B_Rek_2 Advertisement 2

University of Finance and Administration
summer 2012
Extent and Intensity
2/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Pavel Čírtek (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on completion of the course: ISP
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 8 hodin KS/semestr.
The course is also listed under the following terms Winter 2008, Winter 2009, Winter 2010, Winter 2011.

B_Rek_2 Advertisement 2

University of Finance and Administration
Winter 2011
Extent and Intensity
2/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Pavel Čírtek (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Mgr. Evžen Staněk (seminar tutor)
Ing. Eva Vojířová (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_2/pMKL: each odd Wednesday 8:45–9:29 K212, each odd Wednesday 9:30–10:15 K212, each odd Wednesday 10:30–11:14 K212, each odd Wednesday 11:15–12:00 K212, P. Čírtek
B_Rek_2/pMMO: Thu 12:15–12:59 M25, Thu 13:00–13:45 M25, E. Vojířová
B_Rek_2/pMPH: Wed 10:30–11:14 E007KC, Wed 11:15–12:00 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_2/sMKL: Wed 2. 11. 15:45–17:15 K211, 17:30–19:00 K211, Wed 23. 11. 14:00–15:30 K212, 15:45–17:15 K212, P. Čírtek
B_Rek_2/sM1aPH: Wed 2. 11. 17:30–19:00 E225, Wed 16. 11. 17:30–19:00 E225, Wed 23. 11. 19:15–20:45 E225, Wed 30. 11. 14:00–15:30 E225, E. Staněk
B_Rek_2/sM1bPH: Wed 2. 11. 19:15–20:45 E227, Wed 16. 11. 19:15–20:45 E227, Wed 23. 11. 15:45–17:15 E227, 17:30–19:00 E227, E. Staněk
B_Rek_2/vMMO: Sat 26. 11. 9:45–11:15 M15, 11:30–13:00 M15, Sat 7. 1. 9:45–11:15 M15, 11:30–13:00 M15, E. Vojířová
B_Rek_2/vM2PH: Sat 10. 12. 14:00–15:30 E128, 15:45–17:15 E128, Sat 7. 1. 14:00–15:30 E128, 15:45–17:15 E128, E. Staněk
B_Rek_2/vM3PH: Sat 8. 10. 9:45–11:15 E129, 11:30–13:00 E129, Sat 22. 10. 14:00–15:30 E129, 15:45–17:15 E129, E. Staněk
Prerequisites
Absolvování předmětu Reklama 2 předpokládá absolvování předmětu Reklama v předchozím ročníku.
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives
Procvičit manažerské schopnosti posluchačů oboru marketingové komunikace na VŠFS v roli vedoucích autorských týmů a v roli člena týmů • Prověřit strategické a kreativní dovednosti studentů při plnění konkrétních zadání, jež jsou jasně dána formou klientského briefu a je nezbytné je realizovat v daném čase, včetně prezentace na určeném cvičení. Pro účely operativního řízení je nezbytné, aby studenti vytvořili tvůrčí týmy - CVIČNÉ KOMUNIKAČNÍ AGENTURY - které si zvolí svého manažera – vedoucího CKA a kolektivně budou realizovat úkoly, k nimž budou dostávat profesionální klientský brief. Týmy budou tvořeny studenty samostatně, podle rámcového pokynu vyučujícího pedagoga, obvykle je CKA v počtu 5-7 studentů v prezenční i kombinované formě výuky.
Syllabus
  • Manažer CKA bude rozdělovat úkoly,koordinovat strategické i taktické a kreativní činnosti CKA, povede si přehled o aktivitě jednotlivých studentů a bude navrhovat jejich ohodnocení vyučujícímu pedagogovi. Předpokládá se, že všichni členové týmů budou postupně prezentovat výsledky práce na seminářích. Tvůrčí úkoly se budou realizovat v konkurenčním prostředí aktivit ostatních týmů. Na konci semestru manažer CKA písmeně zhodnotí práci každého člena – předmět je ukončen zkouškou. Zkouška probíhá formou souhrnného hodnocení práce CKA pedagogem, tedy formou detailního hodnocení všech tří prezentací z hlediska zvolené strategie a kreativity při plnění zadaného cíle. Rovněž je hodnocena forma prezentace - kvalita a nápaditost vystoupení před klientem - vyučujícím pedagogem a konkurenčními CKA, dodržení stanovené délky prezentace a dodržení termínu odevzdání práce. Všichni členové týmu jsou hodnoceni shodnou známkou, pokud manažer CKA nezdůvodní před celým týmem výjimečné aktivity některého člena, který si zaslouží lepší ocenění. CKA plní v průběhu semestru celkem 3 úkoly,jejichž jednotlivé briefy získají ve 40.týdnu, 44. a 48. týdnu.
Teaching methods (in Czech)
Studenti zpracují návrh realizace propagační akce - kampaně podle zadání.
Assessment methods (in Czech)
Prezentace 3 týmových projektů, souhrnné hodnocení pedagogem.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 8 hodin KS/semestr.
The course is also listed under the following terms Winter 2008, Winter 2009, Winter 2010, summer 2012.

B_Rek_2 Advertisement 2

University of Finance and Administration
Winter 2010
Extent and Intensity
2/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_2/cMKLks: Thu 11. 11. 14:00–15:30 K205, 15:45–17:15 K205, Mon 29. 11. 17:00–18:30 K205, 18:45–20:15 K205, D. Pavlů
B_Rek_2/pMKL: each even Tuesday 8:45–9:29 K207, each even Tuesday 9:30–10:15 K207, each even Tuesday 10:30–11:14 K207, each even Tuesday 11:15–12:00 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: each odd Tuesday 10:30–11:14 M17, each odd Tuesday 11:15–12:00 M17, each odd Tuesday 12:15–12:59 M17, each odd Tuesday 13:00–13:45 M17, D. Pavlů
B_Rek_2/pMPH: Wed 10:30–11:14 E007KC, Wed 11:15–12:00 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_2/uM1aPH: Tue 23. 11. 19:15–20:45 E225, Tue 30. 11. 17:30–19:00 E225, Tue 7. 12. 17:30–19:00 E225, 19:15–20:45 E225, P. Majerik
B_Rek_2/uM1bPH: Tue 26. 10. 17:30–19:00 E227, 19:15–20:45 E227, Tue 2. 11. 17:30–19:00 E227, Tue 23. 11. 17:30–19:00 E227, P. Majerik
B_Rek_2/vMMO: Fri 26. 11. 12:00–13:30 M27, 13:45–15:15 M27, Fri 10. 12. 12:00–13:30 M26, 13:45–15:15 M26, D. Pavlů
B_Rek_2/vM2PH: Fri 22. 10. 17:15–18:45 E224, Fri 12. 11. 17:15–18:45 E125, Sat 27. 11. 9:45–11:15 E125, 11:30–13:00 E125, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: Fri 8. 10. 17:15–18:45 E126, Sat 23. 10. 8:00–9:30 E025, Sat 13. 11. 8:00–9:30 E126, Fri 26. 11. 17:15–18:45 E126, P. Majerik
B_Rek_2/vM4PH: Sat 11. 12. 9:45–11:15 E127, 11:30–13:00 E127, Sat 8. 1. 9:45–11:15 E127, 11:30–13:00 E127, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady: úspěšné absolvování všech předmětů 1. a 2. ročníku z oboru marketingová komunikace, osobní tvůrčí zaujetí pro kreativitu a její usměrnění směřující k plánovaným cílům. Schopnost práce v týmu ať již na řídící nebo výkonné pozici. Heuristické předpoklady pro vědeckou analýzu výchozích podkladů a schopnost je tvůrčím způsobem transformovat do kreativní formy.
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Cílem je prokázat praktickou schopnost studentů aplikovat vše podstatné, co bylo předmětem teoretické výuky v průběhu 1. a 2. ročníku ve specializačních předmětech marketingové komunikace. Prokázat hlubší pochopení teoretických zásad přípravy komplexní propagační akce a kreativní aplikace klientského briefu, který vychází z reálné společenské objednávky. Přispět k pochopení tvorby principů komunikační strategie při řešení konkrétního zadání a navržení komunikační realizace formou týmové práce. Zároveň vytvořit kvalitní formy prezentace a prokázat persuazivní schopnost ve vlivu na klienta – zástupce KMK VŠFS- o správnosti zvolené strategie a kreativní formy.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Seznámení se základními východisky tvorby komunikační kampaně, opakování hlavních poznatků předchozího studia a předání 3 briefů pro jednotlivé úkoly spolu s vysvětlením zadání. Diskuse k briefům. - Seznámení s volbou názvu komunikační agentury a argumentované obhájení týmové volby, včetně prezentace variant výběru. - Prezentace některých zadaných úkolů podle písemně předaných briefů podle výběru pedagoga: - se specifikou komunikace pro definovanou velkou cílovou skupinu obyvatel, - se specifikou sociální marketingové komunikace k vymezenému segmentu obyvatel - se specifikou propagace VŠFS mezi potenciálními studenty prezenčního a kombinovaného studia pro VŠFS
Literature
    recommended literature
  • • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
Assessment methods (in Czech)
Metoda: výchozí přednáška a návazné prezentace studentů s kritickou analýzou pedagogem Metody hodnocení: Zkouška Jednotlivé prezentace jsou hodnoceny pedagogem po skončení prezentace - hodnocené položky: vědeckost výchozí analýzy, správnost zvolené strategie, adekvátní kreativita přístupu, přesvědčivost a nápaditost vystoupení, týmová soudržnost a týmovost vystoupení, míra pravděpodobnosti dosažení vytyčených cílů. Akce, které nebude možno prezentovat před kolektivem ročníku, budou předmětem posouzení pedagogem pro celý tým při zkoušce. Tým dostává shodnou známku pro všechny členy, pokud vedoucí týmu nezdůvodní odlišnosti v nasazení, kvalitě práce, obětavosti, míře kreativního přínosu a aktivity členů.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 8 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Winter 2008, Winter 2009, Winter 2011, summer 2012.

B_Rek_2 Advertisement 2

University of Finance and Administration
Winter 2009
Extent and Intensity
2/0/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. David Hůla (lecturer)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_2/pMKL: each odd Tuesday 8:45–9:29 K207, each odd Tuesday 9:30–10:15 K207, each odd Tuesday 10:30–11:14 K207, each odd Tuesday 11:15–12:00 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: each even Tuesday 12:15–12:59 M25, each even Tuesday 13:00–13:45 M25, each even Tuesday 14:00–14:44 M25, each even Tuesday 14:45–15:30 M25, D. Pavlů
B_Rek_2/pMPH: Wed 14:00–14:44 E007KC, Wed 14:45–15:30 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_2/sM1aPH: Wed 11. 11. 19:15–20:45 E129, Wed 18. 11. 19:15–20:45 E129, Wed 25. 11. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_2/sM1bPH: Wed 4. 11. 17:30–19:00 E126, 19:15–20:45 E126, Wed 11. 11. 17:30–19:00 E126, Wed 18. 11. 17:30–19:00 E126, P. Majerik
B_Rek_2/uMKL: Tue 20. 10. 14:00–15:30 K207, 15:45–17:15 K207, Tue 1. 12. 14:00–15:30 K207, 15:45–17:15 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/vMMO: Sat 5. 12. 9:45–11:15 M01, 11:30–13:00 M01, Sat 9. 1. 9:45–11:15 M16, 11:30–13:00 M16, D. Pavlů
B_Rek_2/vM2PH: Sat 24. 10. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, Sat 21. 11. 9:45–11:15 E223, 11:30–13:00 E223, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: Fri 20. 11. 17:15–18:45 E224, Fri 4. 12. 17:15–18:45 E224, Sat 9. 1. 14:00–15:30 E224, 15:45–17:15 E224, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady: Úspěšné absolvování všech předmětů 1. a 2. ročníku z oboru marketingová komunikace, osobní zaujetí pro kreativitu a její usměrnění směřující k plánovaným cílům. Schopnost práce v týmu ať již na řídící nebo výkonné pozici. Schopnost heuristických úkonů při vyhledávávání potřebných věcných podkladů. Kreativita směřující k vytvoření ucelené komplexní propagační akce na určené téma v určeném čase. Schopnost prezentace této akce.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Cílem je prokázat praktickou schopnost studentů aplikovat vše podstatné, co bylo předmětem teoretické výuky v průběhu 1. a 2. ročníku ve specializačních předmětech marketingové komunikace. Prokázat hlubší pochopení teoretických zásad přípravy komplexní propagační akce a kreativní aplikace klientského briefu, který vychází z reálné společenské objednávky. Přispět k pochopení tvorby principů komunikační strategie při řešení konkrétního zadání a navržení komunikační realizace formou týmové práce. Zároveň procvičit formy prezentace, persuáze zaměřené na klienta – zástupce KMK VŠFS – mateřské univerzity.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Seznámení se základními východisky tvorby komunikační kampaně, opakování hlavních poznatků předchozího studia a postupné předání 3 briefů pro jednotlivé úkoly spolu s vysvětlením zadání. Diskuse k briefům. - Seznámení s volbou názvu komunikační agentury a argumentované obhájení týmové volby, včetně prezentace variant výběru. - Prezentace některých zadaných úkolů podle písemně předaných briefů podle výběru pedagoga: - se specifikou komunikace pro definovanou velkou cílovou skupinu seniorů, - se specifikou sociální marketingové komunikace k vymezenému segmentu obyvatel pro získání k donátorským aktivitám - se specifikou propagace VŠFS mezi potenciálními studenty prezenčního a kombinovaného studia pro VŠFS
Literature
    recommended literature
  • • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
Assessment methods (in Czech)
Metoda prokazování poznatků: týmová prezentace před kolektivem studentů ročníku Metoda hodnocení: Zkouška Jednotlivé prezentace jsou hodnoceny pedagogem po skončení prezentace - hodnocené položky: vědeckost výchozí analýzy, správná volba strategie, kreativita přístupu, přesvědčivost a nápaditost vystoupení, týmová soudržnost a týmovost vystoupení, míra pravděpodobnosti dosažení vytyčených cílů. Akce, které nebude možno prezentovat před kolektivem ročníku, budou předmětem posouzení pedagogem pro celý tým při zkoušce. Tým dostává shodnou známku pro všechny členy, pokud vedoucí týmu nezdůvodní odlišnosti v nasazení, kvalitě práce, obětavosti, míře kreativního přínosu a aktivity členů.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 8 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Winter 2008, Winter 2010, Winter 2011, summer 2012.

B_Rek_2 Advertisement 2

University of Finance and Administration
Winter 2008
Extent and Intensity
2/0/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. David Hůla (lecturer)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_2/pMKL: each even Wednesday 10:30–11:14 K311, each even Wednesday 11:15–12:00 K311, each even Wednesday 12:15–12:59 K311, each even Wednesday 13:00–13:45 K311, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: Thu 12:15–12:59 M22, Thu 13:00–13:45 M22, V. Kunz
B_Rek_2/pMPH: Tue 12:15–12:59 E004, Tue 13:00–13:45 E004, D. Pavlů
B_Rek_2/sMKL: Wed 1. 10. 15:45–17:15 K205, Wed 12. 11. 14:00–15:30 K205, 17:30–19:00 K205, 19:15–20:45 K205, D. Pavlů
B_Rek_2/uMPH: Tue 18. 11. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, Tue 2. 12. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_2/vMMO: Sat 4. 10. 8:00–9:30 M27, 9:45–11:15 M27, Sat 18. 10. 9:45–11:15 M27, 11:30–13:00 M27, V. Kunz
B_Rek_2/vM2PH: Sat 4. 10. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, Sat 1. 11. 15:45–17:15 E223, Sat 29. 11. 9:45–11:15 E223, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: Sat 4. 10. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, Sat 1. 11. 14:00–15:30 E224, Fri 14. 11. 17:15–18:45 E224, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady:Znalost struktury marketingových komunikací, specifika komunikační kategorie reklama, tvůrčí myšlůení, schopnost pracovat v týmu, schopnost vést ostatní jako manažer úkolu.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu:REKLAMA 2 - jedná se o jednosemestrální předmět, který navazuje na výuku teoretických základů kategorie marketingové komunikace REKLAMA 1, který byl přednášen v LS 2. ročníku. Tento předmět poskytl teoretické základy nejstarší formy marketingové komerční komunikace. V 5. semestru je předmět koncipován jako praktické prověřování teoretických základů formou studentské komunikační agentury. CÍL PŘEDMĚTU Procvičit manažerské schopnosti posluchačů oboru marketingové komunikace na VŠFS v roli vedoucích autorských týmů a v roli člena týmů Prověřit kreativní dovednosti studentů při plnění konkrétních zadání, jež jsou jasně dána formou klientského briefu a je nezbytné je realizovat v daném čase, včetně prezentace na určeném cvičení. Pro účely operativního řízení je nezbytné, aby studenti vytvořili tvůrčí týmy, které si zvolí svého manažera – vedoucího týmu a kolektivně budou realizovat úkoly, k nimž budou dostávat jasný klientský brief. Týmy budou tvořeny studenty samostatně, iniciativně podle tohoto klíče: Praha týmy : po 7-8 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Kladno týmy: po 6-7 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Most týmy: po 6 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Manažer týmu bude rozdělovat úkoly, povede si přehled o aktivitě jednotlivých studentů a bude navrhovat jejich ohodnocení supervizorovi z řad pedagogů VŠFS. Předpokládá se, že všichni členové týmů se budou střídat v prezentacích výsledků práce na společných setkáních se supervizory a garantem předmětu. Tvůrčí úkoly se budou realizovat v konkurenčním prostředí aktivit ostatních týmů. Na konci semestru vedoucí týmu písmeně zhodnotí práci každého člena – předmět je ukončen zkouškou. Nad cca 3-5 týmy bude supervizor z řad pedagogů, bude zavázán mlčením, protože principem práce bude konkurence mezi týmy s cílem získat nejlepší práce – strategicky, koncepčně, argumentačně apod.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML).Nicméně struktura práce i výstupy jsou shodné v prezenční i kombinované formě studia. Obsah přednášek: ZPŮSOB REALIZACE PŘEDMĚTU Na prvním setkání s garantem předmětu nebo vyučujícím získají studenti první brief, který bude zadávat úkol pro všechny - rámcově řečeno vytvořit jméno studentské komunikační agentury, plán zaváděcí propagační akce uvedení agentury na trh v prostředí VŠFS a Prahy 10, kde sídlí VŠFS: S výhledem a rámcovou představou na prezentaci agentury v širším sociálním prostředí s možností profesionalizovat její práci a fungovat jako klasická komunikační agentura na zakázkovou činnost. Termín odevzdání a prezentace prvního zadání na společném setkání všech týmů 29.října. Další termíny: ZADÁNÍ ÚKOLU - BRIEF PREZENTACE Úkol č. 1 – brief na prvním setkání s pedagogem 29.10. Úkol č. 2 – brief 29.10. 12.11. Úkol č. 3 – brief 12.11. 10.12. + odevzdání žurnalistického příspěvku v tištěné formě a zaslání elektronicky. Zároveň každý student odevzdá na poslední prezentaci jeden žurnalistický příspěvek – v rámci Press Releas školy vůči médiím – žánrově se může jednat o poznámku, sloupek, zamyšlení v rozsahu max 1.500 znaků. Student odevzdá vytištěný příspěvek 10.12., zároveň jej do téhož data pošle v elektronické podobě na adresu dusan.pavlu@vsfs.cz s označením předmětu: jméno autora – žánr příspěvku. Tematika příspěvku je určena hlavním motivem – mé studium na VŠFS. Přístup k tématu může být humorný, ironický, vědecký, nostalgický apod. Student si vybere nejvhodnější formu sám.
Assessment methods (in Czech)
Vyučující metody: Metody hodnocení: Zkouška
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 8 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Winter 2009, Winter 2010, Winter 2011, summer 2012.
  • Enrolment Statistics (recent)