B_Rek_2 Advertisement 2

University of Finance and Administration
Winter 2008
Extent and Intensity
2/0/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. David Hůla (lecturer)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_2/pMKL: each even Wednesday 10:30–11:14 K311, each even Wednesday 11:15–12:00 K311, each even Wednesday 12:15–12:59 K311, each even Wednesday 13:00–13:45 K311, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: Thu 12:15–12:59 M22, Thu 13:00–13:45 M22, V. Kunz
B_Rek_2/pMPH: Tue 12:15–12:59 E004, Tue 13:00–13:45 E004, D. Pavlů
B_Rek_2/sMKL: Wed 1. 10. 15:45–17:15 K205, Wed 12. 11. 14:00–15:30 K205, 17:30–19:00 K205, 19:15–20:45 K205, D. Pavlů
B_Rek_2/uMPH: Tue 18. 11. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, Tue 2. 12. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_2/vMMO: Sat 4. 10. 8:00–9:30 M27, 9:45–11:15 M27, Sat 18. 10. 9:45–11:15 M27, 11:30–13:00 M27, V. Kunz
B_Rek_2/vM2PH: Sat 4. 10. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, Sat 1. 11. 15:45–17:15 E223, Sat 29. 11. 9:45–11:15 E223, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: Sat 4. 10. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, Sat 1. 11. 14:00–15:30 E224, Fri 14. 11. 17:15–18:45 E224, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady:Znalost struktury marketingových komunikací, specifika komunikační kategorie reklama, tvůrčí myšlůení, schopnost pracovat v týmu, schopnost vést ostatní jako manažer úkolu.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu:REKLAMA 2 - jedná se o jednosemestrální předmět, který navazuje na výuku teoretických základů kategorie marketingové komunikace REKLAMA 1, který byl přednášen v LS 2. ročníku. Tento předmět poskytl teoretické základy nejstarší formy marketingové komerční komunikace. V 5. semestru je předmět koncipován jako praktické prověřování teoretických základů formou studentské komunikační agentury. CÍL PŘEDMĚTU Procvičit manažerské schopnosti posluchačů oboru marketingové komunikace na VŠFS v roli vedoucích autorských týmů a v roli člena týmů Prověřit kreativní dovednosti studentů při plnění konkrétních zadání, jež jsou jasně dána formou klientského briefu a je nezbytné je realizovat v daném čase, včetně prezentace na určeném cvičení. Pro účely operativního řízení je nezbytné, aby studenti vytvořili tvůrčí týmy, které si zvolí svého manažera – vedoucího týmu a kolektivně budou realizovat úkoly, k nimž budou dostávat jasný klientský brief. Týmy budou tvořeny studenty samostatně, iniciativně podle tohoto klíče: Praha týmy : po 7-8 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Kladno týmy: po 6-7 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Most týmy: po 6 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Manažer týmu bude rozdělovat úkoly, povede si přehled o aktivitě jednotlivých studentů a bude navrhovat jejich ohodnocení supervizorovi z řad pedagogů VŠFS. Předpokládá se, že všichni členové týmů se budou střídat v prezentacích výsledků práce na společných setkáních se supervizory a garantem předmětu. Tvůrčí úkoly se budou realizovat v konkurenčním prostředí aktivit ostatních týmů. Na konci semestru vedoucí týmu písmeně zhodnotí práci každého člena – předmět je ukončen zkouškou. Nad cca 3-5 týmy bude supervizor z řad pedagogů, bude zavázán mlčením, protože principem práce bude konkurence mezi týmy s cílem získat nejlepší práce – strategicky, koncepčně, argumentačně apod.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML).Nicméně struktura práce i výstupy jsou shodné v prezenční i kombinované formě studia. Obsah přednášek: ZPŮSOB REALIZACE PŘEDMĚTU Na prvním setkání s garantem předmětu nebo vyučujícím získají studenti první brief, který bude zadávat úkol pro všechny - rámcově řečeno vytvořit jméno studentské komunikační agentury, plán zaváděcí propagační akce uvedení agentury na trh v prostředí VŠFS a Prahy 10, kde sídlí VŠFS: S výhledem a rámcovou představou na prezentaci agentury v širším sociálním prostředí s možností profesionalizovat její práci a fungovat jako klasická komunikační agentura na zakázkovou činnost. Termín odevzdání a prezentace prvního zadání na společném setkání všech týmů 29.října. Další termíny: ZADÁNÍ ÚKOLU - BRIEF PREZENTACE Úkol č. 1 – brief na prvním setkání s pedagogem 29.10. Úkol č. 2 – brief 29.10. 12.11. Úkol č. 3 – brief 12.11. 10.12. + odevzdání žurnalistického příspěvku v tištěné formě a zaslání elektronicky. Zároveň každý student odevzdá na poslední prezentaci jeden žurnalistický příspěvek – v rámci Press Releas školy vůči médiím – žánrově se může jednat o poznámku, sloupek, zamyšlení v rozsahu max 1.500 znaků. Student odevzdá vytištěný příspěvek 10.12., zároveň jej do téhož data pošle v elektronické podobě na adresu dusan.pavlu@vsfs.cz s označením předmětu: jméno autora – žánr příspěvku. Tematika příspěvku je určena hlavním motivem – mé studium na VŠFS. Přístup k tématu může být humorný, ironický, vědecký, nostalgický apod. Student si vybere nejvhodnější formu sám.
Assessment methods (in Czech)
Vyučující metody: Metody hodnocení: Zkouška
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 8 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Winter 2009, Winter 2010, Winter 2011, summer 2012.
  • Enrolment Statistics (Winter 2008, recent)
  • Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/winter2008/B_Rek_2