B_Rek_1 Advertisement 1

University of Finance and Administration
Summer 2008
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. David Hůla (lecturer)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_1/cMKL: each even Monday 8:45–9:29 K212, each even Monday 9:30–10:15 K212, D. Pavlů
B_Rek_1/cMMO: each even Tuesday 12:15–13:00 M22, each even Tuesday 13:00–13:45 M22, D. Pavlů
B_Rek_1/cM1PH: each odd Monday 14:00–14:44 E128, each odd Monday 14:45–15:30 E128, D. Pavlů
B_Rek_1/cM2PH: each odd Tuesday 10:30–11:14 E223, each odd Tuesday 11:15–12:00 E223, D. Pavlů
B_Rek_1/cM3PH: each odd Tuesday 12:15–12:59 E127, each odd Tuesday 13:00–13:45 E127, D. Pavlů
B_Rek_1/pMKL: each odd Monday 8:45–9:29 K212, each odd Monday 9:30–10:15 K212, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: each even Tuesday 10:30–11:15 M22, each even Tuesday 11:15–12:00 M22, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: each odd Monday 12:15–12:59 E306, each odd Monday 13:00–13:45 E306, D. Pavlů
B_Rek_1/sMKL: Wed 26. 3. 14:00–15:30 K205, 15:45–17:15 K205, Wed 9. 4. 14:00–15:30 K205, D. Pavlů
B_Rek_1/uMPH: Tue 22. 4. 19:15–20:45 E129, Tue 29. 4. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_1/vMMO: Sat 15. 3. 11:30–13:00 M17, Sat 19. 4. 11:30–13:00 M17, 14:00–15:30 M17, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: Sat 16. 2. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Fri 18. 4. 17:15–18:45 E224, Sat 3. 5. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Všeobecné povědomí o současné terii a praxi reklamních aktivit v průmyslově vyspělé společnosti.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: VSTUPNÍ INFORMACE Výuka nového předmětu REKLAMA je koncipována jako základní uvedení do metodiky koncipování a tvorby reklamních sdělení i ucelených reklamních aktivit, jako jedné části marketingového komunikačního mixu v rámci integrované marketingové komunikace. Předmět navazuje na některé předchozí přednášky, zejména na B-Mar B_PsyMK, B_Smak, B-Mask _1, B_Rvz 1 + 2 . Předmět je strukturován jako kombinace přednášek a cvičení. Literatura k předmětu: je k tematice navržena tak, aby alespoň některé tituly byly studentům přístupné v knihovnách či v prodeji. Vyučující předpokládá, že studenti budou z daných titulů k charakterizované tématice studovat vždy relevantní partie, nikoliv publikace jako celek. Zároveň předpokládá, že zájemci o tento obor průběžně sledují časopisy: STRATEGIE, MARKETING MAGAZINE, MARKETING & MEDIA, MARKETING A KOMUNIKACE, EVENT PROMOTION, DIREKT, TREND MAGAZIN.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: V průběhu výuky budou zkoumána tato základní témata: - Opakování tematiky marketingového řízení výroby a obchodu, marketingový přístup k trhu. Vytváření a doručení jedinečné spotřebitelské hodnoty. Konkurence a konkurenční strategie. - Postavení reklamy v systému integrované marketingové komunikace, návaznost reklamy na ostatní komunikační kategorie marketingového komunikačního mixu. Postavení reklamy v průběhu uvádění nového výrobku na trh a její role v procesu životního cyklu produktu. - Strategie umísťování a funkce reklamy. - Pojem integrované marketingové komunikace. - Role značky v integrované marketingové komunikaci - Základní výzkum trhu jako východisko pro formulaci komunikační strategie firmy a jejich reklamních aktivit. - Plánování a formulace reklamní strategie. - Charakteristika základních reklamních prostředků. - Reklamní kampaň – její základní principy - Financování reklamy – jednotlivé modely, jejich výhody a nevýhody. - Formulace reklamního sdělení a pretesty – jak naložit s výsledky. - Výběr média a získávání údajů sledovanosti, poslechovosti, čtenosti. - Hodnocení efektivnosti reklamního působení.
Assessment methods (in Czech)
Vyučující metody: Předmět je strukturován jako kombinace přednášek a cvičení. Metody hodnocení. zápočet Předmět REKLAMA_1 je ukončen zápočtem, který bude udělen za splnění těchto předpokladů: 1. Zpracování odborné studie, jejího přednesení a obhájení autorských názorů v rámci cvičení. 2. Získání potřebného počtu bodů nejméně 40 ze 60 možných ze 2 vědomostních testů z odpřednášené látky
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms Winter 2008, Summer 2009, Summer 2010, Summer 2011, Winter 2011, summer 2012.
  • Enrolment Statistics (Summer 2008, recent)
  • Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/summer2008/B_Rek_1