Detailed Information on Publication Record
2020
Ikonická partnerství ikonických značek
KNIHOVÁ, LadislavaBasic information
Original name
Ikonická partnerství ikonických značek
Name in Czech
Ikonická partnerství ikonických značek
Authors
KNIHOVÁ, Ladislava
Edition
Marketing a komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622
Other information
Language
English
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50204 Business and management
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
Organization unit
University of Finance and Administration
Keywords (in Czech)
Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.
Keywords in English
Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
Tags
Reviewed
Změněno: 13/11/2020 09:16, Mgr. Tereza Denišová, DiS.
V originále
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
In Czech
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.