ELIÁŠ, Karel. How to understand better contemporary Marketing Communications issues. Americká obchodní komora. Praha: Americká obchodní komora v Praze, 2014, 18.3.2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How to understand better contemporary Marketing Communications issues
Autoři ELIÁŠ, Karel.
Vydání Americká obchodní komora, Praha, Americká obchodní komora v Praze, 2014.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2013-2014, denní tisk, xJ0
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 13. 2. 2015 09:04.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 08:48