2016
Management, marketing a ekonomika sportu
NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK a Jaroslav REKTOŘÍKZákladní údaje
Originální název
Management, marketing a ekonomika sportu
Autoři
NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK a Jaroslav REKTOŘÍK
Vydání
Brno, 284 s. 2016
Nakladatel
Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-210-8346-2
Klíčová slova česky
marketing; sport
Klíčová slova anglicky
marketing; sport
Změněno: 15. 4. 2020 20:19, Mgr. Veronika Brožkovcová
V originále
V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport.
Anglicky
Compared to the available texts of publications on sport management in the Czech Republic, the concept of the monograph is in a way exceptional. The difference is given by the fact that it is devoted to all scientific disciplines, which enter into the issue of sport management, society and sport.