KUPEC, Václav. Marketing Research of Digital Life of Bank Clients. In MATÚŠ, Jozef a Dana PETRANOVÁ. MARKETING IDENTITY: Digital Life – part II. Trnava: UCM v Trnave. s. 116-125, 576 s. ISBN 978-80-8105-780-9. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing Research of Digital Life of Bank Clients
Název česky Marketingový výzkum digitálního života bankovních klientů
Autoři KUPEC, Václav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Trnava, MARKETING IDENTITY: Digital Life – part II. od s. 116-125, 576 s. 2015.
Nakladatel UCM v Trnave
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/04274644:_____/15:#0000068
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-780-9
ISSN 1339-5726
Klíčová slova anglicky Analytics; Banking; Digitisation; Marketing; Research.
Štítky AR 2015-2016, RIV_ne, WOS, xD1
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 13. 4. 2017 10:24.
Anotace
The current development of information technology significantly transforms the marketing behaviour of economic subjects. Business transactions are increasingly moving from the real world into the digital world. This also applies to banking, where there are almost renaissance processes, particularly in focusing on individuality of a client. The aim of the paper is to contribute to the effective use of digital opportunities of the financial sector and the verification of possibilities of the application of marketing research in digital environment. The implementation of purpose is carried out by comparison method of attributes of marketing information provided by a client personally and the information provided by a client digitally. Achieved results then refer to the higher value of information obtained from the digital traces of analyzed clients opposite to information obtained using traditional techniques in the real world. Innovative approaches of marketing research in the surveyed environment (reality vs. digital) allow banking institutions to respond more effectively to economic clashes of supply and demand. And in combination with other marketing strategies, it can be competitive advantage for banks.
Anotace česky
Současný rozvoj informačních technologií významně přeměňuje marketingové chování ekonomických subjektů. Obchodní transakce se stále více přesouvají z reálného světa do světa digitálního. To se týká také bankovnictví, kde dochází téměř k renesančním procesům, zejména v zaměření na klientskou individualitu. Cílem příspěvku je proto přispění k efektivnímu využití digitálních příležitostí finančního sektoru a ověření možností aplikace marketingového výzkumu v digitálním prostředí. K realizaci záměru dochází metodou komparace atributů marketingových informací poskytovaných klientem osobně a informací poskytovaných klientem digitálně. Dosažené výsledky pak odkazují na vyšší hodnotu informací získaných z digitálních stop analyzovaných klientů, oproti informacím získaným tradičními technikami v reálném světě. Inovativní přístupy marketingového výzkumu ve zkoumaném prostředí (realita vs. digitál) tak umožní bankovním institucím efektivněji reagovat na ekonomické střety nabídky a poptávky. A to může být v kombinaci s dalšími marketingovými strategiemi konkurenční výhodou pro banky.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 10:19