PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody. 3. přepracované a doplněné v. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. s. 1-91. EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-228-3. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.
Název česky Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.
Název anglicky Marketing management of companies - discourse of business practice: Implementation analyzes - case studies - examples and instructions.
Autoři PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC.
Vydání 3. přepracované a doplněné v. Praha, od s. 1-91, 91 s. EDUCOpress, 2021.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-228-3
Klíčová slova česky marketing, analýzy, výzkum, marketingový mix, digitální marketing, marketingové plánování
Klíčová slova anglicky marketing, analysis, research, marketing mix, digital marketing, marketing planning
Štítky AR 2021-2022, učebnice
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 29. 9. 2021 12:58.
Anotace
Podíl marketingu na úspěchu podniku, resp. jeho hlavní současná funkce jako nástroje řízení podniků, je v hledání aktuálních potřeb, přání, očekávání a tužeb zákazníků, ve schopnosti podniku využívat trendové marketingové technologie při jejich uspokojování. V nabídce přidané hodnoty, ve vytvoření jedinečné, neopakovatelné konkurenční výhody. Vede k novému způsobu marketingového řízení podniků při vytváření produkce (výroby či služeb) odpovídající moderním trendům životního stylu zákazníků.
Anotace anglicky
The share of marketing in the success of the company, resp. Its main current function as a business management tool is in the search for current needs, wishes, expectations and desires of customers, in the company's ability to use trendy marketing technologies in meeting them. In the offer of added value, in the creation of a unique, unrepeatable competitive advantage. It leads to a new way of marketing management of companies in creating production (production or services) corresponding to modern lifestyle trends of customers.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 19:05