B_EM Elektronický marketing
Vysoká škola finanční a správnízima 2015
- Rozsah
- 2/1. 10 hodin KS/semestr. 6 kr. Doporučované ukončení: zk. Jiná možná ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Petra Jílková, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Marek Matějka (cvičící)
Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D. (cvičící) - Garance
- PhDr. Marek Matějka
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_EM/cMMO: každé liché pondělí 14:00–14:44 M15, každé liché pondělí 14:45–15:30 M15, P. Rosenlacher
B_EM/cM1PH: každý lichý čtvrtek 10:30–11:14 E123, každý lichý čtvrtek 11:15–12:00 E123, M. Matějka
B_EM/cM2PH: každou lichou středu 14:00–14:44 E306, každou lichou středu 14:45–15:30 E306, M. Matějka
B_EM/cM3PH: každou lichou středu 10:30–11:14 E126, každou lichou středu 11:15–12:00 E126, M. Matějka
B_EM/pMMO: Po 12:15–12:59 M15, Po 13:00–13:45 M15, P. Rosenlacher
B_EM/pMPH: Po 10:30–11:14 E007KC, Po 11:15–12:00 E007KC, M. Matějka
B_EM/uMPH: Út 13. 10. 17:30–19:00 E225, Út 20. 10. 17:30–19:00 E225, 19:15–20:45 E225, Út 27. 10. 14:00–15:30 E225, 15:45–17:15 E225, P. Jílková
B_EM/vMKL: Pá 6. 11. 15:30–17:00 K203, Pá 13. 11. 15:30–17:00 K203, 17:15–18:45 K203, Pá 27. 11. 15:30–17:00 K203, 17:15–18:45 K203, P. Rosenlacher
B_EM/vMMO: Pá 16. 10. 15:30–17:00 M15, 17:15–18:45 M15, Pá 30. 10. 15:30–17:00 M15, 17:15–18:45 M15, Pá 11. 12. 17:15–18:45 M15, P. Rosenlacher
B_EM/vMPH: So 14. 11. 9:45–11:15 E126, 11:30–13:00 E126, So 28. 11. 14:00–15:30 E123, 15:45–17:15 E123, Pá 11. 12. 17:15–18:45 E123, P. Jílková - Předpoklady
- B_Mar Marketing && B_RVZ_A Řízení vztahů se zákazníky A && B_SMaK Struktura marketingových kom.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cílem předmětu je objasnění vlivu moderních informačních a komunikačních technologií jako akcelerujícího prostředku na rozvoj vztahového marketingu. Studenti, kteří úspěšně dokončí daný kurz, budou znát principy elektronického obchodování a elektronického marketingu, včetně typologie e-businessu a e-procurementu, nejčastější způsoby elektronického obchodu B2B a B2C. Budou rozumět organizaci datových skladů, práci se zákaznickými databázem a vytěžování dat(dataminingu) ve firmě. Porozumí pronikání internetu do nadlinkových komunikačních aktivit(internetová reklama) i do podlinkových(SMS marketing, internetová podpora prodeje,sociální sítě-Facebook,atd.). Budou chápat specifika mobilního marketingu.
- Osnova
- Osnova je určena pro prezenční studium. Průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou studijních opor. Obsah přednášek:
- 1/ Marketingový koncept IT CRM (Information Technology Customer Relationship Management) jako součást moderního vztahového marketingu.
- 2/ Informační systémy ve firmě a jejich marketingové využití.
- 3/ Architektura podnikového komunikačního systému na bázi internetu.
- 4/ Efektivní datamining jako systém získávání informací o potřebách,požadavcích a očekáváních zákazníků.
- 5/ Základy práce s databázemi zákaznických segmentů.
- 6/ Vývoj internetových aplikací využívaných v marketingové komunikaci včetně základních metrik.
- 7/ Formy internetové reklamy a jejich vývoj.
- 8/ Web 2.0 a jeho využití z hlediska marketingu.
- 9/ Internet a mobilita. Sociální sítě.
- 10/Základní typologie e-businessu a e-procurementu (matice elektronického obchodování typu B2B a B2C).
- 11/Marketingové zásady úspěšného, efektivního a konkurenceschopného e-businessu.Internet jako platforma pro e-komerci.
- 12/ Elektronický marketing v rámci mobilní telefonie.
- Literatura
- povinná literatura
- JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
- SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-730-0195-0.
- BECK, Alexander. Google AdWords. 1. vyd. Překlad Jan Rozkošný. Praha: Grada, 2009, 232 s. Průvodce (Grada). ISBN 978-80-247-2898-8.
- VAŇÁK, Miloslav a František NAHODIL. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: VŠFS, 2007, 98 s. Eupress. ISBN 978-80-86754-85-7. info
- doporučená literatura
- BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
- FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
- SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, viii, 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
- STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
- KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 256 s. ISBN 978-807-4080-
- Fox,V.:Marketing ve věku společnosti Google.Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání.Brno:Computer Press, 2011.ISBN:978-80-251-3357-6
- Výukové metody
- Přednášky v prezenčním studiu (min. docházka 75%) a pro kombinované studium řízené konzultace (min. docházka 50%).
- Metody hodnocení
- zk (zkouška; 7 kreditů) na základě písemného testu (10 otevřených otázek, minimum 60%)
z (zápočet) na základě 2 skupinových projektů (pro prezenční studium)
z (zápočet) na základě seminární práce (pro kombinované studium) - Navazující předměty
- Informace učitele
- Garant: PhDr. Marek Matějka www.matejkam.com
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_EM Elektronický marketing
Vysoká škola finanční a správnízima 2014
- Rozsah
- 2/1. 10 hodin KS/semestr. 7 kr. Doporučované ukončení: zk. Jiná možná ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Pavel Kotyza (cvičící)
Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Mgr. Pavel Kotyza
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_EM/cMMO: každé liché pondělí 12:15–12:59 M25, každé liché pondělí 13:00–13:45 M25, P. Rosenlacher
B_EM/cM1PH: každý lichý čtvrtek 12:15–12:59 E227, každý lichý čtvrtek 13:00–13:45 E227, P. Kotyza
B_EM/cM2PH: každý sudý čtvrtek 12:15–12:59 E227, každý sudý čtvrtek 13:00–13:45 E227, P. Kotyza
B_EM/cM3PH: každý lichý čtvrtek 8:45–9:29 E228, každý lichý čtvrtek 9:30–10:15 E228, P. Kotyza
B_EM/pMMO: Po 14:00–14:44 M25, Po 14:45–15:30 M25, P. Rosenlacher
B_EM/pMPH: Čt 10:30–11:14 E004, Čt 11:15–12:00 E004, P. Kotyza
B_EM/uMKL: Út 14. 10. 17:30–19:00 K212, 19:15–20:45 K212, Út 21. 10. 14:00–15:30 K212, Út 11. 11. 17:30–19:00 K212, 19:15–20:45 K212, P. Kotyza
B_EM/uMPH: Út 4. 11. 15:45–17:15 E129, 17:30–19:00 E129, Út 18. 11. 15:45–17:15 E129, 17:30–19:00 E129, Út 25. 11. 15:45–17:15 E129, P. Kotyza
B_EM/vMMO: So 4. 10. 8:00–9:30 M25, 9:45–11:15 M25, Pá 31. 10. 13:45–15:15 M25, 15:30–17:00 M25, Pá 14. 11. 12:00–13:30 M25, P. Rosenlacher
B_EM/vMPH: So 8. 11. 14:00–15:30 E127, 15:45–17:15 E127, Pá 21. 11. 15:30–17:00 E127, 17:15–18:45 E127, Pá 5. 12. 17:15–18:45 E127, P. Kotyza - Předpoklady
- B_Mar Marketing && B_RVZ_A Řízení vztahů se zákazníky A && B_SMaK Struktura marketingových kom.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cílem předmětu je objasnění vlivu moderních informačních a komunikačních technologií jako akcelerujícího prostředku na rozvoj vztahového marketingu. Studenti, kteří úspěšně dokončí daný kurz, budou znát principy elektronického obchodování a elektronického marketingu, včetně typologie e-businessu a e-procurementu, nejčastější způsoby elektronického obchodu B2B a B2C. Budou rozumět organizaci datových skladů, práci se zákaznickými databázem a vytěžování dat(dataminingu) ve firmě. Porozumí pronikání internetu do nadlinkových komunikačních aktivit(internetová reklama) i do podlinkových(SMS marketing, internetová podpora prodeje,sociální sítě-Facebook,atd.). Budou chápat specifika mobilního marketingu.
- Osnova
- Osnova je určena pro prezenční studium. Průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou studijních opor. Obsah přednášek:
- 1/ Marketingový koncept IT CRM (Information Technology Customer Relationship Management) jako součást moderního vztahového marketingu.
- 2/ Informační systémy ve firmě a jejich marketingové využití.
- 3/ Architektura podnikového komunikačního systému na bázi internetu.
- 4/ Efektivní datamining jako systém získávání informací o potřebách,požadavcích a očekáváních zákazníků.
- 5/ Základy práce s databázemi zákaznických segmentů.
- 6/ Vývoj internetových aplikací využívaných v marketingové komunikaci včetně základních metrik.
- 7/ Formy internetové reklamy a jejich vývoj.
- 8/ Web 2.0 a jeho využití z hlediska marketingu.
- 9/ Internet a mobilita. Sociální sítě.
- 10/Základní typologie e-businessu a e-procurementu (matice elektronického obchodování typu B2B a B2C).
- 11/Marketingové zásady úspěšného, efektivního a konkurenceschopného e-businessu.Internet jako platforma pro e-komerci.
- 12/ Elektronický marketing v rámci mobilní telefonie.
- Literatura
- povinná literatura
- JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
- SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-730-0195-0.
- BECK, Alexander. Google AdWords. 1. vyd. Překlad Jan Rozkošný. Praha: Grada, 2009, 232 s. Průvodce (Grada). ISBN 978-80-247-2898-8.
- VAŇÁK, Miloslav a František NAHODIL. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: VŠFS, 2007, 98 s. Eupress. ISBN 978-80-86754-85-7. info
- doporučená literatura
- BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
- Fox,V.:Marketing ve věku společnosti Google.Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání.Brno:Computer Press, 2011.ISBN:978-80-251-3357-6
- STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
- KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 256 s. ISBN 978-807-4080-
- SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, viii, 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
- FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
- Výukové metody
- Přednášky v prezenčním studiu (min. docházka 75%) a pro kombinované studium řízené konzultace (min. docházka 50%).
- Metody hodnocení
- zk (zkouška; 7 kreditů) na základě písemného testu (10 otevřených otázek, minimum 60%)
z (zápočet) na základě 2 skupinových projektů (pro prezenční studium)
z (zápočet) na základě seminární práce (pro kombinované studium) - Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Bb1.
B_EM Elektronický marketing
Vysoká škola finanční a správnízima 2013
- Rozsah
- 2/1. 10 hodin KS/semestr. 7 kr. Doporučované ukončení: zk. Jiná možná ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Tereza Dvořáková (cvičící)
Mgr. Pavel Kotyza (cvičící) - Garance
- Ing. Tereza Dvořáková
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_EM/cMMO: každé liché úterý 15:45–16:29 M15, každé liché úterý 16:30–17:15 M15, T. Dvořáková
B_EM/cM1PH: každé liché pondělí 8:45–9:29 E129, každé liché pondělí 9:30–10:15 E129, T. Dvořáková
B_EM/cM2PH: každé liché pondělí 10:30–11:14 E129, každé liché pondělí 11:15–12:00 E129, T. Dvořáková
B_EM/cM3PH: každé sudé pondělí 12:15–12:59 E230, každé sudé pondělí 13:00–13:45 E230, T. Dvořáková
B_EM/cM4PH: každé sudé pondělí 10:30–11:14 E129, každé sudé pondělí 11:15–12:00 E129, T. Dvořáková
B_EM/pMMO: každé liché úterý 12:15–12:59 M15, každé liché úterý 13:00–13:45 M15, každé liché úterý 14:00–14:44 M15, každé liché úterý 14:45–15:30 M15, T. Dvořáková
B_EM/pMPH: každé liché pondělí 12:15–12:59 E004, každé liché pondělí 13:00–13:45 E004 a každé sudé pondělí 8:45–9:29 E007KC, každé sudé pondělí 9:30–10:15 E007KC, T. Dvořáková
B_EM/sMKL: St 23. 10. 14:00–15:30 K211, 15:45–17:15 K211, St 20. 11. 14:00–15:30 K211, 15:45–17:15 K211, St 27. 11. 14:00–15:30 K211, T. Dvořáková
B_EM/sMPH: St 2. 10. 14:00–15:30 E228, 15:45–17:15 E228, St 16. 10. 15:45–17:15 E228, St 6. 11. 14:00–15:30 E306, St 13. 11. 15:45–17:15 E228, T. Dvořáková
B_EM/vMMO: Pá 8. 11. 13:45–15:15 M25, 15:30–17:00 M25, Pá 22. 11. 13:45–15:15 M25, 15:30–17:00 M25, Út 17. 12. 17:30–19:00 M16, T. Dvořáková
B_EM/vMPH: Pá 1. 11. 13:45–15:15 E224, Pá 15. 11. 13:45–15:15 E224, Pá 29. 11. 12:00–13:30 E224, Pá 13. 12. 13:45–15:15 E224, 15:30–17:00 E224, T. Dvořáková - Předpoklady
- B_Mar Marketing && B_RVZ_A Řízení vztahů se zákazníky A && B_SMaK Struktura marketingových kom.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cílem předmětu je objasnění vlivu moderních informačních a komunikačních technologií jako akcelerujícího prostředku na rozvoj vztahového marketingu. Studenti, kteří úspěšně dokončí daný kurz, budou znát principy elektronického obchodování a elektronického marketingu, včetně typologie e-businessu a e-procurementu, nejčastější způsoby elektronického obchodu B2B a B2C. Budou rozumět organizaci datových skladů, práci se zákaznickými databázem a vytěžování dat(dataminingu) ve firmě. Porozumí pronikání internetu do nadlinkových komunikačních aktivit(internetová reklama) i do podlinkových(SMS marketing, internetová podpora prodeje,sociální sítě-Facebook,atd.). Budou chápat specifika mobilního marketingu.
- Osnova
- Osnova je určena pro prezenční studium. Průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou studijních opor. Obsah přednášek:
- 1/ Marketingový koncept IT CRM (Information Technology Customer Relationship Management) jako součást moderního vztahového marketingu.
- 2/ Informační systémy ve firmě a jejich marketingové využití.
- 3/ Architektura podnikového komunikačního systému na bázi internetu.
- 4/ Efektivní datamining jako systém získávání informací o potřebách,požadavcích a očekáváních zákazníků.
- 5/ Základy práce s databázemi zákaznických segmentů.
- 6/ Vývoj internetových aplikací využívaných v marketingové komunikaci včetně základních metrik.
- 7/ Formy internetové reklamy a jejich vývoj.
- 8/ Web 2.0 a jeho využití z hlediska marketingu.
- 9/ Internet a mobilita. Sociální sítě.
- 10/Základní typologie e-businessu a e-procurementu (matice elektronického obchodování typu B2B a B2C).
- 11/Marketingové zásady úspěšného, efektivního a konkurenceschopného e-businessu.Internet jako platforma pro e-komerci.
- 12/ Elektronický marketing v rámci mobilní telefonie.
- Literatura
- povinná literatura
- SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-730-0195-0.
- BECK, Alexander. Google AdWords. 1. vyd. Překlad Jan Rozkošný. Praha: Grada, 2009, 232 s. Průvodce (Grada). ISBN 978-80-247-2898-8.
- JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
- doporučená literatura
- SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, viii, 246 s. ISBN 978-80-251-2833-6.
- FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
- KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009, 256 s. ISBN 978-807-4080-
- STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
- Fox,V.:Marketing ve věku společnosti Google.Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání.Brno:Computer Press, 2011.ISBN:978-80-251-3357-6
- BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
- Výukové metody
- Přednášky v prezenčním studiu a pro kombinované studium řízené konzultace (min. docházka 50%).
- Metody hodnocení
- zk (zkouška; 7 kreditů) na základě písemného testu (10 otevřených otázek, minimum 60%)
z (zápočet) na základě 2 skupinových projektů (pro prezenční studium)
z (zápočet) na základě seminární práce (pro kombinované studium) - Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Bb1.
B_EM Elektronický marketing
Vysoká škola finanční a správnízima 2012
- Rozsah
- 2/0. 6 hodin KS/semestr. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Tereza Dvořáková (přednášející)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Ing. Tereza Dvořáková
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_EM/pMMO: Po 8:45–9:29 M27, Po 9:30–10:15 M27, V. Kunz
B_EM/pMPH: St 10:30–11:14 E230, St 11:15–12:00 E230, T. Dvořáková
B_EM/uMPH: Út 23. 10. 14:00–15:30 E124, Út 6. 11. 14:00–15:30 E124, Út 13. 11. 14:00–15:30 E124, T. Dvořáková
B_EM/uM11KL: Út 2. 10. 14:00–15:30 K212, 15:45–17:15 K212, Út 16. 10. 14:00–15:30 K212, T. Dvořáková
B_EM/vMMO: Pá 5. 10. 13:45–15:15 M25, Pá 19. 10. 17:15–18:45 M25, So 3. 11. 8:00–9:30 M27, V. Kunz
B_EM/vM23PH: Pá 5. 10. 13:45–15:15 E225, Pá 19. 10. 12:00–13:30 E225, 13:45–15:15 E225, T. Dvořáková - Předpoklady
- B_Mar Marketing && B_RVZ_A Řízení vztahů se zákazníky A && B_SMaK Struktura mar. komunikací
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cílem předmětu je objasnění vlivu moderních informačních a komunikačních technologií jako akcelerujícího prostředku na rozvoj vztahového marketingu. Studenti, kteří úspěšně dokončí daný kurz, budou znát principy elektronického obchodování a elektronického marketingu, včetně typologie e-businessu a e-procurementu, nejčastější způsoby elektronického obchodu B2B a B2C. Budou rozumět organizaci datových skladů, práci se zákaznickými databázem a vytěžování dat(dataminingu) ve firmě. Porozumí pronikání internetu do nadlinkových komunikačních aktivit(internetová reklama) i do podlinkových(SMS marketing, internetová podpora prodeje,sociální sítě-Facebook,atd.). Budou chápat specifika mobilního marketingu.
- Osnova
- Osnova je určena pro prezenční studium. Průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou studijních opor. Obsah přednášek: 1/ Marketingový koncept IT CRM (Information Technology Customer Relationship Management) jako součást moderního vztahového marketingu. 2/ Informační systémy ve firmě a jejich marketingové využití. 3/Architektura podnikového komunikačního systému na bázi internetu. 4/Efektivní datamining jako systém získávání informací o potřebách,požadavcích a očekáváních zákazníků. 5/Základy práce s databázemi zákaznických segmentů. 6/Vývoj internetových aplikací využívaných v marketingové komunikaci včetně základních metrik. 7/Formy internetové reklamy a jejich vývoj. 8/Web 2.0 a jeho využití z hlediska marketingu. 9/Internet a mobilita. Sociální sítě. 10/Základní typologie e-businessu a e-procurementu(matice elektronického obchodování typu B2B a B2C). 11/Marketingové zásady úspěšného, efektivního a konkurenceschopného e-businessu.Internet jako platforma pro e-komerci. 12/Elektronický marketing v rámci mobilní telefonie.
- Literatura
- povinná literatura
- Janouch,V.: Internetový marketing.Prosaďte se na webu a sociálních sítích.Brno:Computer Press,2010.ISBN: 987-80-251-2795-7
- Beck,A.: Google AdWords .Praha: Grada Publishing, 2009.ISBN : 978-80-247-2898-8
- Blažková, M.: Jak využít internet v~marketingu. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN: 80-247-1095-1
- doporučená literatura
- Sterne,J.:Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích.Brno:Computer Press, 2011.ISBS:978-80-251-3340-8
- Sedláček,J.: E – komerce, internetový a mobil marketing. Praha: BEN – technická literatura, 2006.ISBN .ISBN2006.ISBN: 80-7300-195-0
- Fox,V.:Marketing ve věku společnosti Google.Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání.Brno:Computer Press, 2011.ISBN:978-80-251-3357-6
- Kašík, M., Havlíček, K.: Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: VŠFS Eupress, 2009. ISBN: 978-80-7408-022-7
- Výukové metody
- Přednášky v prezenčním studiu a pro kombinované studium řízené konzultace (min. docházka 50%).
- Metody hodnocení
- z (zápočet; 3 kredity) na základě písemného testu (10 otevřených otázek, minimum 75%)
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Bb1.
B_EM Elektronický marketing
Vysoká škola finanční a správníléto 2012
- Rozsah
- 2/0. 6 hodin KS/semestr. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
- Garance
- PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_EM/pMKL: každý lichý čtvrtek 10:30–11:14 K203, každý lichý čtvrtek 11:15–12:00 K203, každý lichý čtvrtek 12:15–12:59 K203, každý lichý čtvrtek 13:00–13:45 K203, K. Eliáš
B_EM/pMMO: každý sudý čtvrtek 10:30–11:14 M26, každý sudý čtvrtek 11:15–12:00 M26, každý sudý čtvrtek 12:15–12:59 M26, každý sudý čtvrtek 13:00–13:45 M26, K. Eliáš
B_EM/pMPH: St 12:15–12:59 E007KC, St 13:00–13:45 E007KC, K. Eliáš
B_EM/sMKL: St 21. 3. 15:45–17:15 K212, St 28. 3. 17:30–19:00 K311, 19:15–20:45 K311, K. Eliáš
B_EM/sM1aPH: St 8. 2. 15:45–17:15 E225, St 22. 2. 15:45–17:15 E225, St 29. 2. 17:30–19:00 E225, K. Eliáš
B_EM/sM1bPH: St 22. 2. 17:30–19:00 E227, St 7. 3. 17:30–19:00 E227, St 14. 3. 17:30–19:00 E227, K. Eliáš
B_EM/vMMO: Pá 24. 2. 15:30–17:00 M17, Pá 9. 3. 13:45–15:15 M22, 15:30–17:00 M22, K. Eliáš
B_EM/vM2PH: So 11. 2. 9:45–11:15 E128, 11:30–13:00 E128, Pá 13. 4. 17:15–18:45 E128, K. Eliáš
B_EM/vM3PH: Pá 10. 2. 17:15–18:45 E129, So 25. 2. 14:00–15:30 E129, 15:45–17:15 E129, K. Eliáš - Předpoklady
- Předpoklady:úspěšné absolvování předmětů:marketing(B_Mar),řízení vztahů se zákazníky(B_RVZ),struktura marketingových komunikací (B_SMaK).
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia.Cílem předmětu je objasnění filozofie vlivu moderních informačních a komunikačních technologií, jako hlavního akcelerujícího prostředku, na rozvoj vztahového marketingu.Specifická pozornost bude věnována principům elektronického obchodování a elektronického marketingu, včetně typologie e-businessu a e-procurementu, nejčastějším způsobům elektronického obchodu B2B a B2C, organizaci datových skladů, práci se zákaznickými databázemi, vytěžování dat(dataminingu) ve firmě.Specifický prostor bude věnován internetu pronikajícího do nadlinkových komunikačních aktivit(internetová reklama)i do podlinkových(SMS marketing, internetová podpora prodeje,sociální sítě-Facebook,atd.).Samostatně elektronický marketing v rámci mobilní telefonie.
- Osnova
- Osnova je určena pro prezenční studium.Průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu(ML).Obsah přednášek: 1/Marketingový koncept IT CRM(Information Technology Customer Relationship Management) jako součást moderního vztahového marketingu. 2/Informační systémy ve firmě a jejich marketingové využití. 3/Architektura podnikového komunikačního systému na bázi internetu. 4/Efektivní datamining jako systém získávání informací o potřebách,požadavcích a očekáváních zákazníků. 5/Základy práce s databázemi zákaznických segmentů. 6/Vývoj internetových aplikací využívaných v marketingové komunikaci včetně základních metrik. 7/Formy internetové reklamy a jejich vývoj. 8/Web 2.0 a jeho využití z hlediska marketingu. 9/Internet a mobilita.Sociální sítě. 10/Základní typologie e-businessu a e-procurementu(matice elektronického obchodování typu B2B a B2C). 11/Marketingové zásady úspěšného, efektivního a konkurenceschopného e-businessu.Internet jako platforma pro e-komerci. 12/Elektronický marketing v rámci mobilní telefonie.
- Literatura
- povinná literatura
- Blažková, M.: Jak využít internet v~marketingu. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN: 80-247-1095-1
- Beck,A.: Google AdWords .Praha: Grada Publishing, 2009.ISBN : 978-80-247-2898-8
- Janouch,V.: Internetový marketing.Prosaďte se na webu a sociálních sítích.Brno:Computer Press,2010.ISBN: 987-80-251-2795-7
- doporučená literatura
- Fox,V.:Marketing ve věku společnosti Google.Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání.Brno:Computer Press, 2011.ISBN:978-80-251-3357-6
- Sterne,J.:Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích.Brno:Computer Press, 2011.ISBS:978-80-251-3340-8
- Sedláček,J.: E – komerce, internetový a mobil marketing. Praha: BEN – technická literatura, 2006.ISBN .ISBN2006.ISBN: 80-7300-195-0
- Kašík, M., Havlíček, K.: Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: VŠFS Eupress, 2009. ISBN: 978-80-7408-022-7
- neurčeno
- Pozn.: Literatura je navržena tak, aby alespoň některé tituly byly dostupné studentům v~knihovnách VŠFS. Z~uvedených titulů půjde vždy o~relevantní části k~dané problematice nikoliv publikace jako celek. Zároveň vyučující předpokládá, že zájemci o~tento
- Výukové metody
- Typ výuky: výuka probíhá formou přednášky/cvičení v PS a řízených skupinových konzultací v KS. Rozsah povinné účasti ve výuce: Minimální povinná účast na cvičení/semináři v prezenčním studiu je 80%, na řízených skupinových konzultacích v kombinovaném studiu 50 %.Studentům, kteří nesplní povinný rozsah účasti, mohou být v průběhu semestru zadány dodatečné studijní povinnosti( v míře, která umožní prokázat studijní výsledky a získané kompetence nezbytné pro úspěšné zakončení předmětu).
- Metody hodnocení
- Způsob zakončení předmětu: z(zápočet; 3 kredity) na základě písemného testu z odpřednášené látky a povinné literatury. Forma: písemný test - 10 otevřených otázek (2 body za úplnou/ 1 bod za částečnou odpověď).Pro zápočet je potřeba dosáhnout alespoň 15 bodů.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_EM Elektronický marketing
Vysoká škola finanční a správnízima 2011
- Rozsah
- 2/0. 6 hodin/semestr. 3 kr. Ukončení: z.
- Garance
- PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_EM Elektronický marketing
Vysoká škola finanční a správníléto 2011
- Rozsah
- 2/0. 6 hodin/semestr. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
- Garance
- PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_EM/cMKL: Čt 10. 2. 14:00–15:30 K203, 15:45–17:15 K203, Čt 3. 3. 15:45–17:15 K207, K. Eliáš
B_EM/pMKL: každé liché úterý 10:30–11:14 K311, každé liché úterý 11:15–12:00 K311, každé liché úterý 12:15–12:59 K311, každé liché úterý 13:00–13:45 K311, K. Eliáš
B_EM/pMMO: každé sudé úterý 10:30–11:14 M24, každé sudé úterý 11:15–12:00 M24, každé sudé úterý 12:15–12:59 M24, každé sudé úterý 13:00–13:45 M24, K. Eliáš
B_EM/pMPH: Čt 10:30–11:14 E007KC, Čt 11:15–12:00 E007KC, K. Eliáš
B_EM/uM1aPH: Út 22. 3. 15:45–17:15 E225, 17:30–19:00 E225, Út 29. 3. 17:30–19:00 E225, K. Eliáš
B_EM/uM1bPH: Út 12. 4. 15:45–17:15 E227, 17:30–19:00 E227, Út 19. 4. 17:30–19:00 E227, K. Eliáš
B_EM/vMMO: Pá 11. 2. 12:00–13:30 M21, Pá 11. 3. 12:00–13:30 M27, 13:45–15:15 M27, K. Eliáš
B_EM/vM2PH: So 9. 4. 14:00–15:30 E125, 15:45–17:15 E125, So 30. 4. 11:30–13:00 E125, K. Eliáš
B_EM/vM3PH: Pá 11. 2. 17:15–18:45 E126, Pá 25. 2. 13:45–15:15 E126, 15:30–17:00 E126, K. Eliáš
B_EM/vM4PH: So 26. 2. 9:45–11:15 E127, 11:30–13:00 E127, So 12. 3. 14:00–15:30 E127, K. Eliáš - Předpoklady
- Předpoklady:úspěšné absolvování předmětů:marketing(B_Mar),řízení vztahů se zákazníky(B_RVZ),struktura marketingových komunikací (B_SMaK).
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia.Cílem předmětu je objasnění filozofie vlivu moderních informačních a komunikačních technologií, jako hlavního akcelerujícího prostředku, na rozvoj vztahového marketingu.Specifická pozornost bude věnována principům elektronického obchodování a elektronického marketingu, včetně typologie e-businessu a e-procurementu, nejčastějším způsobům elektronického obchodu B2B a B2C, organizaci datových skladů, práci se zákaznickými databázemi, vytěžování dat(dataminingu) ve firmě.Specifický prostor bude věnován internetu pronikajícího do nadlinkových komunikačních aktivit(internetová reklama)i do podlinkových(SMS marketing, internetová podpora prodeje,sociální sítě-Facebook,atd.).Samostatně elektronický marketing v rámci mobilní telefonie.
- Osnova
- Osnova je určena pro prezenční studium.Průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu(ML).Obsah přednášek: 1/Marketingový koncept IT CRM(Information Technology Customer Relationship Management) jako součást moderního vztahového marketingu. 2/Informační systémy ve firmě a jejich marketingové využití. 3/Architektura podnikového komunikačního systému na bázi internetu. 4/Efektivní datamining jako systém získávání informací o potřebách,požadavcích a očekáváních zákazníků. 5/Základy práce s databázemi zákaznických segmentů. 6/Vývoj internetových aplikací využívaných v marketingové komunikaci včetně základních metrik. 7/Formy internetové reklamy a jejich vývoj. 8/Web 2.0 a jeho využití z hlediska marketingu. 9/Internet a mobilita.Sociální sítě. 10/Základní typologie e-businessu a e-procurementu(matice elektronického obchodování typu B2B a B2C). 11/Marketingové zásady úspěšného, efektivního a konkurenceschopného e-businessu.Internet jako platforma pro e-komerci. 12/Elektronický marketing v rámci mobilní telefonie.
- Literatura
- povinná literatura
- Beck,A.: Google AdWords .Praha: Grada Publishing, 2009.ISBN : 978-80-247-2898-8
- Janouch,V.: Internetový marketing.Prosaďte se na webu a sociálních sítích.Brno:Computer Press,2010.ISBN: 987-80-251-2795-7
- Blažková, M.: Jak využít internet v~marketingu. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN: 80-247-1095-1
- Sedláček,J.: E – komerce, internetový a mobil marketing. Praha: BEN – technická literatura, 2006.ISBN .ISBN2006.ISBN: 80-7300-195-0
- doporučená literatura
- Byron, D. G., Broback, S.: Blogy: Publikuj a prosperuj: Blogování pro váš business. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN: 978-80-247-2064-7
- Donát,J.:Efektivní podnikání v době Webu 2.0Praha: Alfa Publishing, 2007. ISBN: 978-8086851-73-0
- Kašík, M., Havlíček, K.: Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: VŠFS Eupress, 2009. ISBN: 978-80-7408-022-7
- neurčeno
- Pozn.: Literatura je navržena tak, aby alespoň některé tituly byly dostupné studentům v~knihovnách VŠFS. Z~uvedených titulů půjde vždy o~relevantní části k~dané problematice nikoliv publikace jako celek. Zároveň vyučující předpokládá, že zájemci o~tento
- Výukové metody
- Typ výuky: výuka probíhá formou přednášky/cvičení v PS a řízených skupinových konzultací v KS. Rozsah povinné účasti ve výuce: Minimální povinná účast na cvičení/semináři v prezenčním studiu je 80%, na řízených skupinových konzultacích v kombinovaném studiu 50 %.Studentům, kteří nesplní povinný rozsah účasti, mohou být v průběhu semestru zadány dodatečné studijní povinnosti( v míře, která umožní prokázat studijní výsledky a získané kompetence nezbytné pro úspěšné zakončení předmětu).
- Metody hodnocení
- Způsob zakončení předmětu: z(zápočet; 3 kredity) na základě písemného testu z odpřednášené látky a povinné literatury. Forma: písemný test - 10 otevřených otázek (2 body za úplnou/ 1 bod za částečnou odpověď).Pro zápočet je potřeba dosáhnout alespoň 15 bodů.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_EM Elektronický marketing
Vysoká škola finanční a správníléto 2010
- Rozsah
- 2/0. 6hodin/semestr. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
- Garance
- PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_EM/pMKL: St 8:45–9:29 K211, St 9:30–10:15 K211, K. Eliáš
B_EM/pMMO: každé sudé úterý 10:30–11:14 M17, každé sudé úterý 11:15–12:00 M17, každé sudé úterý 12:15–12:59 M17, každé sudé úterý 13:00–13:45 M17, K. Eliáš
B_EM/pMPH: Čt 12:15–12:59 E007KC, Čt 13:00–13:45 E007KC, K. Eliáš
B_EM/sM1aPH: St 3. 3. 17:30–19:00 E129, St 10. 3. 17:30–19:00 E129, St 17. 3. 17:30–19:00 E129, K. Eliáš
B_EM/sM1bPH: St 24. 3. 17:30–19:00 E126, St 31. 3. 17:30–19:00 E126, St 7. 4. 17:30–19:00 E126, K. Eliáš
B_EM/uMKL: Út 16. 2. 17:30–19:00 K205, 19:15–20:45 K205, Út 2. 3. 14:00–15:30 K205, K. Eliáš
B_EM/vMMO: Pá 5. 2. 13:45–15:15 M27, 15:30–17:00 M27, Pá 5. 3. 12:00–13:30 M27, K. Eliáš
B_EM/vM2PH: Pá 19. 2. 17:15–18:45 E223, So 6. 3. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, K. Eliáš
B_EM/vM3PH: So 20. 3. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, Pá 9. 4. 13:45–15:15 E224, K. Eliáš - Předpoklady
- Předpoklady:úspěšné absolvování předmětů:marketing(B_Mar),řízení vztahů se zákazníky(B_RVZ),struktura marketingových komunikací (B_SMaK).
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia.Cílem předmětu je objasnění filozofie vlivu moderních informačních a komunikačních technologií, jako hlavního akcelerujícího prostředku, na rozvoj vztahového marketingu.Specifická pozornost bude věnována principům elektronického obchodování a elektronického marketingu, včetně typologie e-businessu a e-procurementu, nejčastějším způsobům elektronického obchodu B2B a B2C, organizaci datových skladů, práci se zákaznickými databázemi, vytěžování dat(dataminingu) ve firmě.Specifický prostor bude věnován internetu pronikajícího do nadlinkových komunikačních aktivit(internetová reklama)i do podlinkových(SMS marketing, internetová podpora prodeje,sociální sítě-Facebook,atd.)
- Osnova
- Osnova je určena pro prezenční studium.Průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu(ML).Obsah přednášek: 1/Marketingový koncept IT CRM(Information Technology Customer Relationship Management) jako součást moderního vztahového marketingu. 2/Informační systémy ve firmě a jejich marketingové využití. 3/Architektura podnikového komunikačního systému na bázi internetu. 4/Efektivní datamining jako systém získávání informací o potřebách,požadavcích a očekáváních zákazníků. 5/Základy práce s databázemi zákaznických segmentů. 6/Vývoj internetových aplikací využívaných v marketingové komunikaci včetně základních metrik. 7/Formy internetové reklamy a jejich vývoj. 8/Web 2.0 a jeho využití z hlediska marketingu. 9/Internet a mobilita.Sociální sítě. 10/Základní typologie e-businessu a e-procurementu(matice elektronického obchodování typu B2B a B2C). 11/Marketingové zásady úspěšného, efektivního a konkurenceschopného e-businessu.Internet jako platforma pro e-komerci.
- Literatura
- povinná literatura
- Donát,J.:Efektivní podnikání v době Webu 2.0Praha: Alfa Publishing, 2007. ISBN: 978-8086851-73-0
- Sedláček,J.: E – komerce, internetový a mobil marketing. Praha: BEN – technická literatura, 2006.ISBN .ISBN2006.ISBN: 80-7300-195-0
- Blažková, M.: Jak využít internet v~marketingu. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN: 80-247-1095-1
- Beck,A.: Google AdWords .Praha: Grada Publishing, 2009.ISBN : 978-80-247-2898-8
- doporučená literatura
- Kašík, M., Havlíček, K.: Marketing při utváření podnikové strategie. Praha: VŠFS Eupress, 2009. ISBN: 978-80-7408-022-7
- Byron, D. G., Broback, S.: Blogy: Publikuj a prosperuj: Blogování pro váš business. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN: 978-80-247-2064-7
- neurčeno
- Pozn.: Literatura je navržena tak, aby alespoň některé tituly byly dostupné studentům v~knihovnách VŠFS. Z~uvedených titulů půjde vždy o~relevantní části k~dané problematice nikoliv publikace jako celek. Zároveň vyučující předpokládá, že zájemci o~tento
- Výukové metody
- Typ výuky: výuka probíhá formou přednášky/cvičení v PS a řízených skupinových konzultací v KS. Rozsah povinné účasti ve výuce: Minimální povinná účast na cvičení/semináři v prezenčním studiu je 80%, na řízených skupinových konzultacích v kombinovaném studiu 50 %.Studentům, kteří nesplní povinný rozsah účasti, moohou být v průběhu semestru zadány dodatečné studijní povinnosti( v míře, která umožní prokázat studijní výsledky a získané kompetence nezbytné pro úspěšné zakončení předmětu).
- Metody hodnocení
- Způsob zakončení předmětu: z(zápočet; 3 kredity) na základě písemného testu z odpřednášené látky a povinné literatury. Forma: písemný test - 10 otevřených otázek (2 body za úplnou/ 1 bod za částečnou odpověď).Pro zápočet je potřeba dosáhnout alespoň 15 bodů.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
B_EM Elektronický marketing
Vysoká škola finanční a správníléto 2009
- Rozsah
- 2/0. 6hodin/semestr. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Karel Eliáš, CSc. (cvičící)
- Garance
- PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- B_EM/pMKL: Út 10:30–11:14 K212, Út 11:15–12:00 K212, K. Eliáš
B_EM/pMMO: St 10:30–11:14 M17, St 11:15–12:00 M17, K. Eliáš
B_EM/pMPH: Čt 12:15–12:59 E230, Čt 13:00–13:45 E230, K. Eliáš
B_EM/sMKL: St 25. 2. 15:45–17:15 K211, St 4. 3. 14:00–15:30 K211, St 11. 3. 14:00–15:30 K211, K. Eliáš
B_EM/uMPH: Út 24. 3. 14:00–15:30 E129, Út 7. 4. 14:00–15:30 E129, Út 21. 4. 14:00–15:30 E129, K. Eliáš
B_EM/vMMO: So 7. 3. 11:30–13:00 M22, So 21. 3. 11:30–13:00 M22, 14:00–15:30 M22, K. Eliáš
B_EM/vM2PH: Pá 6. 2. 13:45–15:15 E223, Pá 20. 2. 13:45–15:15 E223, Pá 6. 3. 13:45–15:15 E223, K. Eliáš
B_EM/vM3PH: Pá 6. 2. 15:30–17:00 E224, Pá 20. 2. 12:00–13:30 E224, Pá 6. 3. 15:30–17:00 E224, K. Eliáš - Předpoklady
- Předpoklady:úspěšně absolvovat 1. a 2. ročník studia
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketingová komunikace (program VSFS, B-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu:Cílem předmětu je objasnění filozofie vlivu moderních informačních a komunikačních technologií, jako hlavního akcelerujícího prostředku , na rozvoj vztahového marketingu(např.model ITV CRM).Specifická pozornost bude věnována principům elektronického obchodování a elektronického marketingu, včetně typologie e-businessu a e-procurementu, nejčastějším způsobům elektronického obchodu B2B a B2C, organizaci datových skladů, práci se zákaznickými databázemi, vytěžování dat(dataminingu) ve firmě a dalším základním IT dovednostem.Specifický prostor bude věnován internetu, jako jednomu z významných prostředků marketingové komunikace, pronikajícího do nadlinkových komunikačních aktivit(internetová reklama), ale i do podlinkových (SMS marketing,internetová podpora prodeje,atd.)
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: 1.Marketingový koncept IT CRM(Information Technology Customer Relationship Management) jako součást moderního vztahového(relačního) marketingu. 2.Informační systémy ve firmě a jejich marketingové využití. 3.Architektura podnikového komunikačního systému na bázi internetu. 4.Efektivní datamining jako systém získávání informací a dat o potřebách, přáních a požadavcích zákazníků. 5.Základy práce s databázemi zákaznických segmentů. 6.Vývoj internetových aplikací využívaných v marketingové komunikaci včetně základních metrik vyhodnocování účinnosti internetového marketingu. 7.Formy internetové reklamy a jejich vývoj. 8.Web 2.0 a jeho využití z hlediska marketingu. 9.Internet a mobilita.Blogy. 10.Základní typologie e-businessu a e-procurementu(matice elektronického obchodování, komunikace typu B2B a B2C). 11.Marketingové zásady úspěšného, efektivního a konkurenceschopného e-businessu. 12.Zásady úspěšného elektronického obchodování, nejčastější chyby a prohřešky.
- Literatura
- Blažková, M.: Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada Publishing, 2005.ISBN: 80-247-1095-1
- Byron, D.G., Broback, S.: Blogy: Publikuj a prosperuj: Blogování pro váš business. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN: 978-80-247-2064-7
- Donát, J.: Efektivní podnikání v době Webu 2.0. Praha: Alfa Publishing, 2007. ISBN:978-8086851-73-0
- Kašík, M., Havlíček, K.: Podnikový marketing. Praha: VŠFS Eupress, 2004. ISBN: 80-86754-31-6 Pouze kap. 2, část 2.3, Elektronický marketing
- Metody hodnocení
- Vyučující metody: přednášky Metody hodnocení: zápočet na základě písemného zápočtového testu
- Informace učitele
- Literatura: Povinná: Blažková, M.: Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada Publishing, 2005.ISBN: 80-247-1095-1 Byron, D.G., Broback, S.: Blogy: Publikuj a prosperuj: Blogování pro váš business. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN: 978-80-247-2064-7 Donát, J.: Efektivní podnikání v době Webu 2.0. Praha: Alfa Publishing, 2007. ISBN:978-8086851-73-0 Doporučená: Kašík, M., Havlíček, K.: Podnikový marketing. Praha: VŠFS Eupress, 2004. ISBN: 80-86754-31-6 Pouze kap. 2, část 2.3, Elektronický marketing.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)