B_Rek_1 Advertisement 1

University of Finance and Administration
summer 2012
Extent and Intensity
2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on completion of the course: ISP
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2008, Winter 2008, Summer 2009, Summer 2010, Summer 2011, Winter 2011.

B_Rek_1 Advertisement 1

University of Finance and Administration
Winter 2011
Extent and Intensity
2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on completion of the course: ISP
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2008, Winter 2008, Summer 2009, Summer 2010, Summer 2011, summer 2012.

B_Rek_1 Advertisement 1

University of Finance and Administration
Summer 2011
Extent and Intensity
2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PhDr. Ladislav Lašek (seminar tutor)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Ing. Kateřina Tomšíková (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_1/pMKL: each odd Wednesday 8:45–9:29 K212, each odd Wednesday 9:30–10:15 K212, each odd Wednesday 10:30–11:14 K212, each odd Wednesday 11:15–12:00 K212, L. Lašek
B_Rek_1/pMMO: Wed 14:00–14:44 M24, Wed 14:45–15:30 M24, K. Tomšíková
B_Rek_1/pMPH: Thu 12:15–12:59 E007KC, Thu 13:00–13:45 E007KC, L. Lašek
B_Rek_1/sMKL: Wed 30. 3. 17:30–19:00 K211, 19:15–20:45 K211, Wed 13. 4. 15:45–17:15 K211, L. Lašek
B_Rek_1/sM1aPH: Wed 9. 2. 19:15–20:45 E225, Wed 16. 2. 19:15–20:45 E225, Wed 2. 3. 19:15–20:45 E225, P. Majerik
B_Rek_1/sM1bPH: Wed 9. 2. 17:30–19:00 E227, Wed 23. 2. 17:30–19:00 E227, 19:15–20:45 E227, P. Majerik
B_Rek_1/vMMO: Fri 25. 3. 17:15–18:45 M14, Fri 29. 4. 12:00–13:30 M14, 13:45–15:15 M14, K. Tomšíková
B_Rek_1/vM2PH: Sat 9. 4. 9:45–11:15 E128, Sat 30. 4. 11:30–13:00 E128, 14:00–15:30 E128, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Fri 25. 3. 15:30–17:00 E129, Sat 9. 4. 8:00–9:30 E129, Sat 30. 4. 8:00–9:30 E129, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Prerekvizity: předmět: Vývoj médií, Marketing
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Předmět je koncipován jako dvousemestrální: v prvním semestru se posluchači seznamují se specifikou reklamy jako historicky nejstarším nástrojem marketingové komunikace, s reklamními médii, prostředky, specifikou rolí jednotlivých specializovaných agentur apod. Na konci semestru budou studenti schopni analyzovat a kriticky hodnotit reklamní komunikáty, získají přehled o české a světové reklamní scéně, budou umět sestavit rámcový plán reklamní akce včetně plánování médií. Druhý semestr předmětu je věnován praktické aplikaci nabytých vědomostí v cvičné studentské komunikační agentuře.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Reklama- definice, pojmy, základní vymezení
  • Vývojové etapy reklamy - návaznost na strojovou hromadnou výrobu a počátek masové produkce v USA a dalších vyspělých zemích
  • Vznik reklamních agentur, jejich role, profilace, současná tvář
  • Reklama jako součást integrované marketingové komunikace - klesající role reklamy v IMK
  • Mediální svět - hlavní nosič reklamního poselství - současná struktura a trendy mediálních nosičů v ČR a ve světě
  • Specifika reklamy v tisku, rozhlase, televizi, filmu, OOH, na internetu.
  • Zadavatel a reklamní akce - role klientského briefu jako východiska pro strategii a kreativitu
  • Reklamní kampaň - její podstata, vliv a způsoby hodnocení efektivnosti
  • Nové trendy v reklamním působení, role celebrit jako nosičů reklamního apelu.
  • Národní kultura a její odraz v reklamě.
Literature
    required literature
  • CLOW,K.E., BACK,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008, ISBN 978-80-251-1769-9
  • • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
    recommended literature
  • KOTLER, P.: Marketing management, Praha Grada Publishing 2001, ISBN 80-247-0016-6, stran 719. – tematika reklamy
Teaching methods (in Czech)
Přednáška s praktickými ukázkami.
Assessment methods (in Czech)
Metody hodnocení: z (zápočet, 2 kr.) Předmět je zakončen zápočtem: • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování vědomostního testu, jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží počátkem dubna cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 15 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 150 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 100 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2008, Winter 2008, Summer 2009, Summer 2010, Winter 2011, summer 2012.

B_Rek_1 Advertisement 1

University of Finance and Administration
Summer 2010
Extent and Intensity
2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
JUDr. Petr Majerik (lecturer)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_1/cMKLks: Thu 18. 2. 15:45–17:15 K203, Thu 4. 3. 14:00–15:30 K203, 15:45–17:15 K203, D. Pavlů
B_Rek_1/pMKL: each even Tuesday 8:45–9:29 K211, each even Tuesday 9:30–10:15 K211, each even Tuesday 10:30–11:14 K211, each even Tuesday 11:15–12:00 K211, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: each odd Tuesday 10:30–11:14 M24, each odd Tuesday 11:15–12:00 M24, each odd Tuesday 12:15–12:59 M24, each odd Tuesday 13:00–13:45 M24, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: Wed 14:00–14:44 E007KC, Wed 14:45–15:30 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_1/uM1aPH: Tue 16. 3. 17:30–19:00 E225, Tue 23. 3. 17:30–19:00 E225, Tue 30. 3. 17:30–19:00 E225, P. Majerik
B_Rek_1/uM1bPH: Tue 16. 2. 17:30–19:00 E227, Tue 23. 2. 17:30–19:00 E227, Tue 6. 4. 14:00–15:30 E227, P. Majerik
B_Rek_1/vMMO: Sat 20. 2. 9:45–11:15 M25, 11:30–13:00 M25, Sat 10. 4. 9:45–11:15 M17, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: Fri 5. 2. 17:15–18:45 E125, Sat 20. 2. 9:45–11:15 E125, 11:30–13:00 E125, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Fri 19. 2. 17:15–18:45 E126, Fri 19. 3. 15:30–17:00 E126, 17:15–18:45 E126, P. Majerik
B_Rek_1/vM4PH: Fri 9. 4. 15:30–17:00 E127, 17:15–18:45 E127, Fri 23. 4. 15:30–17:00 E127, P. Majerik
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Předmět je koncipován jako dvousemestrální: v prvním semestru se posluchači seznamují se specifikou reklamy jako historicky nejstarším nástrojem marketingové komunikace, s reklamními médii, prostředky, specifikou rolí jednotlivých specializovaných agentur apod. Na konci semestru budou studenti schopni analyzovat a kriticky hodnotit reklamní komunikáty, získají přehled o české a světové reklamní scéně, budou umět sestavit rámcový plán reklamní akce včetně plánování médií. Druhý semestr předmětu je věnován praktické aplikaci nabytých vědomostí v cvičné studentské komunikační agentuře.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Reklama- definice, pojmy, základní vymezení
  • Vývojové etapy reklamy - návaznost na strojovou hromadnou výrobu a počátek masové produkce v USA a dalších vyspělých zemích
  • Vznik reklamních agentur, jejich role, profilace, současná tvář
  • Reklama jako součást integrované marketingové komunikace - klesající role reklamy v IMK
  • Mediální svět - hlavní nosič reklamního poselství - současná struktura a trendy mediálních nosičů v ČR a ve světě
  • Specifika reklamy v tisku, rozhlase, televizi, filmu, OOH, na internetu.
  • Zadavatel a reklamní akce - role klientského briefu jako východiska pro strategii a kreativitu
  • Reklamní kampaň - její podstata, vliv a způsoby hodnocení efektivnosti
  • Nové trendy v reklamním působení, role celebrit jako nosičů reklamního apelu.
  • Národní kultura a její odraz v reklamě.
Literature
    required literature
  • CLOW,K.E., BACK,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008, ISBN 978-80-251-1769-9
  • • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
    recommended literature
  • KOTLER, P.: Marketing management, Praha Grada Publishing 2001, ISBN 80-247-0016-6, stran 719. – tematika reklamy
Teaching methods (in Czech)
Přednáška s praktickými ukázkami.
Assessment methods (in Czech)
Metody hodnocení: z (zápočet, 2 kr.) Předmět je zakončen zápočtem: • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování vědomostního testu, jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží počátkem dubna cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 11 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 110 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 60 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty. Za splnění potřebného počtu bodů získají studenti ocenění v tomto rozložení. A=110 – 100, B= 99-90, C= 89-80, D= 79-70, E= 69-60, MÉNĚ NEŽ 60 = opakování testu. Známkové ocenění uvádíme pro orientaci míry zvládnutí látky.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
Information on completion of the course: Zápočet je udělen za získání potřebného množství bodů ve vědomostním testu
The course is taught annually.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2008, Winter 2008, Summer 2009, Summer 2011, Winter 2011, summer 2012.

B_Rek_1 Advertisement 1

University of Finance and Administration
Summer 2009
Extent and Intensity
2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_1/pMKL: each odd Tuesday 10:30–11:14 K211, each odd Tuesday 11:15–12:00 K211, each odd Tuesday 12:15–12:59 K211, each odd Tuesday 13:00–13:45 K211, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: each even Tuesday 10:30–11:14 M26, each even Tuesday 11:15–12:00 M26, each even Tuesday 12:15–12:59 M26, each even Tuesday 13:00–13:45 M26, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: Wed 14:00–14:44 E306, Wed 14:45–15:30 E306, D. Pavlů
B_Rek_1/sM1aPH: Wed 25. 3. 19:15–20:45 E129, Wed 15. 4. 17:30–19:00 E129, Fri 24. 4. 17:15–18:45 E223, P. Majerik
B_Rek_1/sM1bPH: Wed 11. 3. 19:15–20:45 E126, Wed 25. 3. 17:30–19:00 E126, Sat 4. 4. 9:45–11:15 E127, P. Majerik
B_Rek_1/uMKL: Tue 24. 3. 14:00–15:30 K206, Tue 21. 4. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K206, D. Pavlů
B_Rek_1/vMMO: Fri 20. 3. 12:00–13:30 M01, 13:45–15:15 M01, Fri 3. 4. 13:45–15:15 M01, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: Sat 28. 2. 11:30–13:00 E223, Sat 25. 4. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Sat 14. 2. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, Sat 28. 2. 9:45–11:15 E224, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Povšechná známost role reklamy v systému integrované marketingové komunikace, základní poznatky o historickém vývoji reklamy, zejména ve vztahu k masovým médiím a specifickým médiím, které využívá především reklamní komunikace.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem kurzu je chápat pojem reklama v historických souvislostech vývoje komerční komunikace, chápat základní principy strategie a taktiky reklamní komunikace v systému integrované marketingové komunikace. Posluchač musí umět posoudit kvalitu reklamních komunikátů z obecnějších hledisek kultury společnosti, etických principů společnského života a předpokladů efektivního komunikačního působení.
Syllabus (in Czech)
  • Reklama - základní vymezení, definice, pojmy Počátky reklamy a reklamního průmyslu Zadavatelé reklamy, reklamní agentury - jejich charakteristika, struktura, formy působení Mediální trh v ČR - charakteristika médií z hlediska reklamní komunikace, kritéria výběru médií pro různé komunikační a prodejní cíle a cílové skupiny Reklamní kampaň - její zákonitosti, kreativita přípravy, průběh, vyhodnocení efektivnosti
Literature
  • KOTLER, P. and G. ARMSTRONG. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. info
  • KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001. info
Assessment methods (in Czech)
Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet bude získán na základě úspěšně složeného vědomostního testu - pro kombinované studium bude test psán na poslední konzultaci, pro prezenční studium v 1. zkouškovém týdnu. Bude vycházet z probrané látky a souboru okruhů, které vypíše vyučující koncem března.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2008, Winter 2008, Summer 2010, Summer 2011, Winter 2011, summer 2012.

B_Rek_1 Advertisement 1

University of Finance and Administration
Winter 2008
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. David Hůla (lecturer)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Prerequisites (in Czech)
Povšechná známost role reklamy v systému integrované marketingové komunikace, základní poznatky o historickém vývoji reklamy, zejména ve vztahu k masovým médiím a specifickým médiím, které využívá především reklamní komunikace.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem kurzu je chápat pojem reklama v historických souvislostech vývoje komerční komunikace, chápat základní principy strategie a taktiky reklamní komunikace v systému integrované marketingové komunikace. Posluchač musí umět posoudit kvalitu reklamních komunikátů z obecnějších hledisek kultury společnosti, etických principů společnského života a předpokladů efektivního komunikačního působení.
Syllabus (in Czech)
  • Reklama - základní vymezení, definice, pojmy Počátky reklamy a reklamního průmyslu Zadavatelé reklamy, reklamní agentury - jejich charakteristika, struktura, formy působení Mediální trh v ČR - charakteristika médií z hlediska reklamní komunikace, kritéria výběru médií pro různé komunikační a prodejní cíle a cílové skupiny Reklamní kampaň - její zákonitosti, kreativita přípravy, průběh, vyhodnocení efektivnosti
Literature
  • KOTLER, P. and G. ARMSTRONG. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. info
  • KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001. info
Assessment methods (in Czech)
Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet bude získán na základě úspěšně složeného vědomostního testu - pro kombinované studium bude test psán na poslední konzultaci, pro prezenční studium v 1. zkouškovém týdnu. Bude vycházet z probrané látky a souboru okruhů, které vypíše vyučující koncem března.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2008, Summer 2009, Summer 2010, Summer 2011, Winter 2011, summer 2012.

B_Rek_1 Advertisement 1

University of Finance and Administration
Summer 2008
Extent and Intensity
1/1. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. David Hůla (lecturer)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_1/cMKL: each even Monday 8:45–9:29 K212, each even Monday 9:30–10:15 K212, D. Pavlů
B_Rek_1/cMMO: each even Tuesday 12:15–13:00 M22, each even Tuesday 13:00–13:45 M22, D. Pavlů
B_Rek_1/cM1PH: each odd Monday 14:00–14:44 E128, each odd Monday 14:45–15:30 E128, D. Pavlů
B_Rek_1/cM2PH: each odd Tuesday 10:30–11:14 E223, each odd Tuesday 11:15–12:00 E223, D. Pavlů
B_Rek_1/cM3PH: each odd Tuesday 12:15–12:59 E127, each odd Tuesday 13:00–13:45 E127, D. Pavlů
B_Rek_1/pMKL: each odd Monday 8:45–9:29 K212, each odd Monday 9:30–10:15 K212, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: each even Tuesday 10:30–11:15 M22, each even Tuesday 11:15–12:00 M22, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: each odd Monday 12:15–12:59 E306, each odd Monday 13:00–13:45 E306, D. Pavlů
B_Rek_1/sMKL: Wed 26. 3. 14:00–15:30 K205, 15:45–17:15 K205, Wed 9. 4. 14:00–15:30 K205, D. Pavlů
B_Rek_1/uMPH: Tue 22. 4. 19:15–20:45 E129, Tue 29. 4. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_1/vMMO: Sat 15. 3. 11:30–13:00 M17, Sat 19. 4. 11:30–13:00 M17, 14:00–15:30 M17, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: Sat 16. 2. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Fri 18. 4. 17:15–18:45 E224, Sat 3. 5. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Všeobecné povědomí o současné terii a praxi reklamních aktivit v průmyslově vyspělé společnosti.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: VSTUPNÍ INFORMACE Výuka nového předmětu REKLAMA je koncipována jako základní uvedení do metodiky koncipování a tvorby reklamních sdělení i ucelených reklamních aktivit, jako jedné části marketingového komunikačního mixu v rámci integrované marketingové komunikace. Předmět navazuje na některé předchozí přednášky, zejména na B-Mar B_PsyMK, B_Smak, B-Mask _1, B_Rvz 1 + 2 . Předmět je strukturován jako kombinace přednášek a cvičení. Literatura k předmětu: je k tematice navržena tak, aby alespoň některé tituly byly studentům přístupné v knihovnách či v prodeji. Vyučující předpokládá, že studenti budou z daných titulů k charakterizované tématice studovat vždy relevantní partie, nikoliv publikace jako celek. Zároveň předpokládá, že zájemci o tento obor průběžně sledují časopisy: STRATEGIE, MARKETING MAGAZINE, MARKETING & MEDIA, MARKETING A KOMUNIKACE, EVENT PROMOTION, DIREKT, TREND MAGAZIN.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: V průběhu výuky budou zkoumána tato základní témata: - Opakování tematiky marketingového řízení výroby a obchodu, marketingový přístup k trhu. Vytváření a doručení jedinečné spotřebitelské hodnoty. Konkurence a konkurenční strategie. - Postavení reklamy v systému integrované marketingové komunikace, návaznost reklamy na ostatní komunikační kategorie marketingového komunikačního mixu. Postavení reklamy v průběhu uvádění nového výrobku na trh a její role v procesu životního cyklu produktu. - Strategie umísťování a funkce reklamy. - Pojem integrované marketingové komunikace. - Role značky v integrované marketingové komunikaci - Základní výzkum trhu jako východisko pro formulaci komunikační strategie firmy a jejich reklamních aktivit. - Plánování a formulace reklamní strategie. - Charakteristika základních reklamních prostředků. - Reklamní kampaň – její základní principy - Financování reklamy – jednotlivé modely, jejich výhody a nevýhody. - Formulace reklamního sdělení a pretesty – jak naložit s výsledky. - Výběr média a získávání údajů sledovanosti, poslechovosti, čtenosti. - Hodnocení efektivnosti reklamního působení.
Assessment methods (in Czech)
Vyučující metody: Předmět je strukturován jako kombinace přednášek a cvičení. Metody hodnocení. zápočet Předmět REKLAMA_1 je ukončen zápočtem, který bude udělen za splnění těchto předpokladů: 1. Zpracování odborné studie, jejího přednesení a obhájení autorských názorů v rámci cvičení. 2. Získání potřebného počtu bodů nejméně 40 ze 60 možných ze 2 vědomostních testů z odpřednášené látky
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms Winter 2008, Summer 2009, Summer 2010, Summer 2011, Winter 2011, summer 2012.
  • Enrolment Statistics (recent)