B_Rek_1 Advertisement 1

University of Finance and Administration
Summer 2008
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. David Hůla (lecturer)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_1/cMKL: each even Monday 8:45–9:29 K212, each even Monday 9:30–10:15 K212, D. Pavlů
B_Rek_1/cMMO: each even Tuesday 12:15–13:00 M22, each even Tuesday 13:00–13:45 M22, D. Pavlů
B_Rek_1/cM1PH: each odd Monday 14:00–14:44 E128, each odd Monday 14:45–15:30 E128, D. Pavlů
B_Rek_1/cM2PH: each odd Tuesday 10:30–11:14 E223, each odd Tuesday 11:15–12:00 E223, D. Pavlů
B_Rek_1/cM3PH: each odd Tuesday 12:15–12:59 E127, each odd Tuesday 13:00–13:45 E127, D. Pavlů
B_Rek_1/pMKL: each odd Monday 8:45–9:29 K212, each odd Monday 9:30–10:15 K212, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: each even Tuesday 10:30–11:15 M22, each even Tuesday 11:15–12:00 M22, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: each odd Monday 12:15–12:59 E306, each odd Monday 13:00–13:45 E306, D. Pavlů
B_Rek_1/sMKL: Wed 26. 3. 14:00–15:30 K205, 15:45–17:15 K205, Wed 9. 4. 14:00–15:30 K205, D. Pavlů
B_Rek_1/uMPH: Tue 22. 4. 19:15–20:45 E129, Tue 29. 4. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_1/vMMO: Sat 15. 3. 11:30–13:00 M17, Sat 19. 4. 11:30–13:00 M17, 14:00–15:30 M17, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: Sat 16. 2. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Fri 18. 4. 17:15–18:45 E224, Sat 3. 5. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Všeobecné povědomí o současné terii a praxi reklamních aktivit v průmyslově vyspělé společnosti.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: VSTUPNÍ INFORMACE Výuka nového předmětu REKLAMA je koncipována jako základní uvedení do metodiky koncipování a tvorby reklamních sdělení i ucelených reklamních aktivit, jako jedné části marketingového komunikačního mixu v rámci integrované marketingové komunikace. Předmět navazuje na některé předchozí přednášky, zejména na B-Mar B_PsyMK, B_Smak, B-Mask _1, B_Rvz 1 + 2 . Předmět je strukturován jako kombinace přednášek a cvičení. Literatura k předmětu: je k tematice navržena tak, aby alespoň některé tituly byly studentům přístupné v knihovnách či v prodeji. Vyučující předpokládá, že studenti budou z daných titulů k charakterizované tématice studovat vždy relevantní partie, nikoliv publikace jako celek. Zároveň předpokládá, že zájemci o tento obor průběžně sledují časopisy: STRATEGIE, MARKETING MAGAZINE, MARKETING & MEDIA, MARKETING A KOMUNIKACE, EVENT PROMOTION, DIREKT, TREND MAGAZIN.
Syllabus (in Czech)
Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: V průběhu výuky budou zkoumána tato základní témata: - Opakování tematiky marketingového řízení výroby a obchodu, marketingový přístup k trhu. Vytváření a doručení jedinečné spotřebitelské hodnoty. Konkurence a konkurenční strategie. - Postavení reklamy v systému integrované marketingové komunikace, návaznost reklamy na ostatní komunikační kategorie marketingového komunikačního mixu. Postavení reklamy v průběhu uvádění nového výrobku na trh a její role v procesu životního cyklu produktu. - Strategie umísťování a funkce reklamy. - Pojem integrované marketingové komunikace. - Role značky v integrované marketingové komunikaci - Základní výzkum trhu jako východisko pro formulaci komunikační strategie firmy a jejich reklamních aktivit. - Plánování a formulace reklamní strategie. - Charakteristika základních reklamních prostředků. - Reklamní kampaň – její základní principy - Financování reklamy – jednotlivé modely, jejich výhody a nevýhody. - Formulace reklamního sdělení a pretesty – jak naložit s výsledky. - Výběr média a získávání údajů sledovanosti, poslechovosti, čtenosti. - Hodnocení efektivnosti reklamního působení.
Assessment methods (in Czech)
Vyučující metody: Předmět je strukturován jako kombinace přednášek a cvičení. Metody hodnocení. zápočet Předmět REKLAMA_1 je ukončen zápočtem, který bude udělen za splnění těchto předpokladů: 1. Zpracování odborné studie, jejího přednesení a obhájení autorských názorů v rámci cvičení. 2. Získání potřebného počtu bodů nejméně 40 ze 60 možných ze 2 vědomostních testů z odpřednášené látky
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Winter 2008, Summer 2009, Summer 2010, Summer 2011, Winter 2011, summer 2012.
  • Enrolment Statistics (Summer 2008, recent)
  • Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/summer2008/B_Rek_1