VACÍNOVÁ, Tereza. Nároky na odborné vědomosti, dovednosti a vlastnosti prodejce. In Kolektiv autorů. Rozvíjení osobnostního potenciálu. 1. vydání. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha. s. 123-128. ISBN 978-80-7452-127-0. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nároky na odborné vědomosti, dovednosti a vlastnosti prodejce
Název česky Nároky na odborné vědomosti, dovednosti a vlastnosti prodejce
Název anglicky Demands for professional knowledge, skills and attributes seller
Autoři VACÍNOVÁ, Tereza.
Vydání 1. vydání. Praha, Rozvíjení osobnostního potenciálu, od s. 123-128, 6 s. 2017.
Nakladatel Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7452-127-0
Klíčová slova česky prodejce, kompetence, vědomosti, dovednosti, vlastnosti, zákazník
Klíčová slova anglicky seller; competence; knowledge; skills; characteristics; customer
Štítky AR 2017-2018, ucebnice_skripta
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 13. 12. 2017 10:41.
Anotace
V textu článku se autorka snažila rozebrat v komplexním pohledu požadovaný způsob práce prodejce při jednání se zákazníky s ohledem na uplatňování znalostí a dovedností z oblasti psychologie prodeje, který dnes často nalezneme pod označením psychologie zákaznického chování či souhrnně jako psychologie reklamy (Vysekalová 2011). Autorka upozorňuje, že v současné mediální době, která přináší proměnu pojetí celého marketingu je kvalitní vyškolený prodejce stále nezatupitelnou složkou marketingové komunikace. Z toho důvodu je třeba věnovat vzdělávání a rozvoji prodejců náležitou a nepřetržitou pozornost.
Anotace anglicky
In the text of the article, the author tried to analyze in a complex view the required way of dealing with the customer in dealing with customers, with regard to the application of knowledge and skills in the field of sales psychology, which we often find under the sign of psychology of customer behavior or as a psychology of advertising. The author points out that in the current media age, which brings the transformation of the concept of the whole marketing, the quality trained salesman is still an irreplaceable component of marketing communication. For this reason, the education and development of dealers must be given due and continuous attention.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 21:52