TÓTH, Endre a Naděžda PETRŮ. Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu). 1.vydání. Praha: Eupress. 180 s. Edice EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-151-4. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)
Název česky Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)
Název anglicky Strategic management of the company (course study texts)
Autoři TÓTH, Endre a Naděžda PETRŮ.
Vydání 1.vydání. Praha, 180 s. Edice EDUCOpress, 2017.
Nakladatel Eupress
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-151-4
Klíčová slova česky strategické řízení, plánování, strategie, impementace
Klíčová slova anglicky strategic management, planning, strategy, impementation
Štítky AR 2017-2018, ucebnice_skripta
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 2. 1. 2018 12:02.
Anotace
Strategické řízení představuje nejvyšší úroveň v hierarchii řízení podniku. V dnešní globální konkurenční soutěži druhé dekády 21. století má tvorba strategií zásadní vliv na úspěch podniku. Je zdrojem jedinečné/unikátní nabídky, vysoké hodnoty pro zákazníka, efektivního alokování zdrojů, udržitelného rozvoje, všestranné stability a prosperity podniku v delším časovém horizontu.
Anotace anglicky
Strategic management is the highest level in a business management hierarchy. In today's global competition of the second decade of the 21st century, strategy-making has a major impact on the success of the business. It is a source of unique / unique offer, high value for the customer, efficient allocation of resources, sustainable development, versatile stability and prosperity of the enterprise in longer time horizon.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:58