ROUBAL, Ondřej. Identity and Issues Concerning Subjective Experience of Happiness as Part of the Young Generation´s Way of Life. In Matúš, J., Petranová, D. (ed.). Marketing Identity. Design that sells. Trnava: UCM Trnava. s. s. 215-232. ISBN 978-80-8105-546-1. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Identity and Issues Concerning Subjective Experience of Happiness as Part of the Young Generation´s Way of Life
Autoři ROUBAL, Ondřej.
Vydání Trnava, Matúš, J., Petranová, D. (ed.). Marketing Identity. Design that sells. od s. s. 215-232, 2013.
Nakladatel UCM Trnava
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-546-1
Štítky AR 2013-2014, D2, II, RIV_ano, xD1
Příznaky Mezinárodní význam
Návaznosti GA13-23870S, projekt VaV.
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 10. 4. 2017 12:09.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:33