PETRŮ, Naděžda and Václav KUPEC. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody. (Marketing management of companies - discourse of business practice: Implementation analyzes - case studies - examples and instructions.). 3. přepracované a doplněné v. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. p. 1-91. EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-228-3. 2021.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.
Name in Czech Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.
Name (in English) Marketing management of companies - discourse of business practice: Implementation analyzes - case studies - examples and instructions.
Authors PETRŮ, Naděžda and Václav KUPEC.
Edition 3. přepracované a doplněné v. Praha, p. 1-91, 91 pp. EDUCOpress, 2021.
Publisher Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study 50000 5. Social Sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-228-3
Keywords (in Czech) marketing, analýzy, výzkum, marketingový mix, digitální marketing, marketingové plánování
Keywords in English marketing, analysis, research, marketing mix, digital marketing, marketing planning
Tags AR 2021-2022, učebnice
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Changed: 29/9/2021 12:58.
Abstract
Podíl marketingu na úspěchu podniku, resp. jeho hlavní současná funkce jako nástroje řízení podniků, je v hledání aktuálních potřeb, přání, očekávání a tužeb zákazníků, ve schopnosti podniku využívat trendové marketingové technologie při jejich uspokojování. V nabídce přidané hodnoty, ve vytvoření jedinečné, neopakovatelné konkurenční výhody. Vede k novému způsobu marketingového řízení podniků při vytváření produkce (výroby či služeb) odpovídající moderním trendům životního stylu zákazníků.
Abstract (in English)
The share of marketing in the success of the company, resp. Its main current function as a business management tool is in the search for current needs, wishes, expectations and desires of customers, in the company's ability to use trendy marketing technologies in meeting them. In the offer of added value, in the creation of a unique, unrepeatable competitive advantage. It leads to a new way of marketing management of companies in creating production (production or services) corresponding to modern lifestyle trends of customers.
PrintDisplayed: 20/4/2024 06:57