VACÍNOVÁ, Tereza. Proč se vzdělávat. In Kolektiv autorů. Rozvíjení osobnostního potenciálu. 1. vydání. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha. s. 120-123. ISBN 978-80-7452-127-0. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proč se vzdělávat
Název česky Proč se vzdělávat
Název anglicky Why educate yourself
Autoři VACÍNOVÁ, Tereza.
Vydání 1. vydání. Praha, Rozvíjení osobnostního potenciálu, od s. 120-123, 4 s. 2017.
Nakladatel Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7452-127-0
Klíčová slova česky vzdělávání, vzdělání, psychologie, pedagogická psychologie
Klíčová slova anglicky education, psychology, pedagogical psychology
Štítky AR 2017-2018, ucebnice_skripta
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 11. 12. 2017 07:48.
Anotace
V každé firmě existují vedle kladných vztahů a tvůrčích situací i interpersonální problémy, které nejen podřízeným, ale i vedoucím pracovníkům vytvářejí určité tísnivé situace. Téměř všechny mívají svůj původ v konfliktech. I když je nelze všechny beze zbytku vyloučit nebo odstranit, přece jen je možno často jim předcházet, jejich průběh tlumit a následky odstraňovat, pokud se nestaly návykem. Tím se dostává celá problematika učení a práce do oblasti vědeckého řízení práce. A kde jinde začít než u systematického vzdělávání.
Anotace anglicky
In each company, besides positive relationships and creative situations, there are also interpersonal problems that create not only subordinate but also senior executives. Almost all of them have their origins in conflicts. Although they can not be eliminated or eliminated, they can often be prevented, their course diminished and the consequences removed if they did not become addictive. This brings the whole issue of learning and work into the field of scientific management of work. And where else can we start than in systematic education.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 23:05