Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{8225, author = {Knihová, Ladislava}, article_location = {Praha}, article_number = {1/2020}, keywords = {Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.}, language = {eng}, issn = {1211-5622}, journal = {Marketing a komunikace}, note = {Afiliace k VŠE}, title = {Ikonická partnerství ikonických značek}, url = {https://www.cms-cma.cz/rocnik-2020/}, volume = {XXV}, year = {2020} }
TY - JOUR ID - 8225 AU - Knihová, Ladislava PY - 2020 TI - Ikonická partnerství ikonických značek JF - Marketing a komunikace VL - XXV IS - 1/2020 SP - 14-15 EP - 14-15 PB - Česká marketingová společnost SN - 12115622 N1 - Afiliace k VŠE KW - Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking. UR - https://www.cms-cma.cz/rocnik-2020/ L2 - https://www.cms-cma.cz/rocnik-2020/ N2 - Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností. ER -
KNIHOVÁ, Ladislava. Ikonická partnerství ikonických značek (Iconic Partnerships of Iconic Brands). \textit{Marketing a komunikace}. Praha: Česká marketingová společnost, 2020, XXV, 1/2020, p.~14-15. ISSN~1211-5622.
|