B_Rek_1 Advertisement 1

University of Finance and Administration
Summer 2009
Extent and Intensity
2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_1/pMKL: each odd Tuesday 10:30–11:14 K211, each odd Tuesday 11:15–12:00 K211, each odd Tuesday 12:15–12:59 K211, each odd Tuesday 13:00–13:45 K211, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: each even Tuesday 10:30–11:14 M26, each even Tuesday 11:15–12:00 M26, each even Tuesday 12:15–12:59 M26, each even Tuesday 13:00–13:45 M26, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: Wed 14:00–14:44 E306, Wed 14:45–15:30 E306, D. Pavlů
B_Rek_1/sM1aPH: Wed 25. 3. 19:15–20:45 E129, Wed 15. 4. 17:30–19:00 E129, Fri 24. 4. 17:15–18:45 E223, P. Majerik
B_Rek_1/sM1bPH: Wed 11. 3. 19:15–20:45 E126, Wed 25. 3. 17:30–19:00 E126, Sat 4. 4. 9:45–11:15 E127, P. Majerik
B_Rek_1/uMKL: Tue 24. 3. 14:00–15:30 K206, Tue 21. 4. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K206, D. Pavlů
B_Rek_1/vMMO: Fri 20. 3. 12:00–13:30 M01, 13:45–15:15 M01, Fri 3. 4. 13:45–15:15 M01, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: Sat 28. 2. 11:30–13:00 E223, Sat 25. 4. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Sat 14. 2. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, Sat 28. 2. 9:45–11:15 E224, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Povšechná známost role reklamy v systému integrované marketingové komunikace, základní poznatky o historickém vývoji reklamy, zejména ve vztahu k masovým médiím a specifickým médiím, které využívá především reklamní komunikace.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem kurzu je chápat pojem reklama v historických souvislostech vývoje komerční komunikace, chápat základní principy strategie a taktiky reklamní komunikace v systému integrované marketingové komunikace. Posluchač musí umět posoudit kvalitu reklamních komunikátů z obecnějších hledisek kultury společnosti, etických principů společnského života a předpokladů efektivního komunikačního působení.
Syllabus (in Czech)
  • Reklama - základní vymezení, definice, pojmy Počátky reklamy a reklamního průmyslu Zadavatelé reklamy, reklamní agentury - jejich charakteristika, struktura, formy působení Mediální trh v ČR - charakteristika médií z hlediska reklamní komunikace, kritéria výběru médií pro různé komunikační a prodejní cíle a cílové skupiny Reklamní kampaň - její zákonitosti, kreativita přípravy, průběh, vyhodnocení efektivnosti
Literature
  • KOTLER, P. and G. ARMSTRONG. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. info
  • KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001. info
Assessment methods (in Czech)
Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet bude získán na základě úspěšně složeného vědomostního testu - pro kombinované studium bude test psán na poslední konzultaci, pro prezenční studium v 1. zkouškovém týdnu. Bude vycházet z probrané látky a souboru okruhů, které vypíše vyučující koncem března.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2008, Winter 2008, Summer 2010, Summer 2011, Winter 2011, summer 2012.
  • Enrolment Statistics (Summer 2009, recent)
  • Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/summer2009/B_Rek_1