B_Rek_1 Advertisement 1
University of Finance and Administrationsummer 2012
- Extent and Intensity
- 2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on completion of the course: ISP
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
B_Rek_1 Advertisement 1
University of Finance and AdministrationWinter 2011
- Extent and Intensity
- 2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on completion of the course: ISP
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
B_Rek_1 Advertisement 1
University of Finance and AdministrationSummer 2011
- Extent and Intensity
- 2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- PhDr. Ladislav Lašek (seminar tutor)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Ing. Kateřina Tomšíková (seminar tutor) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová - Timetable of Seminar Groups
- B_Rek_1/pMKL: each odd Wednesday 8:45–9:29 K212, each odd Wednesday 9:30–10:15 K212, each odd Wednesday 10:30–11:14 K212, each odd Wednesday 11:15–12:00 K212, L. Lašek
B_Rek_1/pMMO: Wed 14:00–14:44 M24, Wed 14:45–15:30 M24, K. Tomšíková
B_Rek_1/pMPH: Thu 12:15–12:59 E007KC, Thu 13:00–13:45 E007KC, L. Lašek
B_Rek_1/sMKL: Wed 30. 3. 17:30–19:00 K211, 19:15–20:45 K211, Wed 13. 4. 15:45–17:15 K211, L. Lašek
B_Rek_1/sM1aPH: Wed 9. 2. 19:15–20:45 E225, Wed 16. 2. 19:15–20:45 E225, Wed 2. 3. 19:15–20:45 E225, P. Majerik
B_Rek_1/sM1bPH: Wed 9. 2. 17:30–19:00 E227, Wed 23. 2. 17:30–19:00 E227, 19:15–20:45 E227, P. Majerik
B_Rek_1/vMMO: Fri 25. 3. 17:15–18:45 M14, Fri 29. 4. 12:00–13:30 M14, 13:45–15:15 M14, K. Tomšíková
B_Rek_1/vM2PH: Sat 9. 4. 9:45–11:15 E128, Sat 30. 4. 11:30–13:00 E128, 14:00–15:30 E128, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Fri 25. 3. 15:30–17:00 E129, Sat 9. 4. 8:00–9:30 E129, Sat 30. 4. 8:00–9:30 E129, P. Majerik - Prerequisites (in Czech)
- Prerekvizity: předmět: Vývoj médií, Marketing
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Předmět je koncipován jako dvousemestrální: v prvním semestru se posluchači seznamují se specifikou reklamy jako historicky nejstarším nástrojem marketingové komunikace, s reklamními médii, prostředky, specifikou rolí jednotlivých specializovaných agentur apod. Na konci semestru budou studenti schopni analyzovat a kriticky hodnotit reklamní komunikáty, získají přehled o české a světové reklamní scéně, budou umět sestavit rámcový plán reklamní akce včetně plánování médií. Druhý semestr předmětu je věnován praktické aplikaci nabytých vědomostí v cvičné studentské komunikační agentuře.
- Syllabus (in Czech)
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Reklama- definice, pojmy, základní vymezení
- Vývojové etapy reklamy - návaznost na strojovou hromadnou výrobu a počátek masové produkce v USA a dalších vyspělých zemích
- Vznik reklamních agentur, jejich role, profilace, současná tvář
- Reklama jako součást integrované marketingové komunikace - klesající role reklamy v IMK
- Mediální svět - hlavní nosič reklamního poselství - současná struktura a trendy mediálních nosičů v ČR a ve světě
- Specifika reklamy v tisku, rozhlase, televizi, filmu, OOH, na internetu.
- Zadavatel a reklamní akce - role klientského briefu jako východiska pro strategii a kreativitu
- Reklamní kampaň - její podstata, vliv a způsoby hodnocení efektivnosti
- Nové trendy v reklamním působení, role celebrit jako nosičů reklamního apelu.
- Národní kultura a její odraz v reklamě.
- Literature
- required literature
- CLOW,K.E., BACK,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008, ISBN 978-80-251-1769-9
- • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
- recommended literature
- KOTLER, P.: Marketing management, Praha Grada Publishing 2001, ISBN 80-247-0016-6, stran 719. – tematika reklamy
- Teaching methods (in Czech)
- Přednáška s praktickými ukázkami.
- Assessment methods (in Czech)
- Metody hodnocení: z (zápočet, 2 kr.) Předmět je zakončen zápočtem: • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování vědomostního testu, jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží počátkem dubna cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 15 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 150 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 100 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty.
- Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
B_Rek_1 Advertisement 1
University of Finance and AdministrationSummer 2010
- Extent and Intensity
- 2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- JUDr. Petr Majerik (lecturer)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová - Timetable of Seminar Groups
- B_Rek_1/cMKLks: Thu 18. 2. 15:45–17:15 K203, Thu 4. 3. 14:00–15:30 K203, 15:45–17:15 K203, D. Pavlů
B_Rek_1/pMKL: each even Tuesday 8:45–9:29 K211, each even Tuesday 9:30–10:15 K211, each even Tuesday 10:30–11:14 K211, each even Tuesday 11:15–12:00 K211, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: each odd Tuesday 10:30–11:14 M24, each odd Tuesday 11:15–12:00 M24, each odd Tuesday 12:15–12:59 M24, each odd Tuesday 13:00–13:45 M24, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: Wed 14:00–14:44 E007KC, Wed 14:45–15:30 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_1/uM1aPH: Tue 16. 3. 17:30–19:00 E225, Tue 23. 3. 17:30–19:00 E225, Tue 30. 3. 17:30–19:00 E225, P. Majerik
B_Rek_1/uM1bPH: Tue 16. 2. 17:30–19:00 E227, Tue 23. 2. 17:30–19:00 E227, Tue 6. 4. 14:00–15:30 E227, P. Majerik
B_Rek_1/vMMO: Sat 20. 2. 9:45–11:15 M25, 11:30–13:00 M25, Sat 10. 4. 9:45–11:15 M17, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: Fri 5. 2. 17:15–18:45 E125, Sat 20. 2. 9:45–11:15 E125, 11:30–13:00 E125, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Fri 19. 2. 17:15–18:45 E126, Fri 19. 3. 15:30–17:00 E126, 17:15–18:45 E126, P. Majerik
B_Rek_1/vM4PH: Fri 9. 4. 15:30–17:00 E127, 17:15–18:45 E127, Fri 23. 4. 15:30–17:00 E127, P. Majerik - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Marketing Communication (programme VSFS, B-EKM) (2)
- Course objectives (in Czech)
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Předmět je koncipován jako dvousemestrální: v prvním semestru se posluchači seznamují se specifikou reklamy jako historicky nejstarším nástrojem marketingové komunikace, s reklamními médii, prostředky, specifikou rolí jednotlivých specializovaných agentur apod. Na konci semestru budou studenti schopni analyzovat a kriticky hodnotit reklamní komunikáty, získají přehled o české a světové reklamní scéně, budou umět sestavit rámcový plán reklamní akce včetně plánování médií. Druhý semestr předmětu je věnován praktické aplikaci nabytých vědomostí v cvičné studentské komunikační agentuře.
- Syllabus (in Czech)
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Reklama- definice, pojmy, základní vymezení
- Vývojové etapy reklamy - návaznost na strojovou hromadnou výrobu a počátek masové produkce v USA a dalších vyspělých zemích
- Vznik reklamních agentur, jejich role, profilace, současná tvář
- Reklama jako součást integrované marketingové komunikace - klesající role reklamy v IMK
- Mediální svět - hlavní nosič reklamního poselství - současná struktura a trendy mediálních nosičů v ČR a ve světě
- Specifika reklamy v tisku, rozhlase, televizi, filmu, OOH, na internetu.
- Zadavatel a reklamní akce - role klientského briefu jako východiska pro strategii a kreativitu
- Reklamní kampaň - její podstata, vliv a způsoby hodnocení efektivnosti
- Nové trendy v reklamním působení, role celebrit jako nosičů reklamního apelu.
- Národní kultura a její odraz v reklamě.
- Literature
- required literature
- CLOW,K.E., BACK,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008, ISBN 978-80-251-1769-9
- • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
- recommended literature
- KOTLER, P.: Marketing management, Praha Grada Publishing 2001, ISBN 80-247-0016-6, stran 719. – tematika reklamy
- Teaching methods (in Czech)
- Přednáška s praktickými ukázkami.
- Assessment methods (in Czech)
- Metody hodnocení: z (zápočet, 2 kr.) Předmět je zakončen zápočtem: • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování vědomostního testu, jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží počátkem dubna cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 11 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 110 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 60 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty. Za splnění potřebného počtu bodů získají studenti ocenění v tomto rozložení. A=110 – 100, B= 99-90, C= 89-80, D= 79-70, E= 69-60, MÉNĚ NEŽ 60 = opakování testu. Známkové ocenění uvádíme pro orientaci míry zvládnutí látky.
- Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on completion of the course: Zápočet je udělen za získání potřebného množství bodů ve vědomostním testu
The course is taught annually.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin za semestr.
B_Rek_1 Advertisement 1
University of Finance and AdministrationSummer 2009
- Extent and Intensity
- 2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová - Timetable of Seminar Groups
- B_Rek_1/pMKL: each odd Tuesday 10:30–11:14 K211, each odd Tuesday 11:15–12:00 K211, each odd Tuesday 12:15–12:59 K211, each odd Tuesday 13:00–13:45 K211, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: each even Tuesday 10:30–11:14 M26, each even Tuesday 11:15–12:00 M26, each even Tuesday 12:15–12:59 M26, each even Tuesday 13:00–13:45 M26, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: Wed 14:00–14:44 E306, Wed 14:45–15:30 E306, D. Pavlů
B_Rek_1/sM1aPH: Wed 25. 3. 19:15–20:45 E129, Wed 15. 4. 17:30–19:00 E129, Fri 24. 4. 17:15–18:45 E223, P. Majerik
B_Rek_1/sM1bPH: Wed 11. 3. 19:15–20:45 E126, Wed 25. 3. 17:30–19:00 E126, Sat 4. 4. 9:45–11:15 E127, P. Majerik
B_Rek_1/uMKL: Tue 24. 3. 14:00–15:30 K206, Tue 21. 4. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K206, D. Pavlů
B_Rek_1/vMMO: Fri 20. 3. 12:00–13:30 M01, 13:45–15:15 M01, Fri 3. 4. 13:45–15:15 M01, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: Sat 28. 2. 11:30–13:00 E223, Sat 25. 4. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Sat 14. 2. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, Sat 28. 2. 9:45–11:15 E224, P. Majerik - Prerequisites (in Czech)
- Povšechná známost role reklamy v systému integrované marketingové komunikace, základní poznatky o historickém vývoji reklamy, zejména ve vztahu k masovým médiím a specifickým médiím, které využívá především reklamní komunikace.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Marketing Communication (programme VSFS, B-EKM) (2)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem kurzu je chápat pojem reklama v historických souvislostech vývoje komerční komunikace, chápat základní principy strategie a taktiky reklamní komunikace v systému integrované marketingové komunikace. Posluchač musí umět posoudit kvalitu reklamních komunikátů z obecnějších hledisek kultury společnosti, etických principů společnského života a předpokladů efektivního komunikačního působení.
- Syllabus (in Czech)
- Reklama - základní vymezení, definice, pojmy Počátky reklamy a reklamního průmyslu Zadavatelé reklamy, reklamní agentury - jejich charakteristika, struktura, formy působení Mediální trh v ČR - charakteristika médií z hlediska reklamní komunikace, kritéria výběru médií pro různé komunikační a prodejní cíle a cílové skupiny Reklamní kampaň - její zákonitosti, kreativita přípravy, průběh, vyhodnocení efektivnosti
- Literature
- Assessment methods (in Czech)
- Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet bude získán na základě úspěšně složeného vědomostního testu - pro kombinované studium bude test psán na poslední konzultaci, pro prezenční studium v 1. zkouškovém týdnu. Bude vycházet z probrané látky a souboru okruhů, které vypíše vyučující koncem března.
- Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin za semestr.
B_Rek_1 Advertisement 1
University of Finance and AdministrationWinter 2008
- Extent and Intensity
- 1/1. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. David Hůla (lecturer)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová - Prerequisites (in Czech)
- Povšechná známost role reklamy v systému integrované marketingové komunikace, základní poznatky o historickém vývoji reklamy, zejména ve vztahu k masovým médiím a specifickým médiím, které využívá především reklamní komunikace.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Marketing Communication (programme VSFS, B-EKM) (2)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem kurzu je chápat pojem reklama v historických souvislostech vývoje komerční komunikace, chápat základní principy strategie a taktiky reklamní komunikace v systému integrované marketingové komunikace. Posluchač musí umět posoudit kvalitu reklamních komunikátů z obecnějších hledisek kultury společnosti, etických principů společnského života a předpokladů efektivního komunikačního působení.
- Syllabus (in Czech)
- Reklama - základní vymezení, definice, pojmy Počátky reklamy a reklamního průmyslu Zadavatelé reklamy, reklamní agentury - jejich charakteristika, struktura, formy působení Mediální trh v ČR - charakteristika médií z hlediska reklamní komunikace, kritéria výběru médií pro různé komunikační a prodejní cíle a cílové skupiny Reklamní kampaň - její zákonitosti, kreativita přípravy, průběh, vyhodnocení efektivnosti
- Literature
- Assessment methods (in Czech)
- Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet bude získán na základě úspěšně složeného vědomostního testu - pro kombinované studium bude test psán na poslední konzultaci, pro prezenční studium v 1. zkouškovém týdnu. Bude vycházet z probrané látky a souboru okruhů, které vypíše vyučující koncem března.
- Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin za semestr.
B_Rek_1 Advertisement 1
University of Finance and AdministrationSummer 2008
- Extent and Intensity
- 1/1. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. David Hůla (lecturer)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová - Timetable of Seminar Groups
- B_Rek_1/cMKL: each even Monday 8:45–9:29 K212, each even Monday 9:30–10:15 K212, D. Pavlů
B_Rek_1/cMMO: each even Tuesday 12:15–13:00 M22, each even Tuesday 13:00–13:45 M22, D. Pavlů
B_Rek_1/cM1PH: each odd Monday 14:00–14:44 E128, each odd Monday 14:45–15:30 E128, D. Pavlů
B_Rek_1/cM2PH: each odd Tuesday 10:30–11:14 E223, each odd Tuesday 11:15–12:00 E223, D. Pavlů
B_Rek_1/cM3PH: each odd Tuesday 12:15–12:59 E127, each odd Tuesday 13:00–13:45 E127, D. Pavlů
B_Rek_1/pMKL: each odd Monday 8:45–9:29 K212, each odd Monday 9:30–10:15 K212, D. Pavlů
B_Rek_1/pMMO: each even Tuesday 10:30–11:15 M22, each even Tuesday 11:15–12:00 M22, D. Pavlů
B_Rek_1/pMPH: each odd Monday 12:15–12:59 E306, each odd Monday 13:00–13:45 E306, D. Pavlů
B_Rek_1/sMKL: Wed 26. 3. 14:00–15:30 K205, 15:45–17:15 K205, Wed 9. 4. 14:00–15:30 K205, D. Pavlů
B_Rek_1/uMPH: Tue 22. 4. 19:15–20:45 E129, Tue 29. 4. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_1/vMMO: Sat 15. 3. 11:30–13:00 M17, Sat 19. 4. 11:30–13:00 M17, 14:00–15:30 M17, D. Pavlů
B_Rek_1/vM2PH: Sat 16. 2. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, P. Majerik
B_Rek_1/vM3PH: Fri 18. 4. 17:15–18:45 E224, Sat 3. 5. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, P. Majerik - Prerequisites (in Czech)
- Všeobecné povědomí o současné terii a praxi reklamních aktivit v průmyslově vyspělé společnosti.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Marketing Communication (programme VSFS, B-EKM) (2)
- Course objectives (in Czech)
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: VSTUPNÍ INFORMACE Výuka nového předmětu REKLAMA je koncipována jako základní uvedení do metodiky koncipování a tvorby reklamních sdělení i ucelených reklamních aktivit, jako jedné části marketingového komunikačního mixu v rámci integrované marketingové komunikace. Předmět navazuje na některé předchozí přednášky, zejména na B-Mar B_PsyMK, B_Smak, B-Mask _1, B_Rvz 1 + 2 . Předmět je strukturován jako kombinace přednášek a cvičení. Literatura k předmětu: je k tematice navržena tak, aby alespoň některé tituly byly studentům přístupné v knihovnách či v prodeji. Vyučující předpokládá, že studenti budou z daných titulů k charakterizované tématice studovat vždy relevantní partie, nikoliv publikace jako celek. Zároveň předpokládá, že zájemci o tento obor průběžně sledují časopisy: STRATEGIE, MARKETING MAGAZINE, MARKETING & MEDIA, MARKETING A KOMUNIKACE, EVENT PROMOTION, DIREKT, TREND MAGAZIN.
- Syllabus (in Czech)
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: V průběhu výuky budou zkoumána tato základní témata: - Opakování tematiky marketingového řízení výroby a obchodu, marketingový přístup k trhu. Vytváření a doručení jedinečné spotřebitelské hodnoty. Konkurence a konkurenční strategie. - Postavení reklamy v systému integrované marketingové komunikace, návaznost reklamy na ostatní komunikační kategorie marketingového komunikačního mixu. Postavení reklamy v průběhu uvádění nového výrobku na trh a její role v procesu životního cyklu produktu. - Strategie umísťování a funkce reklamy. - Pojem integrované marketingové komunikace. - Role značky v integrované marketingové komunikaci - Základní výzkum trhu jako východisko pro formulaci komunikační strategie firmy a jejich reklamních aktivit. - Plánování a formulace reklamní strategie. - Charakteristika základních reklamních prostředků. - Reklamní kampaň – její základní principy - Financování reklamy – jednotlivé modely, jejich výhody a nevýhody. - Formulace reklamního sdělení a pretesty – jak naložit s výsledky. - Výběr média a získávání údajů sledovanosti, poslechovosti, čtenosti. - Hodnocení efektivnosti reklamního působení.
- Assessment methods (in Czech)
- Vyučující metody: Předmět je strukturován jako kombinace přednášek a cvičení. Metody hodnocení. zápočet Předmět REKLAMA_1 je ukončen zápočtem, který bude udělen za splnění těchto předpokladů: 1. Zpracování odborné studie, jejího přednesení a obhájení autorských názorů v rámci cvičení. 2. Získání potřebného počtu bodů nejméně 40 ze 60 možných ze 2 vědomostních testů z odpřednášené látky
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin za semestr.
- Enrolment Statistics (recent)