VSFS:B_SMaK Structure of Marketing Cummuni - Course Information
B_SMaK Structure of Marketing Cummunications
University of Finance and AdministrationWinter 2007
- Extent and Intensity
- 0/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Jitka Černá (seminar tutor)
doc. Ing. Milan Kašík, CSc. (seminar tutor)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová - Timetable of Seminar Groups
- B_SMaK/pMRPH: Thu 14:00–14:44 E306, Thu 14:45–15:30 E306, D. Pavlů
B_SMaK/pMRVKL: Wed 12:15–12:59 K303, Wed 13:00–13:45 K303, D. Pavlů
B_SMaK/pMRVMO: Mon 10:30–11:14 M14, Mon 11:15–12:00 M14, V. Kunz
B_SMaK/sMRVKL: Wed 17. 10. 15:45–17:15 K303, Wed 24. 10. 17:30–19:00 K303, 19:15–20:45 K303, D. Pavlů
B_SMaK/uMPH: Tue 13. 11. 14:00–15:30 E129, Tue 20. 11. 17:30–19:00 E129, Tue 4. 12. 14:00–15:30 E129, D. Pavlů
B_SMaK/vMRVMO: Fri 12. 10. 12:00–13:30 M14, 13:45–15:15 M14, Fri 26. 10. 15:30–17:00 M24, V. Kunz
B_SMaK/vM2PH: Sat 8. 12. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, Fri 4. 1. 12:00–13:30 E223, D. Pavlů
B_SMaK/vM3PH: Fri 19. 10. 12:00–13:30 E224, Fri 23. 11. 15:30–17:00 E224, 17:15–18:45 E224, D. Pavlů
B_SMaK/vRPH: Fri 2. 11. 15:30–17:00 E128, 17:15–18:45 E128, Fri 7. 12. 15:30–17:00 E129, M. Kašík - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Jednosemestrální předmět je koncipován jako základní uvedení do problematiky pestrého světa marketingových komunikací, v němž se posluchač setkává s kombinací kreativity a manažerského managementu, jenž směřuje k jednoznačně definované cílové hodnotě. Ta může být plánována v ekonomických nebo sociálních parametrech – v komerční a nekomerční sféře aplikace marketingové komunikace. Literatura k předmětu: je ke každé tematice navržena tak, aby alespoň některé tituly byly studentům přístupné v knihovnách či v prodeji. Vyučující předpokládá, že studenti budou z daných titulů k charakterizované tématice studovat vždy relevantní partie, nikoliv publikace jako celek. Zároveň předpokládá, že zájemci o tento obor průběžně sledují časopisy: STRATEGIE, MARKETING MAGAZINE, MARKETING & MEDIA, MARKETING A KOMUNIKACE, EVENT PROMOTION, DIREKT.
- Syllabus (in Czech)
- Osnova Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: - základní historické vývojové etapy marketingu a marketingové komunikace jako nutného předpokladu pochopení současných tendencí a jevů marketingové komunikace. - Pojem integrovaná marketingová komunikace (IMK), její jednotlivé nástroje jako vnitřně logický a propojený systém. - Základní pojmy stavby efektivní marketingové komunikace – segmentace, targeting, positioning, Corporate Identity, propagační akce. - Spolupráce s komunikační agenturou. - Rámcová analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu – reklama a její nástroje, podpora prodeje a její nástroje, Public relations a jeho nástroje, Direkt marketing a jeho nástroje, osobní prodej a jeho nástroje. - Specifické jevy v marketingové komunikaci současnosti – virální marketing, gerila marketing, CSR, fundraising, politický marketing, lobbing, sociální marketing, event marketing atd.
- Assessment methods (in Czech)
- Vyučující metody: přednášky Metody hodnocení: zápočet, který bude udělen za těchto předpokladů: 1. zpracování písemné analýzy konkrétně určeného propagačního prostředku z komerční sféry podle zadání pedagoga – v průběhu výuky –rozsah do 3 stran textu + ukázka prostředku 2. Zpracování písemné analýzy konkrétně určeného propagačního prostředku z nekomerční sféry podle zadání pedagoga – v průběhu výuky – rozsah do 3 stran textu + ukázka prostředku 3. Závěrečná analýza komplexní propagační akce podle vlastní volby podle zadání pedagoga v říjnu 2007 s termínem odevzdání do 15.prosince 2007 – rozsah min. 7 stran rukopisu, maximálně 12 stran rukopisu 4. Získání nejméně 50 ze 70 možných bodů ze 2 průběžných a 1 závěrečného testu z přednesené a nastudované látky. Testy budou zadány na přednáškách v listopadu a prosinci a v zápočtovém týdnu souhrnný test. V případě menšího bodového zisku než je 50, náhradní test.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on the extent and intensity of the course: 6 hodina za semestr.
Information on course enrolment limitations: Informace o max. počtech studentů pro jednolivé obory je uvedena v registrační šabloně.
- Enrolment Statistics (Winter 2007, recent)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/winter2007/B_SMaK