B_Rek_2 Advertisement 2

University of Finance and Administration
Winter 2010
Extent and Intensity
2/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_2/cMKLks: Thu 11. 11. 14:00–15:30 K205, 15:45–17:15 K205, Mon 29. 11. 17:00–18:30 K205, 18:45–20:15 K205, D. Pavlů
B_Rek_2/pMKL: each even Tuesday 8:45–9:29 K207, each even Tuesday 9:30–10:15 K207, each even Tuesday 10:30–11:14 K207, each even Tuesday 11:15–12:00 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: each odd Tuesday 10:30–11:14 M17, each odd Tuesday 11:15–12:00 M17, each odd Tuesday 12:15–12:59 M17, each odd Tuesday 13:00–13:45 M17, D. Pavlů
B_Rek_2/pMPH: Wed 10:30–11:14 E007KC, Wed 11:15–12:00 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_2/uM1aPH: Tue 23. 11. 19:15–20:45 E225, Tue 30. 11. 17:30–19:00 E225, Tue 7. 12. 17:30–19:00 E225, 19:15–20:45 E225, P. Majerik
B_Rek_2/uM1bPH: Tue 26. 10. 17:30–19:00 E227, 19:15–20:45 E227, Tue 2. 11. 17:30–19:00 E227, Tue 23. 11. 17:30–19:00 E227, P. Majerik
B_Rek_2/vMMO: Fri 26. 11. 12:00–13:30 M27, 13:45–15:15 M27, Fri 10. 12. 12:00–13:30 M26, 13:45–15:15 M26, D. Pavlů
B_Rek_2/vM2PH: Fri 22. 10. 17:15–18:45 E224, Fri 12. 11. 17:15–18:45 E125, Sat 27. 11. 9:45–11:15 E125, 11:30–13:00 E125, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: Fri 8. 10. 17:15–18:45 E126, Sat 23. 10. 8:00–9:30 E025, Sat 13. 11. 8:00–9:30 E126, Fri 26. 11. 17:15–18:45 E126, P. Majerik
B_Rek_2/vM4PH: Sat 11. 12. 9:45–11:15 E127, 11:30–13:00 E127, Sat 8. 1. 9:45–11:15 E127, 11:30–13:00 E127, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady: úspěšné absolvování všech předmětů 1. a 2. ročníku z oboru marketingová komunikace, osobní tvůrčí zaujetí pro kreativitu a její usměrnění směřující k plánovaným cílům. Schopnost práce v týmu ať již na řídící nebo výkonné pozici. Heuristické předpoklady pro vědeckou analýzu výchozích podkladů a schopnost je tvůrčím způsobem transformovat do kreativní formy.
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Cílem je prokázat praktickou schopnost studentů aplikovat vše podstatné, co bylo předmětem teoretické výuky v průběhu 1. a 2. ročníku ve specializačních předmětech marketingové komunikace. Prokázat hlubší pochopení teoretických zásad přípravy komplexní propagační akce a kreativní aplikace klientského briefu, který vychází z reálné společenské objednávky. Přispět k pochopení tvorby principů komunikační strategie při řešení konkrétního zadání a navržení komunikační realizace formou týmové práce. Zároveň vytvořit kvalitní formy prezentace a prokázat persuazivní schopnost ve vlivu na klienta – zástupce KMK VŠFS- o správnosti zvolené strategie a kreativní formy.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Seznámení se základními východisky tvorby komunikační kampaně, opakování hlavních poznatků předchozího studia a předání 3 briefů pro jednotlivé úkoly spolu s vysvětlením zadání. Diskuse k briefům. - Seznámení s volbou názvu komunikační agentury a argumentované obhájení týmové volby, včetně prezentace variant výběru. - Prezentace některých zadaných úkolů podle písemně předaných briefů podle výběru pedagoga: - se specifikou komunikace pro definovanou velkou cílovou skupinu obyvatel, - se specifikou sociální marketingové komunikace k vymezenému segmentu obyvatel - se specifikou propagace VŠFS mezi potenciálními studenty prezenčního a kombinovaného studia pro VŠFS
Literature
    recommended literature
  • • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
Assessment methods (in Czech)
Metoda: výchozí přednáška a návazné prezentace studentů s kritickou analýzou pedagogem Metody hodnocení: Zkouška Jednotlivé prezentace jsou hodnoceny pedagogem po skončení prezentace - hodnocené položky: vědeckost výchozí analýzy, správnost zvolené strategie, adekvátní kreativita přístupu, přesvědčivost a nápaditost vystoupení, týmová soudržnost a týmovost vystoupení, míra pravděpodobnosti dosažení vytyčených cílů. Akce, které nebude možno prezentovat před kolektivem ročníku, budou předmětem posouzení pedagogem pro celý tým při zkoušce. Tým dostává shodnou známku pro všechny členy, pokud vedoucí týmu nezdůvodní odlišnosti v nasazení, kvalitě práce, obětavosti, míře kreativního přínosu a aktivity členů.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 8 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Winter 2008, Winter 2009, Winter 2011, summer 2012.
  • Enrolment Statistics (Winter 2010, recent)
  • Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/winter2010/B_Rek_2