ŠVECOVÁ, Martina. Direct marketing S rozšířeným vydáním Podpora prodeje a Struktura marketingových komunikací. Praha: VŠFS. EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-208-5. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Direct marketing S rozšířeným vydáním Podpora prodeje a Struktura marketingových komunikací.
Autoři ŠVECOVÁ, Martina.
Vydání Praha, EDUCOpress, 2020.
Nakladatel VŠFS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-208-5
Štítky AR 2020-2021, učebnice
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Martina Švecová, MSc, učo 23088. Změněno: 26. 1. 2021 13:09.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 05:37