2020
Ikonická partnerství ikonických značek
KNIHOVÁ, LadislavaBasic information
Original name
Ikonická partnerství ikonických značek
Name in Czech
Ikonická partnerství ikonických značek
Authors
Edition
Marketing a komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622
Other information
Language
English
Type of outcome
Article in a journal
Field of Study
50204 Business and management
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
References:
Organization unit
University of Finance and Administration
Keywords (in Czech)
Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.
Keywords in English
Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
Tags
Reviewed
Changed: 13/11/2020 09:16, Mgr. Tereza Denišová, DiS.
V originále
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
In Czech
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.