PETRŮ, Naděžda. A Look Back at the Czechoslovak Family Business Day, which Included a Conference Entitled Family Business, Intergenerational Milestones and Generators of Value. ACTA VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., XI., č. 2, s. 222-223. ISSN 1802-792X. doi:10.37355/acta-2021/2-06. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název A Look Back at the Czechoslovak Family Business Day, which Included a Conference Entitled Family Business, Intergenerational Milestones and Generators of Value
Název česky Ohlédnutí za Česko-slovenským dnem rodinného podnikání, jehož součástí byla i konference s názvem Rodinné podnikání – Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty
Autoři PETRŮ, Naděžda.
Vydání ACTA VŠFS, Praha, Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2021, 1802-792X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Doi http://dx.doi.org/10.37355/acta-2021/2-06
Klíčová slova česky Rodinné podnikání, konference, Česká republika
Klíčová slova anglicky Family business, conference, Czech Republic
Štítky AR 2021-2022, nehodnoceno_nesplnuje_pozadavky
Návaznosti TL02000434, projekt VaV.
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 22. 2. 2022 08:36.
Anotace
University of Finance and Administration has been researching the specifics of family business since 2014. The theory of family business should be able to distinguish family businesses from non-family businesses, it should respond to changes in the political, economic, social, technological, environmental environment, as well as to changes in the purchasing and consumption behaviour of customers, trends in the use of information and communication technologies in the theory and real practice of family businesses.
Anotace česky
Vysoká škola finanční a správní se zabývá výzkumem specifik rodiny podnikání od roku 2014. Teorie rodinného podnikání by měla umět rozlišit rodinu podniků od nerodinných podniků, měla by reagovat na změny v politické, ekonomické, sociální, technologické, environmentální prostředí, jakož i na změny v nákupní a spotřební chování zákazníků, trendy ve využívání informací a komunikačních technologií v teorii a reálné praxi rodinných firem.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 02:32