KUPEC, Václav. Digitální budoucnost marketingového výzkumu. Marketing & komunikace. Praha: ČMS, vol. 2015, No 4, p. 8. ISSN 1211-5622. 2015.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Digitální budoucnost marketingového výzkumu
Name in Czech Digital Future of Marketing Research
Authors KUPEC, Václav.
Edition Marketing & komunikace, Praha, ČMS, 2015, 1211-5622.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
Tags AR 2015-2016, RIV_ne, xJ6
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 24/2/2017 11:26.
Abstract
Současný rozvoj informačních technologií významně přeměňuje marketingové chování ekonomických subjektů. Digitální prostředí, které představují firemní databáze, je pak ideálním prostorem pro analýzu spotřebitelského chování pomocí marketingového výzkumu, což firmám ve výsledku umožní efektivně řídit své marketingové strategie.
Abstract (in English)
The current development of information technology significantly transforms the marketing behaviour of economic subjects. Digital environment which is represented by corporate databases is an ideal place for the analysis of consumer behaviour by means of marketing research. The results enable companies to manage their marketing strategies efficiently.
PrintDisplayed: 28/3/2024 12:45