Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2016

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2016, 216 s. EUPRESS. ISBN 978-80-7408-141-5.
      Název česky: Řízení vztahů se zákazníky v prostředí B2B
      Název anglicky: Customer Relationship Management in B2B Milieu
      RIV/04274644:_____/16:#0000207 Odborná kniha. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Šašek, Miloslav (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Customer Relationship Management; B2B market; Competitiveness; Cooperation; Customer; Supplier
      Recenzováno: ano

      Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 7. 3. 2018 11:31.

    2014

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Vybrané aktivity z řízení vztahů se zákazníky. In Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU, 2014, 8 s. ISBN 978-80-261-0444-5.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 15. 2. 2017 13:50.
    2. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu – zdroj konkurenční výhody. In Pavlů, D. Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, s. 244-251. ISBN 978-80-7408-097-5.
      čeština. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 15. 2. 2017 13:38.

    2013

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku – zdroj konkurenční výhody. In Marketingová komunikace a společnost, Praha, Vysoká škola finanční a správní. 2013.
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 2. 6. 2014 15:41.
    2. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu v prostředí B2B – důvody a přínosy. In Trendy v podnikání. Plzeň: ZČU Plzeň, 2013, 7 s. ISBN 978-80-261-0321-9.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 9. 1. 2017 08:53.

    2012

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku – praktická aplikace. Moderní řízení. Praha: Economia, 2012, č. 12. ISSN 0026-8720.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 24. 2. 2015 10:43.

    2011

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Výzkum hodnototvorného procesu podniku. Moderní řízení. Praha: Economia, 2011, č. 1. ISSN 0026-8720.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 24. 2. 2015 10:40.

    2010

    1. ŠAŠEK, Miloslav. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2010, 115 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-025-8.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 24. 2. 2015 10:37.

    2009

    1. KAŠÍK, Milan, Karel HAVLÍČEK a Miloslav ŠAŠEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 256 s. ISBN 978-80-7408-022-7.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 24. 2. 2015 10:31.
Zobrazeno: 26. 4. 2024 10:53