B 2016

Management, marketing a ekonomika sportu

NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK a Jaroslav REKTOŘÍK

Základní údaje

Originální název

Management, marketing a ekonomika sportu

Autoři

NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK a Jaroslav REKTOŘÍK

Vydání

Brno, 284 s. 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-210-8346-2

Klíčová slova česky

marketing; sport

Klíčová slova anglicky

marketing; sport
Změněno: 15. 4. 2020 20:19, Mgr. Veronika Brožkovcová

Anotace

V originále

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport.

Anglicky

Compared to the available texts of publications on sport management in the Czech Republic, the concept of the monograph is in a way exceptional. The difference is given by the fact that it is devoted to all scientific disciplines, which enter into the issue of sport management, society and sport.