J 2020

Ikonická partnerství ikonických značek

KNIHOVÁ, Ladislava

Basic information

Original name

Ikonická partnerství ikonických značek

Name in Czech

Ikonická partnerství ikonických značek

Authors

KNIHOVÁ, Ladislava

Edition

Marketing a komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622

Other information

Language

English

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

University of Finance and Administration

Keywords (in Czech)

Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.

Keywords in English

Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.

Tags

Reviewed
Změněno: 13/11/2020 09:16, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Abstract

V originále

Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.

In Czech

Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.

Files attached