PETRŮ, Naděžda and Václav KUPEC. Marketingové řízení podniků – diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody. 3. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní. 100 pp. Edice EDUCOpress. ISBN 978-80-7408-228-3. 2021.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingové řízení podniků – diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody
Authors PETRŮ, Naděžda and Václav KUPEC.
Edition 3. vyd. Praha, 100 pp. Edice EDUCOpress, 2021.
Publisher Vysoká škola finanční a správní
Other information
Original language Czech
Type of outcome Textbook
Field of Study 50204 Business and management
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
ISBN 978-80-7408-228-3
Tags AR 2021-2022, učebnice
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Changed: 4/10/2021 09:19.
PrintDisplayed: 19/4/2024 03:08