B_SMaK_2 Structure of Marketing Communications 2

University of Finance and Administration
Winter 2012
Extent and Intensity
1/0.5. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on completion of the course: ISP
The course can also be completed outside the examination period.
General note: 0.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin KS/semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2009, Summer 2010, Summer 2011, summer 2012.

B_SMaK_2 Structure of Marketing Communications 2

University of Finance and Administration
summer 2012
Extent and Intensity
1/0.5. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on completion of the course: ISP
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2009, Summer 2010, Summer 2011, Winter 2012.

B_SMaK_2 Structure of Marketing Communications 2

University of Finance and Administration
Summer 2011
Extent and Intensity
1/0.5. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (seminar tutor)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_SMaK_2/pMKL: each even Wednesday 8:45–9:29 K212, each even Wednesday 9:30–10:15 K212, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: each even Wednesday 8:45–9:29 M24, each even Wednesday 9:30–10:15 M24, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: each odd Wednesday 8:45–9:29 E007KC, each odd Wednesday 9:30–10:15 E007KC, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: Wed 9. 2. 10:30–11:14 K212, 11:15–12:00 K212, Wed 9. 3. 10:30–11:14 K212, 11:15–12:00 K212, Wed 6. 4. 10:30–11:14 K212, 11:15–12:00 K212, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: Wed 16. 2. 8:45–9:29 M24, 9:30–10:15 M24, Wed 16. 3. 8:45–9:29 M24, 9:30–10:15 M24, Wed 13. 4. 8:45–9:29 M24, 9:30–10:15 M24, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Thu 24. 2. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Thu 24. 3. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Thu 21. 4. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Thu 17. 2. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Thu 17. 3. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, Thu 14. 4. 15:45–16:29 E129, 16:30–17:15 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Thu 17. 2. 8:45–9:29 E129, 9:30–10:15 E129, Thu 17. 3. 8:45–9:29 E129, 9:30–10:15 E129, Thu 14. 4. 8:45–9:29 E129, 9:30–10:15 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/sMKL: Wed 23. 3. 17:30–19:00 K207, Wed 20. 4. 14:00–15:30 K211, 15:45–17:15 K211, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1aPH: Wed 16. 3. 15:45–17:15 E225, Wed 30. 3. 15:45–17:15 E225, Wed 6. 4. 17:30–19:00 E225, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1bPH: Wed 23. 2. 14:00–15:30 E227, Wed 9. 3. 14:00–15:30 E227, 15:45–17:15 E227, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Fri 25. 3. 15:30–17:00 M14, Fri 8. 4. 15:30–17:00 M14, 17:15–18:45 M14, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Fri 8. 4. 15:30–17:00 E128, Sat 30. 4. 8:00–9:30 E128, 9:45–11:15 E128, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Fri 8. 4. 12:00–13:30 E129, Fri 29. 4. 12:00–13:30 E129, 13:45–15:15 E129, K. Eliáš
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady:absolvování B_SMaK_1
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu:Cíl předmětu: Druhý semestr předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 2 se zabývá rámcovým seznámením s některými dalšími nástroji marketingové komunikace, jež jsou používány v rámci integrovaného marketingového komunikačního působení. Výklad navazuje na obecnější východiska vlivu marketingové komunikace na život společnosti, které byly předmětem výkladu v předchozím semestru v předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 1. Výklad je koncipován jako systematická prezentace oboru, v němž se kombinuje přístup kreativní s manažerským, s jasným směřováním k dosažení plánovaného efektu. Marketingová komunikace je vnímána jako široce používaný univerzální komunikační nástroj pomáhající dosahovat plánované ekonomické nebo sociální parametry – v komerční a nekomerční sféře aplikace marketingové komunikace.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Public Relations a Direkt Marketing Dílčí témata: • Pojem Public Relations, historické souvislosti jeho vzniku v ČR a ve světě, organizace PR v ČR . • Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PR, komunikační strategie PR. • Struktura uplatnění jednotlivých typů PR a volba relevantních nástrojů PR. • Specifika media relations, jak efektivně spolupracovat s novináři. • Direkt marketing – nová hvězda komunikačního nebe? • Historie a současnost DM, jeho role v péči o zákazníka. • Hlavní nástroje DM, specifika komerčního oslovení prostřednictvím DM. • Role DM v řízení vztahů se zákazníky. Podpora prodeje a osobní prodej Dílčí témata: Pojem podpora prodeje, bohatost nástrojů PP. Historické souvislosti jejího vzniku, organizace PP v ČR, vznik a role specializovaných agentur v této oblasti. Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PP, komunikační strategie PP. Struktura uplatnění jednotlivých typů PP a volba relevantních nástrojů PP. Psychologické zákonitosti efektivní podpory prodeje. Veletrhy jako specifický komunikační fenomén – přežijí nebo zahynou v konkurenci jiných médií ve 21. století? Specifika osobního prodeje, persuáze a manipulace – etické otázky této komunikační aktivity, nekalé praktiky v oboru. Nové trendy v marketingové komunikaci Dílčí témata: Hlavní tendence v marketingovém pojetí komerčního a sociálního života společnosti Určující trendy dalšího vývoje v národním, nadnárodním a světovém měřítku Závěry pro sféru masových komunikací, speciálně pak pro oblast marketingových komunikací. Pojem a aktivity sociálního marketingu a sociální reklamy. Základní charakteristika, uplatnění a perspektiva. Koncept Coporate Social Responsibility a jeho využívání i zneužívání Lobbing a sponzoring – etické či neetické komunikování? Event marketing – nová komunikační forma, nebo systemizace starších praktik? Virální marketing a jeho úskalí – městské mýty a jejich marketingové využití Guerilla marketing - vítězí etika či komerční zájem? Politická marketingová komunikace – jev nového století? Agenda setting – MK a její role při vnášení témat do společenského prostoru
Literature
    required literature
  • • McCOMBS, M.:Agenda setting. Praha:Portál 2009, ISBN:978-80-7367-591-2, stran 251
  • • BRADOVÁ, E.: Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Brno: MU Brno a Mezinárodní politologický ústav 2005, ISBN: 80-210-3800-4, stran 106
  • • SVOBODA, V.: Public relations – moderně a účinně. Praha: Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0564-8, stran 240
    recommended literature
  • • PAVLŮ, D.: Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing..Praha: Professional Publishing 2009, ISBN 978-80-86946-38-2, stran 380
  • • WUNDERMAN, L.: Direkt marketing – reklama, která se zaplatí. Praha: Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0731-4, stran 250
Teaching methods (in Czech)
Výukové metody: přednášky /sem. Rozsah povinné účasti ve výuce: Minimální povinná účast na cvičení / semináři v prezenčním studiu je 80%, na řízených skupinových konzultacích v kombinovaném studiu 50%. Studentům, kteří nesplní povinný rozsah účasti, mohou být v průběhu semestru zadány dodatečné studijní povinnosti (v míře, která umožní prokázat studijní výsledky a získané kompetence nezbytné pro úspěšné zakončení předmětu).
Assessment methods (in Czech)
Metody hodnocení: z/ ZK (5 kr.) Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.• Zkouška se uskutečňuje formou vědomostního testu., jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia předepsané literatury a odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží koncem března cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 11 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 110 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 60 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty. Za splnění potřebného počtu bodů získají studenti známku v tomto rozložení. A=110 – 100, B= 99-90, C= 89-80, D= 79-70, E= 69-60, MÉNĚ NEŽ 60 = opakování testu. • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování semináře formou průběžné prezentace odborných analytických studií podle pokynů pedagoga, který vede seminář. Za kvalitní analýzy získají studenti zápočet.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2009, Summer 2010, summer 2012, Winter 2012.

B_SMaK_2 Structure of Marketing Communications 2

University of Finance and Administration
Summer 2010
Extent and Intensity
1/0/.5. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (seminar tutor)
doc. Ing. Milan Kašík, CSc. (seminar tutor)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_SMaK_2/cMKLks: Thu 4. 3. 17:30–19:00 K203, 19:15–20:45 K203, Thu 1. 4. 19:15–20:45 K203, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMKL: each even Wednesday 10:30–11:14 K311, each even Wednesday 11:15–12:00 K311, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: each even Tuesday 10:30–11:14 M24, each even Tuesday 11:15–12:00 M24, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: each even Wednesday 10:30–11:14 E007KC, each even Wednesday 11:15–12:00 E007KC, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: Wed 24. 2. 12:15–12:59 K311, 13:00–13:45 K311, Wed 24. 3. 12:15–12:59 K311, 13:00–13:45 K311, Wed 21. 4. 12:15–12:59 K311, 13:00–13:45 K311, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: each odd Tuesday 8:45–9:29 M01, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Tue 16. 2. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Tue 16. 3. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Tue 13. 4. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Tue 2. 3. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Tue 30. 3. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Tue 27. 4. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Tue 2. 3. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Tue 30. 3. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, Tue 27. 4. 10:30–11:14 E122, 11:15–12:00 E122, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM4PH: Tue 16. 2. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Tue 16. 3. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, Tue 13. 4. 8:45–9:29 E126, 9:30–10:15 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/uM1aPH: Tue 6. 4. 17:30–19:00 E225, Tue 27. 4. 14:00–15:30 E225, 15:45–17:15 E225, K. Eliáš
B_SMaK_2/uM1bPH: Tue 16. 3. 15:45–17:15 E227, Tue 30. 3. 17:30–19:00 E000MM, Tue 6. 4. 15:45–17:15 E227, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Fri 5. 3. 12:00–13:30 M14, 13:45–15:15 M14, Fri 19. 3. 15:30–17:00 M15, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Fri 19. 3. 15:30–17:00 E125, Sat 10. 4. 9:45–11:15 E125, 11:30–13:00 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Fri 19. 2. 13:45–15:15 E126, 15:30–17:00 E126, Fri 19. 3. 13:45–15:15 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM4PH: Sat 20. 2. 11:30–13:00 E127, 14:00–15:30 E127, Sat 6. 3. 11:30–13:00 E127, K. Eliáš
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady:absolvování B_SMaK_1
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu:Cíl předmětu: Druhý semestr předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 2 se zabývá rámcovým seznámením s některými dalšími nástroji marketingové komunikace, jež jsou používány v rámci integrovaného marketingového komunikačního působení. Výklad navazuje na obecnější východiska vlivu marketingové komunikace na život společnosti, které byly předmětem výkladu v předchozím semestru v předmětu STRUKTURA MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ 1. Výklad je koncipován jako systematická prezentace oboru, v němž se kombinuje přístup kreativní s manažerským, s jasným směřováním k dosažení plánovaného efektu. Marketingová komunikace je vnímána jako široce používaný univerzální komunikační nástroj pomáhající dosahovat plánované ekonomické nebo sociální parametry – v komerční a nekomerční sféře aplikace marketingové komunikace.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Public Relations a Direkt Marketing Dílčí témata: • Pojem Public Relations, historické souvislosti jeho vzniku v ČR a ve světě, organizace PR v ČR . • Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PR, komunikační strategie PR. • Struktura uplatnění jednotlivých typů PR a volba relevantních nástrojů PR. • Specifika media relations, jak efektivně spolupracovat s novináři. • Direkt marketing – nová hvězda komunikačního nebe? • Historie a současnost DM, jeho role v péči o zákazníka. • Hlavní nástroje DM, specifika komerčního oslovení prostřednictvím DM. • Role DM v řízení vztahů se zákazníky. Podpora prodeje a osobní prodej Dílčí témata: Pojem podpora prodeje, bohatost nástrojů PP. Historické souvislosti jejího vzniku, organizace PP v ČR, vznik a role specializovaných agentur v této oblasti. Cíle a cílové skupiny, možnosti dosažení vytyčených cílů s pomocí aktivit PP, komunikační strategie PP. Struktura uplatnění jednotlivých typů PP a volba relevantních nástrojů PP. Psychologické zákonitosti efektivní podpory prodeje. Veletrhy jako specifický komunikační fenomén – přežijí nebo zahynou v konkurenci jiných médií ve 21. století? Specifika osobního prodeje, persuáze a manipulace – etické otázky této komunikační aktivity, nekalé praktiky v oboru. Nové trendy v marketingové komunikaci Dílčí témata: Hlavní tendence v marketingovém pojetí komerčního a sociálního života společnosti Určující trendy dalšího vývoje v národním, nadnárodním a světovém měřítku Závěry pro sféru masových komunikací, speciálně pak pro oblast marketingových komunikací. Pojem a aktivity sociálního marketingu a sociální reklamy. Základní charakteristika, uplatnění a perspektiva. Koncept Coporate Social Responsibility a jeho využívání i zneužívání Lobbing a sponzoring – etické či neetické komunikování? Event marketing – nová komunikační forma, nebo systemizace starších praktik? Virální marketing a jeho úskalí – městské mýty a jejich marketingové využití Guerilla marketing - vítězí etika či komerční zájem? Politická marketingová komunikace – jev nového století? Agenda setting – MK a její role při vnášení témat do společenského prostoru
Literature
    required literature
  • • BRADOVÁ, E.: Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Brno: MU Brno a Mezinárodní politologický ústav 2005, ISBN: 80-210-3800-4, stran 106
  • • McCOMBS, M.:Agenda setting. Praha:Portál 2009, ISBN:978-80-7367-591-2, stran 251
  • • SVOBODA, V.: Public relations – moderně a účinně. Praha: Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0564-8, stran 240
    recommended literature
  • • WUNDERMAN, L.: Direkt marketing – reklama, která se zaplatí. Praha: Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0731-4, stran 250
  • • PAVLŮ, D.: Veletrhy a výstavy – kultura, komunikace, multimedialita, marketing..Praha: Professional Publishing 2009, ISBN 978-80-86946-38-2, stran 380
Teaching methods (in Czech)
Výukové metody: přednášky /sem. Rozsah povinné účasti ve výuce: Minimální povinná účast na cvičení / semináři v prezenčním studiu je 80%, na řízených skupinových konzultacích v kombinovaném studiu 50%. Studentům, kteří nesplní povinný rozsah účasti, mohou být v průběhu semestru zadány dodatečné studijní povinnosti (v míře, která umožní prokázat studijní výsledky a získané kompetence nezbytné pro úspěšné zakončení předmětu).
Assessment methods (in Czech)
Metody hodnocení: z/ ZK (5 kr.) Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.• Zkouška se uskutečňuje formou vědomostního testu., jehož tematické okruhy budou vycházet z probírané tematiky a samostudia předepsané literatury a odborných statí v profesním tisku, na něž budou studenti průběžně upozorňováni. Studenti obdrží koncem března cca 60 tematických okruhů analyzované problematiky, z nichž bude naformulováno 11 otázek, na něž budou studenti odpovídat v písemném testu o délce 50 minut. Maximální bodový zisk 110 bodů, pro získání zápočtu je třeba získat nejméně 60 bodů. Test bude v PS napsán v prvním týdnu zkouškového období, v KS taktéž počátkem řádného zkouškového období pro prezenční studenty. Za splnění potřebného počtu bodů získají studenti známku v tomto rozložení. A=110 – 100, B= 99-90, C= 89-80, D= 79-70, E= 69-60, MÉNĚ NEŽ 60 = opakování testu. • Zápočet bude získán za úspěšné absolvování semináře formou průběžné prezentace odborných analytických studií podle pokynů pedagoga, který vede seminář. Za kvalitní analýzy získají studenti zápočet.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2009, Summer 2011, summer 2012, Winter 2012.

B_SMaK_2 Structure of Marketing Communications 2

University of Finance and Administration
Summer 2009
Extent and Intensity
1/0/.5. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (seminar tutor)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_SMaK_2/pMKL: each odd Tuesday 8:45–9:29 K205, each odd Tuesday 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: each even Wednesday 10:30–11:14 M26, each even Wednesday 11:15–12:00 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: each odd Wednesday 15:45–16:29 E306, each odd Wednesday 16:30–17:15 E306, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: Tue 17. 2. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Tue 17. 3. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Tue 14. 4. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: Wed 25. 2. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, Wed 25. 3. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, Wed 22. 4. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Thu 19. 2. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Thu 19. 3. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Thu 16. 4. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Thu 19. 2. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 19. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 16. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Thu 5. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 2. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 30. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM4PH: Thu 5. 3. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Thu 2. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Thu 30. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1aPH: Wed 1. 4. 15:45–17:15 E129, Wed 22. 4. 15:45–17:15 E129, 17:30–19:00 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1bPH: Wed 11. 2. 17:30–19:00 E126, 19:15–20:45 E126, Wed 18. 2. 14:00–15:30 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/uMKL: Tue 10. 2. 15:45–17:15 K211, Tue 24. 2. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K211, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Fri 20. 3. 19:00–20:30 M22, Fri 3. 4. 19:00–20:30 M22, Fri 17. 4. 15:30–17:00 M14, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Fri 24. 4. 15:30–17:00 E223, Sat 16. 5. 9:45–11:15 E230, 11:30–13:00 E230, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Fri 13. 2. 12:00–13:30 E224, 13:45–15:15 E224, Fri 27. 2. 12:00–13:30 E224, K. Eliáš
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady:absolvování B_SMaK_1, znalost základních informací o celkové struktuře marketingové komunikace v ČR a ve světě.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Získat přehled o všechn formách integrované marketingové komunikace, jednotlivých nástrojích, médiích, možnostech a formách komunikace. Chápat IMK jako nástroj komplexní informační politiky komerčního i nekomrčního společenského subjektu, vnímat nástroje IMK v jejich specifických rovinách zrodu, tvorby a efektivního působení.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Vždy se jedná o charakteristiku nástroje, připomenutí jeho historického vývoje, jeho forem, médií, prostředků, způsobů uplatnění v historii a současnosti, perspektiva proměn komunikační kategorie v budoucnu.
  • Public Relations a Direkt Marketing
  • Podpora prodeje a osobní prodej
  • Nové trendy v marketingové komunikaci
  • V seminářích jsou analyzovány konkrétní komunikační projevy podle pokynu pedagoga, obdobně studenti v KS zpracovávají k zápočtu soubor 4 prací z jednotlivých komunikačních nástrojů - PR, DM, SP, PS.
Literature
  • KOTLER, P. and G. ARMSTRONG. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. info
  • KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001. info
Assessment methods (in Czech)
Vyučující metody: přednášky, seminář Metody hodnocení: z/Zk Zkouška má dvě části: 1. písemný vědomostní test, jehož okruhy budou vycházet z látky za oba semestry, z literatury a z časopiseckých studií, které budou studentům průběžně předepisovány. 2.Zpracování souhrnné teoretické studie v předepsaném rozsahu 16.000-18.000 znaků - témata budou vypsána na 1. přednášce a 1.konzultaci.Termín odevzdání studie pro PS a KS - 9.dubna 2009. O studii se bude diskutovat při zkoušce, výsledná známka= test + obhajoba studie.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2010, Summer 2011, summer 2012, Winter 2012.
  • Enrolment Statistics (recent)