PETRŮ, Naděžda. Drtivá většina firem v Indonésii je rodinných. 1. vyd. Praha: ANTECOM, s.r.o. s. 30-31. ISSN 1805-5397. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Drtivá většina firem v Indonésii je rodinných
Název česky Drtivá většina firem v Indonésii je rodinných
Název anglicky The vast majority of companies in Indonesia are family members
Autoři PETRŮ, Naděžda.
Vydání 1. vyd. Praha, od s. 30-31, 2 s. 2018.
Nakladatel ANTECOM, s.r.o
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISSN 1805-5397
Klíčová slova česky Indonésie, rodinné podnikání, generace, mezigenerační předání
Klíčová slova anglicky Indonesia, family business, generation, intergenerational handover
Štítky AR 2017-2018, popularizační_texty_a_aktivity
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 2. 5. 2018 09:21.
Anotace
Indonéské rodinné podniky hrají v budoucím ekonomickém růstu této země významnou roli - 95 % místních podniků je totiž rodinných. Podle údajů společnosti Boston Consulting Group (BCG) mají rodinné podniky pod kontrolou přibližně 40 % tržní kapitalizace v zemi. Mají značný vliv v širokém spektru klíčových odvětví včetně nemovitostí (91% podíl na trhu), zemědělství (74 %), energií (65 %), v trhu spotřebního zboží (45%). Zahraniční subjekty vstupující na indonéský trh by proto měly být vybaveny důkladným poznáním povahy a nuancí místních rodinných podniků – vzhledem k jejich celkovému počtu totiž existuje vysoká pravděpodobnost, že budou úzce spolupracovat s tímto typem firmy jako s budoucími partnery, dodavateli a klienty
Anotace anglicky
ndonesian family businesses play an important role in the future economic growth of this country - 95% of local businesses are family members. According to the Boston Consulting Group (BCG), family businesses have approximately 40% of the market capitalization in the country. They have a significant impact on a wide range of key sectors, including real estate (91% market share), agriculture (74%), energy (65%), consumer goods market (45%). Foreign entities entering the Indonesian market should therefore be equipped with a thorough knowledge of the nature and nuances of local family businesses - because of their total number there is a high probability that they will cooperate closely with this type of business as with future partners, suppliers and clients
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 13:54