REGNEROVÁ, M. a Marie KOUBOVÁ. The Culture of Nutrition in the Light and Shadow of the Market. In Matúš, J., Petranová, D. (ed.). Marketing Identity. Design that sells. Trnava: UCM Trnava. s. s. 275-286. ISBN 978-80-8105-546-1. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Culture of Nutrition in the Light and Shadow of the Market
Autoři REGNEROVÁ, M. a Marie KOUBOVÁ.
Vydání Trnava, Matúš, J., Petranová, D. (ed.). Marketing Identity. Design that sells, od s. s. 275-286, 2013.
Nakladatel UCM Trnava
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-546-1
Štítky AR 2013-2014, D2, II, RIV_ano
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 6. 10. 2014 09:18.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 01:03