KUPEC, Václav. Risk Audit of Marketing Communication. European Research Studies Journal. Piraeus: International Strategic Management Association, roč. 21, č. 1, s. 125-132. ISSN 1108-2976. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Risk Audit of Marketing Communication
Název česky Audit rizik marketingové komunikace
Autoři KUPEC, Václav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání European Research Studies Journal, Piraeus, International Strategic Management Association, 2018, 1108-2976.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Řecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Celý text článku
Kód RIV RIV/04274644:_____/18:#0000344
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky audit; hodnocení; komunikace; marketing; riziko
Klíčová slova anglicky assessment; audit; communication; marketing; risk
Štítky AR 2017-2018, RIV_2019, SCOPUS, xJ3
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 17. 4. 2019 09:35.
Anotace
With the continued growth in the business environment and Industry 4.0 companies are taking new business opportunities while facing new business risks at the same time. Risk management tools include a modern audit, which evaluates risk through analytical approaches. The objective of this article is therefore to verify the analytical possibilities of the audit to detect and eliminate the selected risks. The methodological processing of this goal is addressed by analysing the risks of marketing communication and audit testing on the Generation Z sample for which the on-line environment is part of everyday life. Audit results reveal specific risks in marketing communications and suggest recommendations for their adequate reduction. These recommendations can then be used to innovate marketing strategies.
Anotace česky
S kontinuálním vývojem ekonomického prostředí a rozmachem Industry 4.0 přijímají podniky nové obchodní příležitosti a zároveň čelí novým obchodním rizikům. Mezi nástroje k řízení rizik lze zařadit moderní audit, který analytickými přístupy rizika hodnotí. Cílem příspěvku je proto ověření analytických možností auditu k odhalení a eliminaci vybraných rizik. K metodickému zpracování tohoto cíle je přistupováno analýzou rizik marketingové komunikace a auditním testováním na vzorku Generace Z, pro niž je online prostředí součástí každodenního života. Výsledky auditu přitom odhalují konkrétní rizika v marketingové komunikaci a navrhují doporučení pro jejich adekvátní snížení. Tato doporučení lze následně využít k inovacím marketingových strategií.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 11:23