B_Rek_2 Advertisement 2

University of Finance and Administration
Winter 2009
Extent and Intensity
2/0/0. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. David Hůla (lecturer)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
JUDr. Petr Majerik (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_Rek_2/pMKL: each odd Tuesday 8:45–9:29 K207, each odd Tuesday 9:30–10:15 K207, each odd Tuesday 10:30–11:14 K207, each odd Tuesday 11:15–12:00 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: each even Tuesday 12:15–12:59 M25, each even Tuesday 13:00–13:45 M25, each even Tuesday 14:00–14:44 M25, each even Tuesday 14:45–15:30 M25, D. Pavlů
B_Rek_2/pMPH: Wed 14:00–14:44 E007KC, Wed 14:45–15:30 E007KC, D. Pavlů
B_Rek_2/sM1aPH: Wed 11. 11. 19:15–20:45 E129, Wed 18. 11. 19:15–20:45 E129, Wed 25. 11. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_2/sM1bPH: Wed 4. 11. 17:30–19:00 E126, 19:15–20:45 E126, Wed 11. 11. 17:30–19:00 E126, Wed 18. 11. 17:30–19:00 E126, P. Majerik
B_Rek_2/uMKL: Tue 20. 10. 14:00–15:30 K207, 15:45–17:15 K207, Tue 1. 12. 14:00–15:30 K207, 15:45–17:15 K207, D. Pavlů
B_Rek_2/vMMO: Sat 5. 12. 9:45–11:15 M01, 11:30–13:00 M01, Sat 9. 1. 9:45–11:15 M16, 11:30–13:00 M16, D. Pavlů
B_Rek_2/vM2PH: Sat 24. 10. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, Sat 21. 11. 9:45–11:15 E223, 11:30–13:00 E223, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: Fri 20. 11. 17:15–18:45 E224, Fri 4. 12. 17:15–18:45 E224, Sat 9. 1. 14:00–15:30 E224, 15:45–17:15 E224, P. Majerik
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady: Úspěšné absolvování všech předmětů 1. a 2. ročníku z oboru marketingová komunikace, osobní zaujetí pro kreativitu a její usměrnění směřující k plánovaným cílům. Schopnost práce v týmu ať již na řídící nebo výkonné pozici. Schopnost heuristických úkonů při vyhledávávání potřebných věcných podkladů. Kreativita směřující k vytvoření ucelené komplexní propagační akce na určené téma v určeném čase. Schopnost prezentace této akce.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Cílem je prokázat praktickou schopnost studentů aplikovat vše podstatné, co bylo předmětem teoretické výuky v průběhu 1. a 2. ročníku ve specializačních předmětech marketingové komunikace. Prokázat hlubší pochopení teoretických zásad přípravy komplexní propagační akce a kreativní aplikace klientského briefu, který vychází z reálné společenské objednávky. Přispět k pochopení tvorby principů komunikační strategie při řešení konkrétního zadání a navržení komunikační realizace formou týmové práce. Zároveň procvičit formy prezentace, persuáze zaměřené na klienta – zástupce KMK VŠFS – mateřské univerzity.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Seznámení se základními východisky tvorby komunikační kampaně, opakování hlavních poznatků předchozího studia a postupné předání 3 briefů pro jednotlivé úkoly spolu s vysvětlením zadání. Diskuse k briefům. - Seznámení s volbou názvu komunikační agentury a argumentované obhájení týmové volby, včetně prezentace variant výběru. - Prezentace některých zadaných úkolů podle písemně předaných briefů podle výběru pedagoga: - se specifikou komunikace pro definovanou velkou cílovou skupinu seniorů, - se specifikou sociální marketingové komunikace k vymezenému segmentu obyvatel pro získání k donátorským aktivitám - se specifikou propagace VŠFS mezi potenciálními studenty prezenčního a kombinovaného studia pro VŠFS
Literature
    recommended literature
  • • PELSMACKER, P.D., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1, stran 600
Assessment methods (in Czech)
Metoda prokazování poznatků: týmová prezentace před kolektivem studentů ročníku Metoda hodnocení: Zkouška Jednotlivé prezentace jsou hodnoceny pedagogem po skončení prezentace - hodnocené položky: vědeckost výchozí analýzy, správná volba strategie, kreativita přístupu, přesvědčivost a nápaditost vystoupení, týmová soudržnost a týmovost vystoupení, míra pravděpodobnosti dosažení vytyčených cílů. Akce, které nebude možno prezentovat před kolektivem ročníku, budou předmětem posouzení pedagogem pro celý tým při zkoušce. Tým dostává shodnou známku pro všechny členy, pokud vedoucí týmu nezdůvodní odlišnosti v nasazení, kvalitě práce, obětavosti, míře kreativního přínosu a aktivity členů.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 8 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Winter 2008, Winter 2010, Winter 2011, summer 2012.
  • Enrolment Statistics (Winter 2009, recent)
  • Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/winter2009/B_Rek_2