Informační systém VŠFS

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

    1. LEŠKA, Rudolf, Michal TOMČÍK, Pavel ZAHRÁDKA, Libor KYNCL, Ivan DAVID, Karel MAREK, Zdeněk RYCHTERA, Barbora FIALOVÁ, Adéla RATAJSKÁ, Petra KUPCOVÁ a Tomáš POŠTŮLKA. Poskytování sociálních, kulturních a vzdělávacích služeb kolektivními správci. Online. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní. 179 s
    2. ZAHRÁDKA, Pavel, Rudolf LEŠKA, Marie ČTVERÁČKOVÁ, Ivan DAVID, Michal TOMČÍK, Václav HODONICKÝ a Rostislav SLIWKA. Samplování a remixování v elektronické hudbě: E(ste)tické a právní problémy hudební tvorby. Online. 1. vyd. Praha: Svaz autorů a interpretů. 55 s
    3. ZAHRÁDKA, Pavel, Rudolf LEŠKA, Marie ČTVERÁČKOVÁ, Ivan DAVID, Michal TOMČÍK, Václav HODONICKÝ a Rostislav SLIWKA. Samplování a remixování v elektronické hudbě: E(ste)tické a právní problémy hudební tvorby. Online. 1. vyd. Svaz autorů a interpretů. 55 s
    4. LEŠKA, Rudolf, Michal TOMČÍK a Pavel ZAHRÁDKA. Sozial-, Kultur- und Bildungsdienstleistungen der tschechischen Verwertungsgesellschaften aus der Perspektive ihrer Benefizient_innen. Online. In Malte ZILL, Stephan KLINGNER, Georg FISCHER. Monopole im Medienindustriellen Komplex? Verwertungsgesellschaften gestern, heute, morgen. Marburg: Büchner-Verlag. s. 231-261. ISBN 978-3-96317-292-2

    2019

    1. TOMČÍK, Michal. Sociální a kvalifikační profil marketingových profesionálů. Online. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s. 116 s. SCIENCEpress. ISBN 978-80-7408-203-0
    2. KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. The Social Responsibility of Professional Football Clubs in the Czech Republic. Online. In DVOULETÝ, O., LUKEŠ, M., MÍSAŘ, J. Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2019). 1. vyd. Praha: Oeconomica. s. 445 - 459. ISBN 978-80-245-2316-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18267/pr.2019.dvo.2316.0

    2018

    1. ROSENLACHER, Pavel, Michal TOMČÍK a Matěj BRŮNA. EEG study of the effect of virtual reality. Online. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, roč. 8, č. 2, s. 216-218. ISSN 1804-7890. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/0802216218
    2. TOMČÍK, Michal a Pavel ROSENLACHER. Number of advertisements per day and their relevance to consumers. Online. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: J. Selye University, roč. 7, č. 2, s. 162-174. ISSN 1338-6581

    2016

    1. ROSENLACHER, Pavel, Jaromír TICHÝ a Michal TOMČÍK. EEG studies of the effect of noise on the process of conscious learning. Online. Acta Oeconomica Universitatis Selye. Komárno: the Faculty of Economics of J. Selye University, roč. 5, č. 2, s. 182-193, 209 s. ISSN 1338-6581

    2015

    1. KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. Postoje českých marketérů k udržitelnosti a etice v marketingové komunikaci. Online. Acta Universitatis Matthiae Belii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, XVII, č. 2, s. 35-44. ISSN 1338-4430
    2. DRÁBEK, Tomáš, Michal TOMČÍK a Pavel ROSENLACHER. Působení hudby v marketingové komunikaci z pohledu neuromarketingu. Online. In Radim Bačuvčík. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM. s. 138-149. ISBN 978-80-87500-68-2

    2014

    1. KUNZ, Vilém a Michal TOMČÍK. Děti v reklamě - reklama v dětech. Online. In Bačuvčík, R. a kol. Mládí a zralost v Marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM. s. 19-24. ISBN 978-80-87500-50-7

    2012

    1. TOMČÍK, Michal. Distanční vzdělávání z perspektivy jeho účastníků. Online. In Megatrendy a média
    2. TOMČÍK, Michal. E-learning pohledem jeho aktérů. Online. In Megatrendy a médiá. Marketing vzdelávania a on-line vzdelávania. Trnava: Fakulta masmediální komunikátie UCM. s. 114-127, 13 s. ISBN 978-80-8105-392-4
    3. TOMČÍK, Michal. Marketingový profesionál před zrcadlem. Online. In Nové trendy v marketingu – Zodpovědnost v podnikání. FMK UCM Trnava
    4. HANZALOVÁ, Barbora, Václav KOHOUT, Jaroslava Barbara SPORKOVÁ a Michal TOMČÍK. O projektu. Online. In Sporková, B. Multiplikační efekty postgraduálního celoživotního vzdělávání vědeckých pracovníků v regionálních podmínkách. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. s. 6-29, 23 s. ISBN 978-80-7408-061-6
    5. TOMČÍK, Michal. Proč chceme slyšet od marketérů lži. Online. In (KO)MEDIA. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 8 s. ISBN 978-80-7408-067-8

    2011

    1. TOMČÍK, Michal. Marketing and Public Space. Online. In Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. 13 s. ISBN 978-80-7408-055-5
    2. TOMČÍK, Michal. Marketingový prostor a jeho vnímání. Online. In Moderní vzdělávací postupy ve výuce marketingové komunikace v rámci terciárního vzdělávání
    3. TOMČÍK, Michal a Milan TUČEK. Sociální profil studentů I. ročníku bakalářského studia VŠFS v akademickém roce 2010/2011. Online. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s
    4. TOMČÍK, Michal a M. VAVROCH. Výzkum v Duchcově. Studie sociálně vyloučených lokalit na území města Duchcova. Online. Most: Oblastní Charita Most

    2010

    1. TOMČÍK, Michal. Sociologické poznání a výzkum. E-learningová podpora pro předmět Sociologie B2. Online. Vysoká škola finanční a správní

    2009

    1. TOMČÍK, Michal a M. VAVROCH. Pocit bezpečí v Chánově. Online
    2. TOMČÍK, Michal a Ján MIŠOVIČ. Sociální profil posluchače prvního ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2008/2009). Online. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s
    3. TOMČÍK, Michal. Sociologické poznání a výzkum. E-learningová podpora pro předmět Sociologie. Online. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s

    2008

    1. TOMČÍK, Michal a Miloslav KAFKA. Nově přijatí studenti (AR 2007/2008). Online. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s
    2. TOMČÍK, Michal, Jan RYTINA a Emil HANOUSEK. Posluchači prvního ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2007/2008). Online. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s
    3. ROUBAL, Ondřej, Zdeněk CECAVA, Miloslav KAFKA a Michal TOMČÍK. Posluchači třetího ročníku bakalářského studia VŠFS (AR 2007/2008). Online. Praha: Vysoká škola finanční a správní
    4. TOMČÍK, Michal, Jan RYTINA a Zdeněk CECAVA. Sociální profil posluchače druhého ročníku magisterského studia (AR 2007/2008). Online. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s
    5. TOMČÍK, Michal, M. VAVROCH a P. NEVYHOŠTĚNÝ. Socioekonomická analýza sociálně vyloučených lokalit na území města Most pro potřeby IPRM Most. Online. Most: Magistrát města Most
    6. TOMČÍK, Michal. Technologické profily. Závěrečná zpráva z terénního dotazníkového šetření projektu VÝ-KO-P. Online. Asistenční centrum Most
    7. KAFKA, Miloslav a Michal TOMČÍK. Závěrečná zpráva – Nově přijatí studenti VŠFS AR 2008/2009. Online. Praha: Vysoká škola finanční a správní

    2006

    1. RYTINA, Jan a Michal TOMČÍK. Člověk v pohraničí: Sborník výsledků výzkumu přeshraničních vlivů působích na obyvatele pohraničí ČR v r. 2006, část B: Výsledky dotazníkového šetření květen 2006 - předvýzkum. Online. Ústí nad Labem: UJEP
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 24. 4. 2024 08:33