PETRŮ, Naděžda. 91 procent Německých firem je rodinných. 4/2017/VI.ročník. Praha: ANTECOM, s.r.o.,, 2017, s. 44-45. ISSN 1805-5397.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název 91 procent Německých firem je rodinných
Název česky 91 procent Německých firem je rodinných
Název anglicky 91 percent of German companies are family members
Autoři PETRŮ, Naděžda.
Vydání 4/2017/VI.ročník. Praha, od s. 44-45, 2 s. 2017.
Nakladatel ANTECOM, s.r.o.,
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISSN 1805-5397
Klíčová slova česky rodinné podnikání, MSP, stabilizační efekt
Klíčová slova anglicky family business, SMEs, stabilizing effect
Štítky AR 2017-2018, popularizační_texty_a_aktivity
Změnil Změnila: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D., učo 9895. Změněno: 4. 10. 2017 08:46.
Anotace anglicky
Family businesses in Germany represent small and medium-sized businesses businesses, but also more than 200 companies billionaires. The diversity of the industry, size, number and deployment of business Destinations are one of the reasons forces of the German economy.
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2024 14:01