N_MMV Metody marketingového výzkumu
Vysoká škola finanční a správnízima 2016
- Rozsah
- 1/1. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Garance
- Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Předpoklady
- Absolvování BS, předmětů Sociologie a Základy marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Po absolvování kurzu by měl student umět definovat problém pro výzkumný projekt, konkretizovat cíle a cílovou skupinu, ve vztahu k nim určit metodu a techniku řešení z používaných postupů a aplikací v oblasti marketingové praxe. Měl by být schopen z pozice marketingového manažera zadávat a řešit výzkumné problémy samostatně i ve spolupráci s profesionální výzkumnou agenturou.
- Osnova
- Struktura předmětu: 1. Marketingový výzkum jako zdroj informací, postavení marketingového výzkumu v systému marketingové strategie a MIS, Informační prameny, primární a sekundární zdroje informací, vztah agentura - klient, zadání, nabídka 2. Předmět, definice, historie, objekt, proces a typy marketingového výzkumu 3. Metody marketingového výzkumu. Základní metody kvantitativního výzkumu (pozorování, dotazování, panel, výběr vzorku, terénní techniky, tazatelské sítě) 4. Metody kvalitativního výzkumu (skupinové diskuse, individuální rozhovory, projektivní, asociační techniky) 5. Výzkumný instrument.Techniky sběru kvantitativních dat CATI, CAPI, PAPI,CASI, CAWI, TV meter, oční kamera, neuro metody aj. 6. Problematika zpracování a analýzy informací, typy ukazatelů, principy interpretace a prezentace výsledků výzkumu syntéza poznatků z výzkumu trhu, predikce 7. Pozorování trhu a analýzy konkurence, segmentační metody, produktový výzkum (techniky výrobkového výzkumu), výzkum trhu a zákazníka 8. Výzkum marketingové komunikace, reklamy a mediální projekty 9. Výzkum zákaznické spokojenosti, retence a loajality 10. Výzkum Image a hodnoty značky, 11. Produktový a cenový výzkum 12. Výzkum distribuce.
- Literatura
- povinná literatura
- ROUBAL, Ondřej, Iva PETROVÁ a František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. 1. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, 184 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-092-0. info
- • KOZEL R., L. MYNÁŘOVÁ, H. SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha. Grada Publishing, 2011, ISBN 978-80-247-3527-6
- • KOZEL, R., a kol. 2006. Moderní marketingový výzkum. 1. Vyd. Praha. Grada, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
- doporučená literatura
- • DISMAN, M. 2009. JAK SE VYRÁBÍ SOCIOLOGICKÁ ZNALOST, 3. Vyd., Praha, nakl. Karolinum. 2009. ISBN 978–80-46-0139-7
- • HAGUE, P. 2003. Průzkum trhu: příprava, výběr metod, provedení, interpretace výsledků. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8
- • FORET, M. 2009. Marketingový průzkum - Poznáváme svoje zákazníky, 1. Vyd. Brno, Computer Press 2009, ISBN 978-80-251-2183-2
- • KENT, R. 2007. Marketing Research. Approaches, Methods and Applications in Europe, London, Thomson Learning, 2007, ISBN-13 978- 1-84480-327-9
- • VYSEKALOVÁ JITKA A KOL. 2011. Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství "černé skříňky", Grada Publishing, 2011, ISBN 978-80-247-3528-3
- Výukové metody
- Vyučující metody: přednášky, cvičení
- Metody hodnocení
- Předmět je ukončen zápočtem a písemnou zkouškou, která se skládá ze dvou částí: znalostní část 7 vybraných otázek z 30 zkušebních okruhů a část Případová studie - návrh řešení marketingového problému. Kriteriem pro získání zápočtu je zpracování seminárního práce Projekt marketingového výzkumu podle zadání a účast na seminářích 75% u PS a 50% u KS. Kriteriem pro úspěšné složení zkoušky je získání 30 bodů ze 60, alespoň 10 bodů z každé části.
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
N_MMV Metody marketingového výzkumu
Vysoká škola finanční a správnízima 2015
- Rozsah
- 1/1. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ondřej Kotouč, M.A. (cvičící)
PhDr. Marek Matějka (cvičící)
Mgr. Michal Tomčík, PhD. (cvičící) - Garance
- Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- N_MMV/cM1PH: každé liché pondělí 15:45–16:29 S24, každé liché pondělí 16:30–17:15 S24, M. Matějka
N_MMV/cM2PH: každé sudé pondělí 14:00–14:44 S24, každé sudé pondělí 14:45–15:30 S24, M. Matějka
N_MMV/pMPH: každé liché pondělí 14:00–14:44 S01, každé liché pondělí 14:45–15:30 S01, M. Matějka
N_MMV/uMPH: Út 1. 12. 15:45–17:15 S32, 17:30–19:00 S32, Út 15. 12. 15:45–17:15 S32, 17:30–19:00 S32, M. Matějka
N_MMV/vMMO: So 3. 10. 8:00–9:30 M17, 9:45–11:15 M17, So 17. 10. 8:00–9:30 M17, 9:45–11:15 M17, M. Tomčík
N_MMV/vMPH: Pá 6. 11. 17:15–18:45 S23, So 21. 11. 9:45–11:15 S23, 11:30–13:00 S23, Pá 4. 12. 17:15–18:45 S23, O. Kotouč - Předpoklady
- Absolvování BS, předmětů Sociologie a Základy marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Po absolvování kurzu by měl student umět definovat problém pro výzkumný projekt, konkretizovat cíle a cílovou skupinu, ve vztahu k nim určit metodu a techniku řešení z používaných postupů a aplikací v oblasti marketingové praxe. Měl by být schopen z pozice marketingového manažera zadávat a řešit výzkumné problémy samostatně i ve spolupráci s profesionální výzkumnou agenturou.
- Osnova
- Struktura předmětu: 1. Marketingový výzkum jako zdroj informací, postavení marketingového výzkumu v systému marketingové strategie a MIS, Informační prameny, primární a sekundární zdroje informací, vztah agentura - klient, zadání, nabídka 2. Předmět, definice, historie, objekt, proces a typy marketingového výzkumu 3. Metody marketingového výzkumu. Základní metody kvantitativního výzkumu (pozorování, dotazování, panel, výběr vzorku, terénní techniky, tazatelské sítě) 4. Metody kvalitativního výzkumu (skupinové diskuse, individuální rozhovory, projektivní, asociační techniky) 5. Výzkumný instrument.Techniky sběru kvantitativních dat CATI, CAPI, PAPI,CASI, CAWI, TV meter, oční kamera, neuro metody aj. 6. Problematika zpracování a analýzy informací, typy ukazatelů, principy interpretace a prezentace výsledků výzkumu syntéza poznatků z výzkumu trhu, predikce 7. Pozorování trhu a analýzy konkurence, segmentační metody, produktový výzkum (techniky výrobkového výzkumu), výzkum trhu a zákazníka 8. Výzkum marketingové komunikace, reklamy a mediální projekty 9. Výzkum zákaznické spokojenosti, retence a loajality 10. Výzkum Image a hodnoty značky, 11. Produktový a cenový výzkum 12. Výzkum distribuce.
- Literatura
- povinná literatura
- ROUBAL, Ondřej, Iva PETROVÁ a František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. 1. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2014, 184 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-092-0. info
- • KOZEL R., L. MYNÁŘOVÁ, H. SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha. Grada Publishing, 2011, ISBN 978-80-247-3527-6
- • KOZEL, R., a kol. 2006. Moderní marketingový výzkum. 1. Vyd. Praha. Grada, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
- doporučená literatura
- • DISMAN, M. 2009. JAK SE VYRÁBÍ SOCIOLOGICKÁ ZNALOST, 3. Vyd., Praha, nakl. Karolinum. 2009. ISBN 978–80-46-0139-7
- • HAGUE, P. 2003. Průzkum trhu: příprava, výběr metod, provedení, interpretace výsledků. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8
- • FORET, M. 2009. Marketingový průzkum - Poznáváme svoje zákazníky, 1. Vyd. Brno, Computer Press 2009, ISBN 978-80-251-2183-2
- • KENT, R. 2007. Marketing Research. Approaches, Methods and Applications in Europe, London, Thomson Learning, 2007, ISBN-13 978- 1-84480-327-9
- • VYSEKALOVÁ JITKA A KOL. 2011. Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství "černé skříňky", Grada Publishing, 2011, ISBN 978-80-247-3528-3
- Výukové metody
- Vyučující metody: přednášky, cvičení
- Metody hodnocení
- Předmět je ukončen zápočtem a písemnou zkouškou, která se skládá ze dvou částí: znalostní část 7 vybraných otázek z 30 zkušebních okruhů a část Případová studie - návrh řešení marketingového problému. Kriteriem pro získání zápočtu je zpracování seminárního práce Projekt marketingového výzkumu podle zadání a účast na seminářích 75% u PS a 50% u KS. Kriteriem pro úspěšné složení zkoušky je získání 30 bodů ze 60, alespoň 10 bodů z každé části.
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
N_MMV Metody marketingového výzkumu
Vysoká škola finanční a správnízima 2014
- Rozsah
- 1/1. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ondřej Kotouč, M.A. (cvičící)
PhDr. Marek Matějka (cvičící)
Mgr. Michal Tomčík, PhD. (cvičící) - Garance
- Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- N_MMV/cMMO: každý sudý čtvrtek 15:45–16:29 M26, každý sudý čtvrtek 16:30–17:15 M26, M. Matějka
N_MMV/cM1PH: každé sudé úterý 15:45–16:29 S32, každé sudé úterý 16:30–17:15 S32, M. Tomčík
N_MMV/cM2PH: každé liché úterý 12:15–12:59 S01, každé liché úterý 13:00–13:45 S01, M. Tomčík
N_MMV/pMMO: každý sudý čtvrtek 14:00–14:44 M26, každý sudý čtvrtek 14:45–15:30 M26, M. Matějka
N_MMV/pMPH: každé sudé úterý 12:15–12:59 S01, každé sudé úterý 13:00–13:45 S01, M. Tomčík
N_MMV/uMPH: Út 18. 11. 14:00–15:30 S23, 15:45–17:15 S23, Út 2. 12. 14:00–15:30 S23, 15:45–17:15 S23, M. Tomčík
N_MMV/vMKL: Pá 3. 10. 13:45–15:15 K203, 15:30–17:00 K203, Pá 24. 10. 13:45–15:15 K203, 15:30–17:00 K203, M. Matějka
N_MMV/vM2PH: So 1. 11. 14:00–15:30 S11, 15:45–17:15 S11, Pá 28. 11. 15:30–17:00 S11, 17:15–18:45 S11, O. Kotouč - Předpoklady
- Absolvování BS, předmětů Sociologie a Základy marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Po absolvování kurzu by měl student umět definovat problém pro výzkumný projekt, konkretizovat cíle a cílovou skupinu, ve vztahu k nim určit metodu a techniku řešení z používaných postupů a aplikací v oblasti marketingové praxe. Měl by být schopen z pozice marketingového manažera zadávat a řešit výzkumné problémy samostatně i ve spolupráci s profesionální výzkumnou agenturou.
- Osnova
- Struktura předmětu: 1. Marketingový výzkum jako zdroj informací, postavení marketingového výzkumu v systému marketingové strategie a MIS, Informační prameny, primární a sekundární zdroje informací, vztah agentura - klient, zadání, nabídka 2. Předmět, definice, historie, objekt, proces a typy marketingového výzkumu 3. Metody marketingového výzkumu. Základní metody kvantitativního výzkumu (pozorování, dotazování, panel, výběr vzorku, terénní techniky, tazatelské sítě) 4. Metody kvalitativního výzkumu (skupinové diskuse, individuální rozhovory, projektivní, asociační techniky) 5. Výzkumný instrument.Techniky sběru kvantitativních dat CATI, CAPI, PAPI,CASI, CAWI, TV meter, oční kamera, neuro metody aj. 6. Problematika zpracování a analýzy informací, typy ukazatelů, principy interpretace a prezentace výsledků výzkumu syntéza poznatků z výzkumu trhu, predikce 7. Pozorování trhu a analýzy konkurence, segmentační metody, produktový výzkum (techniky výrobkového výzkumu), výzkum trhu a zákazníka 8. Výzkum marketingové komunikace, reklamy a mediální projekty 9. Výzkum zákaznické spokojenosti, retence a loajality 10. Výzkum Image a hodnoty značky, 11. Produktový a cenový výzkum 12. Výzkum distribuce.
- Literatura
- povinná literatura
- • KOZEL R., L. MYNÁŘOVÁ, H. SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha. Grada Publishing, 2011, ISBN 978-80-247-3527-6
- • KOZEL, R., a kol. 2006. Moderní marketingový výzkum. 1. Vyd. Praha. Grada, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
- doporučená literatura
- • DISMAN, M. 2009. JAK SE VYRÁBÍ SOCIOLOGICKÁ ZNALOST, 3. Vyd., Praha, nakl. Karolinum. 2009. ISBN 978–80-46-0139-7
- • HAGUE, P. 2003. Průzkum trhu: příprava, výběr metod, provedení, interpretace výsledků. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8
- • FORET, M. 2009. Marketingový průzkum - Poznáváme svoje zákazníky, 1. Vyd. Brno, Computer Press 2009, ISBN 978-80-251-2183-2
- • KENT, R. 2007. Marketing Research. Approaches, Methods and Applications in Europe, London, Thomson Learning, 2007, ISBN-13 978- 1-84480-327-9
- • VYSEKALOVÁ JITKA A KOL. 2011. Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství "černé skříňky", Grada Publishing, 2011, ISBN 978-80-247-3528-3
- Výukové metody
- Vyučující metody: přednášky, cvičení
- Metody hodnocení
- Předmět je ukončen zápočtem a písemnou zkouškou, která se skládá ze dvou částí: znalostní část 7 vybraných otázek z 30 zkušebních okruhů a část Případová studie - návrh řešení marketingového problému. Kriteriem pro získání zápočtu je zpracování seminárního práce Projekt marketingového výzkumu podle zadání a účast na seminářích 75% u PS a 50% u KS. Kriteriem pro úspěšné složení zkoušky je získání 30 bodů ze 60, alespoň 10 bodů z každé části.
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Bb1.
N_MMV Metody marketingového výzkumu
Vysoká škola finanční a správnízima 2013
- Rozsah
- 1/1. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Václav Forst, CSc. (cvičící)
doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Michal Tomčík, PhD. (cvičící) - Garance
- Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- N_MMV/cMMO: každý lichý čtvrtek 10:30–11:14 M16, každý lichý čtvrtek 11:15–12:00 M16, M. Tomčík
N_MMV/cM1PH: každou lichou středu 17:30–18:14 S24, každou lichou středu 18:15–19:00 S24, V. Forst
N_MMV/cM2PH: každou lichou středu 15:45–16:29 S24, každou lichou středu 16:30–17:15 S24, V. Forst
N_MMV/pMMO: každý sudý čtvrtek 10:30–11:14 M27, každý sudý čtvrtek 11:15–12:00 M27, M. Tomčík
N_MMV/pMPH: každou lichou středu 12:15–12:59 S01, každou lichou středu 13:00–13:45 S01, V. Forst
N_MMV/uMPH: Út 5. 11. 17:30–19:00 S11, Út 26. 11. 17:30–19:00 S11, Út 3. 12. 15:45–17:15 S11, 17:30–19:00 S11, M. Tomčík
N_MMV/vMMO: Pá 4. 10. 13:45–15:15 M16, 15:30–17:00 M16, Pá 18. 10. 13:45–15:15 M16, 15:30–17:00 M16, M. Tomčík
N_MMV/vM2PH: Pá 22. 11. 13:45–15:15 S26, 15:30–17:00 S26, So 7. 12. 14:00–15:30 S26, 15:45–17:15 S26, M. Tomčík
N_MMV/vM3PH: Pá 25. 10. 15:30–17:00 S24, 17:15–18:45 S24, So 23. 11. 14:00–15:30 S26, 15:45–17:15 S26, M. Tomčík - Předpoklady
- Absolvování BS, předmětů Sociologie a Základy marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Po absolvování kurzu by měl student umět definovat problém pro výzkumný projekt, konkretizovat cíle a cílovou skupinu, ve vztahu k nim určit metodu a techniku řešení z používaných postupů a aplikací v oblasti marketingové praxe. Měl by být schopen z pozice marketingového manažera zadávat a řešit výzkumné problémy samostatně i ve spolupráci s profesionální výzkumnou agenturou.
- Osnova
- Struktura předmětu: 1. Marketingový výzkum jako zdroj informací, postavení marketingového výzkumu v systému marketingové strategie a MIS, Informační prameny, primární a sekundární zdroje informací, vztah agentura - klient, zadání, nabídka 2. Předmět, definice, historie, objekt, proces a typy marketingového výzkumu 3. Metody marketingového výzkumu. Základní metody kvantitativního výzkumu (pozorování, dotazování, panel, výběr vzorku, terénní techniky, tazatelské sítě) 4. Metody kvalitativního výzkumu (skupinové diskuse, individuální rozhovory, projektivní, asociační techniky) 5. Výzkumný instrument.Techniky sběru kvantitativních dat CATI, CAPI, PAPI,CASI, CAWI, TV meter, oční kamera, neuro metody aj. 6. Problematika zpracování a analýzy informací, typy ukazatelů, principy interpretace a prezentace výsledků výzkumu syntéza poznatků z výzkumu trhu, predikce 7. Pozorování trhu a analýzy konkurence, segmentační metody, produktový výzkum (techniky výrobkového výzkumu), výzkum trhu a zákazníka 8. Výzkum marketingové komunikace, reklamy a mediální projekty 9. Výzkum zákaznické spokojenosti, retence a loajality 10. Výzkum Image a hodnoty značky, 11. Produktový a cenový výzkum 12. Výzkum distribuce.
- Literatura
- povinná literatura
- • KOZEL R., L. MYNÁŘOVÁ, H. SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha. Grada Publishing, 2011, ISBN 978-80-247-3527-6
- • KOZEL, R., a kol. 2006. Moderní marketingový výzkum. 1. Vyd. Praha. Grada, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
- doporučená literatura
- • DISMAN, M. 2009. JAK SE VYRÁBÍ SOCIOLOGICKÁ ZNALOST, 3. Vyd., Praha, nakl. Karolinum. 2009. ISBN 978–80-46-0139-7
- • HAGUE, P. 2003. Průzkum trhu: příprava, výběr metod, provedení, interpretace výsledků. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8
- • FORET, M. 2009. Marketingový průzkum - Poznáváme svoje zákazníky, 1. Vyd. Brno, Computer Press 2009, ISBN 978-80-251-2183-2
- • KENT, R. 2007. Marketing Research. Approaches, Methods and Applications in Europe, London, Thomson Learning, 2007, ISBN-13 978- 1-84480-327-9
- • VYSEKALOVÁ JITKA A KOL. 2011. Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství "černé skříňky", Grada Publishing, 2011, ISBN 978-80-247-3528-3
- Výukové metody
- Vyučující metody: přednášky, cvičení
- Metody hodnocení
- Předmět je ukončen zápočtem a písemnou zkouškou, která se skládá ze dvou částí: znalostní část 7 vybraných otázek z 30 zkušebních okruhů a část Případová studie - návrh řešení marketingového problému. Kriteriem pro získání zápočtu je zpracování seminárního práce Projekt marketingového výzkumu podle zadání a účast na seminářích 75% u PS a 50% u KS. Kriteriem pro úspěšné složení zkoušky je získání 30 bodů ze 60, alespoň 10 bodů z každé části.
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Bb1.
N_MMV Metody marketingového výzkumu
Vysoká škola finanční a správnízima 2012
- Rozsah
- 1/1. 8 hodin KS/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Iva Petrová (cvičící)
prof. Ing. František Zich, DrSc. (cvičící)
Ing. Vladimír Kaucký, CSc. (pomocník) - Garance
- PhDr. Iva Petrová
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- N_MMV/cMMO: každou lichou středu 14:00–14:44 M24, každou lichou středu 14:45–15:30 M24, I. Petrová
N_MMV/cM1PH: každé liché pondělí 12:15–12:59 S21, každé liché pondělí 13:00–13:45 S21, I. Petrová
N_MMV/cM2PH: každé sudé pondělí 14:00–14:44 S24, každé sudé pondělí 14:45–15:30 S24, I. Petrová
N_MMV/cM3PH: každé liché pondělí 14:00–14:44 S34, každé liché pondělí 14:45–15:30 S34, I. Petrová
N_MMV/pMMO: každou lichou středu 12:15–12:59 M24, každou lichou středu 13:00–13:45 M24, I. Petrová
N_MMV/pMPH: každé sudé pondělí 12:15–12:59 S01, každé sudé pondělí 13:00–13:45 S01, I. Petrová
N_MMV/uM1aPH: Út 2. 10. 14:00–15:30 S35, Út 9. 10. 15:45–17:15 S35, 17:30–19:00 S35, Út 30. 10. 17:30–19:00 S35, I. Petrová
N_MMV/uM1bPH: Út 20. 11. 15:45–17:15 S34, 17:30–19:00 S34, Út 11. 12. 15:45–17:15 S34, 17:30–19:00 S34, I. Petrová
N_MMV/vMKL: Pá 26. 10. 13:45–15:15 K211, 15:30–17:00 K211, Pá 16. 11. 13:45–15:15 K211, 15:30–17:00 K211, I. Petrová
N_MMV/vMMO: So 15. 12. 11:30–13:00 M25, 14:00–15:30 M25, So 12. 1. 9:45–11:15 M25, 11:30–13:00 M25, I. Petrová
N_MMV/vM2PH: So 10. 11. 14:00–15:30 S32, 15:45–17:15 S32, Pá 11. 1. 12:00–13:30 S32, 13:45–15:15 S32, I. Petrová - Předpoklady
- Absolvování BS, předmětů Sociologie a Základy marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Po absolvování kurzu by měl student umět definovat problém pro výzkumný projekt, konkretizovat cíle a cílovou skupinu, ve vztahu k nim určit metodu a techniku řešení z používaných postupů a aplikací v oblasti marketingové praxe. Měl by být schopen z pozice marketingového manažera zadávat a řešit výzkumné problémy samostatně i ve spolupráci s profesionální výzkumnou agenturou.
- Osnova
- Struktura předmětu: 1. Marketingový výzkum jako zdroj informací, postavení marketingového výzkumu v systému marketingové strategie a MIS, Informační prameny, primární a sekundární zdroje informací, vztah agentura - klient, zadání, nabídka 2. Předmět, definice, historie, objekt, proces a typy marketingového výzkumu 3. Metody marketingového výzkumu. Základní metody kvantitativního výzkumu (pozorování, dotazování, panel, výběr vzorku, terénní techniky, tazatelské sítě) 4. Metody kvalitativního výzkumu (skupinové diskuse, individuální rozhovory, projektivní, asociační techniky) 5. Výzkumný instrument.Techniky sběru kvantitativních dat CATI, CAPI, PAPI,CASI, CAWI, TV meter, oční kamera, neuro metody aj. 6. Problematika zpracování a analýzy informací, typy ukazatelů, principy interpretace a prezentace výsledků výzkumu syntéza poznatků z výzkumu trhu, predikce 7. Pozorování trhu a analýzy konkurence, segmentační metody, produktový výzkum (techniky výrobkového výzkumu), výzkum trhu a zákazníka 8. Výzkum marketingové komunikace, reklamy a mediální projekty 9. Výzkum zákaznické spokojenosti, retence a loajality 10. Výzkum Image a hodnoty značky, 11. Produktový a cenový výzkum 12. Výzkum distribuce.
- Literatura
- povinná literatura
- • KOZEL R., L. MYNÁŘOVÁ, H. SVOBODOVÁ. 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha. Grada Publishing, 2011, ISBN 978-80-247-3527-6
- • KOZEL, R., a kol. 2006. Moderní marketingový výzkum. 1. Vyd. Praha. Grada, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
- doporučená literatura
- • DISMAN, M. 2009. JAK SE VYRÁBÍ SOCIOLOGICKÁ ZNALOST, 3. Vyd., Praha, nakl. Karolinum. 2009. ISBN 978–80-46-0139-7
- • HAGUE, P. 2003. Průzkum trhu: příprava, výběr metod, provedení, interpretace výsledků. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8
- • FORET, M. 2009. Marketingový průzkum - Poznáváme svoje zákazníky, 1. Vyd. Brno, Computer Press 2009, ISBN 978-80-251-2183-2
- • KENT, R. 2007. Marketing Research. Approaches, Methods and Applications in Europe, London, Thomson Learning, 2007, ISBN-13 978- 1-84480-327-9
- • VYSEKALOVÁ JITKA A KOL. 2011. Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství "černé skříňky", Grada Publishing, 2011, ISBN 978-80-247-3528-3
- Výukové metody
- Vyučující metody: přednášky, cvičení
- Metody hodnocení
- Předmět je ukončen zápočtem a písemnou zkouškou, která se skládá ze dvou částí: znalostní část 7 vybraných otázek z 30 zkušebních okruhů a část Případová studie - návrh řešení marketingového problému. Kriteriem pro získání zápočtu je zpracování seminárního práce Projekt marketingového výzkumu podle zadání a účast na seminářích 75% u PS a 50% u KS. Kriteriem pro úspěšné složení zkoušky je získání 30 bodů ze 60, alespoň 10 bodů z každé části.
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Bb1.
N_MMV Metody marketingového výzkumu
Vysoká škola finanční a správníléto 2012
- Rozsah
- 1/1. 8 hodin KS/semestr. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Iva Petrová (cvičící)
Mgr. Michal Tomčík, PhD. (cvičící) - Garance
- PhDr. Iva Petrová
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
N_MMV Metody marketingového výzkumu
Vysoká škola finanční a správnízima 2011
- Rozsah
- 1/1. 8 hodin KS/semestr. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Iva Petrová (cvičící)
Mgr. Michal Tomčík, PhD. (cvičící) - Garance
- PhDr. Iva Petrová
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- N_MMV/cMMO: každou lichou středu 8:45–9:29 M17, každou lichou středu 9:30–10:15 M17, M. Tomčík
N_MMV/cM1PH: každé liché úterý 10:30–11:14 S13, každé liché úterý 11:15–12:00 S13, I. Petrová
N_MMV/cM2PH: každou sudou středu 12:15–12:59 S14, každou sudou středu 13:00–13:45 S14, I. Petrová
N_MMV/cM3PH: každou sudou středu 10:30–11:14 S14, každou sudou středu 11:15–12:00 S14, I. Petrová
N_MMV/pMMO: každou sudou středu 8:45–9:29 M17, každou sudou středu 9:30–10:15 M17, M. Tomčík
N_MMV/pMPH: každou sudou středu 8:45–9:29 S01, každou sudou středu 9:30–10:15 S01, I. Petrová
N_MMV/uM1aPH: Út 8. 11. 14:00–15:30 S21, 15:45–17:15 S21, Út 22. 11. 15:45–17:15 S21, Út 29. 11. 19:15–20:45 S21, I. Petrová
N_MMV/uM1bPH: Út 11. 10. 14:00–15:30 S32, Út 18. 10. 17:30–19:00 S26, 19:15–20:45 S26, Út 29. 11. 14:00–15:30 S32, I. Petrová
N_MMV/vMKL: Pá 11. 11. 13:45–15:15 K207, 15:30–17:00 K207, Pá 25. 11. 13:45–15:15 K207, 15:30–17:00 K207, I. Petrová
N_MMV/vMMO: Pá 14. 10. 17:15–18:45 M15, 19:00–20:30 M15, So 5. 11. 9:45–11:15 M15, 11:30–13:00 M15, M. Tomčík
N_MMV/vM2PH: Pá 2. 12. 15:30–17:00 S11, Pá 16. 12. 15:30–17:00 S11, Pá 13. 1. 12:00–13:30 S11, 13:45–15:15 S11, I. Petrová
N_MMV/vM3PH: So 3. 12. 8:00–9:30 S23, 9:45–11:15 S23, Pá 16. 12. 12:00–13:30 S23, 13:45–15:15 S23, I. Petrová - Předpoklady
- Absolovování BS - předměty sociologie, psychologie, zklady marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cílem kurzu je osvojení základních poznatků z oblasti marketingového výzkumu a prohloubit znalosti studentů v oblasti výzkumu trhu v souvislosti s marketingem a marketingovou komunikací. Konkrétně se zaměří na výklad výzkumu trhu, jeho specifika, způsoby provádění. Role a postavení marketingového výzkumu v marketingovém informačním systému. Proces a specifika marketingového výzkumu ve všech jeho fázích a oblastech. Úloha a specifické přístupy výzkumu trhu v jednotlivých oblastech marketingu: analýza konkurence, vývoj produktu, analýza cílové skupiny a efektivita marketingové komunikace, z hlediska potřeb a praktické využitelnosti. Studenti se seznámí i s novými poznatky, které naznačují další vývoj metodického aparátu.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek:¨ 1. Marketingový výzkum jako zdroj informací, postavení marketingového výzkumu v systému marketingové praxe a MIS 2. Předmět, definice, historie, objekt, proces a typy marketingového výzkumu 3. Informační prameny, primární a sekundární zdroje informací, vztah agentura - klient, zadání, nabídka 4. Metody marketingového výzkumu. Základní metody kvantitativního výzkumu (pozorování, dotazování, panel, výběr vzorku, terénní techniky, tazatelské sítě) 5. Základní trendy, nové metody a techniky pořizování a zpracování informací. 6. Metody kvalitativního výzkumu (skupinové diskuse, individuální rozhovory, projektivní, asociační techniky) 7. Výzkumný instrument.Techniky sběru kvantitativních dat CATI, CAPI, PAPI,CASI, CAWI, TVmeter, oční kamera, aj. 8. Problematika zpracování a analýzy informací, typy ukazatelů, principy interpretace a prezentace výsledků výzkumu syntéza poznatků z výzkumu trhu, predikce 9. Pozorování trhu a analýzy konkurence, segmentační metody, produktový výzkum (techniky výrobkového výzkumu) 10. Komunikační výzkumy a mediální projekty 11. Výzkum zákaznické spokojenosti, retence a loajality 12. Výzkum Image a hodnoty značky, cenový výzkum 13. Právní a etické prostředí, etický kodex, asociace a institucionální uspořádání marketingového výzkumu
- Literatura
- povinná literatura
- Kozel, R.: Moderní marketingový výzkum, Praha, Grada Publishing 2005, ISBN80-247-0966-X
- Hauge, P.: Průzkum trhu, Praha, Computer Press 2003, ISBN 80-7226-917-8
- Foret, M.: Marketingový průzkum. Praha. Poznáváme svoje zákazníky, Computer Press, 2009, ISBN: 978-80-251-2183-2
- Výukové metody
- přednášky, cvičení, úkázky z praxe, vlastní tvůrčí práce ve skupinách i samostatně
- Metody hodnocení
- zápočet/Zkouška Zápočet: min. 75 % účast na semináři, vypracování seminární práce Zkouška: písemný zkušební test + včetně case study
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
N_MMV Metody marketingového výzkumu
Vysoká škola finanční a správníléto 2011
- Rozsah
- 1/1. 8 hodin/semestr. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Iva Petrová (cvičící) - Garance
- PhDr. Iva Petrová
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: ISP
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
N_MMV Metody marketingového výzkumu
Vysoká škola finanční a správnízima 2010
- Rozsah
- 1/1. 8 hodin/semestr. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Iva Petrová (cvičící)
Mgr. Michal Tomčík, PhD. (cvičící) - Garance
- PhDr. Iva Petrová
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- N_MMV/cMMO: každou lichou středu 10:30–11:14 M17, každou lichou středu 11:15–12:00 M17, M. Tomčík
N_MMV/cM1PH: každé liché úterý 8:45–9:29 S13, každé liché úterý 9:30–10:15 S13, I. Petrová
N_MMV/cM2PH: každé sudé úterý 10:30–11:14 S11, každé sudé úterý 11:15–12:00 S11, I. Petrová
N_MMV/cM3PH: každé sudé úterý 12:15–12:59 S11, každé sudé úterý 13:00–13:45 S11, I. Petrová
N_MMV/pMMO: každou lichou středu 8:45–9:29 M17, každou lichou středu 9:30–10:15 M17, M. Tomčík
N_MMV/pMPH: každé sudé úterý 8:45–9:29 S32, každé sudé úterý 9:30–10:15 S32, I. Petrová
N_MMV/uM1aPH: Út 23. 11. 17:30–19:00 S32, Út 7. 12. 15:45–17:15 S32, Út 14. 12. 14:00–15:30 S32, 15:45–17:15 S32, I. Petrová
N_MMV/uM1bPH: Út 23. 11. 19:15–20:45 S26, Út 30. 11. 17:30–19:00 S26, 19:15–20:45 S26, Út 7. 12. 17:30–19:00 S26, I. Petrová
N_MMV/vMKL: Pá 5. 11. 17:15–18:45 K212, 19:00–20:30 K212, Pá 3. 12. 17:15–18:45 K211, 19:00–20:30 K211, L. Cviklová
N_MMV/vMMO: So 6. 11. 8:00–9:30 M26, 9:45–11:15 M26, So 20. 11. 9:45–11:15 M26, 11:30–13:00 M26, M. Tomčík
N_MMV/vM2PH: Pá 5. 11. 15:30–17:00 S21, Pá 19. 11. 15:30–17:00 S21, Pá 3. 12. 13:45–15:15 S21, 15:30–17:00 S21, I. Petrová
N_MMV/vM3PH: Pá 19. 11. 17:15–18:45 S23, Pá 3. 12. 17:15–18:45 S23, Pá 17. 12. 15:30–17:00 S23, 17:15–18:45 S23, I. Petrová - Předpoklady
- Absolvování BS, předmětů Sociologie a Základy marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cílem kurzu je osvojení základních poznatků z oblasti marketingového výzkumu a prohloubit znalosti studentů v oblasti výzkumu trhu v souvislosti s marketingem a marketingovou komunikací. Konkrétně se zaměří na výklad výzkumu trhu, jeho specifika, způsoby provádění. Role a postavení marketingového výzkumu v marketingovém informačním systému. Proces a specifika marketingového výzkumu ve všech jeho fázích a oblastech. Úloha a specifické přístupy výzkumu trhu v jednotlivých oblastech marketingu: analýza konkurence, vývoj produktu, analýza cílové skupiny a efektivita marketingové komunikace, z hlediska potřeb a praktické využitelnosti. Studenti se seznámí i s novými poznatky, které naznačují další vývoj metodického aparátu.
- Osnova
- Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek:¨ 1. Marketingový výzkum jako zdroj informací, postavení marketingového výzkumu v systému marketingové praxe a MIS 2. Předmět, definice, historie, objekt, proces a typy marketingového výzkumu 3. Informační prameny, primární a sekundární zdroje informací, vztah agentura - klient, zadání, nabídka 4. Metody marketingového výzkumu. Základní metody kvantitativního výzkumu (pozorování, dotazování, panel, výběr vzorku, terénní techniky, tazatelské sítě) 5. Základní trendy, nové metody a techniky pořizování a zpracování informací. 6. Metody kvalitativního výzkumu (skupinové diskuse, individuální rozhovory, projektivní, asociační techniky) 7. Výzkumný instrument.Techniky sběru kvantitativních dat CATI, CAPI, PAPI,CASI, CAWI, TVmeter, oční kamera, aj. 8. Problematika zpracování a analýzy informací, typy ukazatelů, principy interpretace a prezentace výsledků výzkumu syntéza poznatků z výzkumu trhu, predikce 9. Pozorování trhu a analýzy konkurence, segmentační metody, produktový výzkum (techniky výrobkového výzkumu) 10. Komunikační výzkumy a mediální projekty 11. Výzkum zákaznické spokojenosti, retence a loajality 12. Výzkum Image a hodnoty značky, cenový výzkum 13. Právní a etické prostředí, etický kodex, asociace a institucionální uspořádání marketingového výzkumu
- Literatura
- povinná literatura
- Kozel, R.: Moderní marketingový výzkum, Praha, Grada Publishing 2005, ISBN80-247-0966-X
- Foret, M.: Marketingový průzkum. Poznáváme svoje zákazníky, Computer Press, Brno,2009, ISBN: 978-80-251-2183-2
- doporučená literatura
- Hauge, P.: Průzkum trhu, Praha, Computer Press 2003, ISBN 80-7226-917-8
- Výukové metody
- Vyučující metody: přednášky, cvičení Metody hodnocení: zápočet/Zkouška (6 kreditů) Zápočet: min. 75 % účast na semináři, vypracování seminární práce Zkouška: písemný zkušební test + včetně case study
- Metody hodnocení
- Zápočet - Seminární práce - Projekt marketingového výzkumu podle zadání Studenti PS - účast na semináři ( 75%) Zkouška: Písemný test - ověření znalostí + case study
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
N_MMV Metody marketingového výzkumu
Vysoká škola finanční a správníléto 2010
- Rozsah
- 1/1/0. 8hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Iva Petrová (cvičící)
Mgr. Michal Tomčík, PhD. (cvičící) - Garance
- PhDr. Iva Petrová
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: ISP
N_MMV Metody marketingového výzkumu
Vysoká škola finanční a správnízima 2009
- Rozsah
- 1/1/0. 8hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Iva Petrová (cvičící)
Mgr. Michal Tomčík, PhD. (cvičící) - Garance
- PhDr. Iva Petrová
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- N_MMV/cMMO: každou lichou středu 10:30–11:14 M25, každou lichou středu 11:15–12:00 M25, M. Tomčík
N_MMV/cM1PH: každé sudé pondělí 15:45–16:29 S24, každé sudé pondělí 16:30–17:15 S24, I. Petrová
N_MMV/cM2PH: každé liché pondělí 17:30–18:14 S11, každé liché pondělí 18:15–19:00 S11, I. Petrová
N_MMV/cM3PH: každé sudé pondělí 17:30–18:14 S14, každé sudé pondělí 18:15–19:00 S14, I. Petrová
N_MMV/pMMO: každé liché pondělí 10:30–11:14 M25, každé liché pondělí 11:15–12:00 M25, M. Tomčík
N_MMV/pMPH: každé liché pondělí 15:45–16:29 S01, každé liché pondělí 16:30–17:15 S01, I. Petrová
N_MMV/uM1aPH: Út 8. 12. 19:15–20:45 S11, Út 15. 12. 17:30–19:00 S11, 19:15–20:45 S11, Út 5. 1. 17:30–19:00 S11, I. Petrová
N_MMV/uM1bPH: Út 24. 11. 17:30–19:00 S13, Út 1. 12. 15:45–17:15 S13, 19:15–20:45 S13, Út 8. 12. 17:30–19:00 S13, I. Petrová
N_MMV/vMKL: Pá 20. 11. 15:30–17:00 K207, 17:15–18:45 K207, Pá 4. 12. 13:45–15:15 K207, 15:30–17:00 K207, L. Cviklová
N_MMV/vMMO: Pá 13. 11. 15:30–17:00 M25, Pá 27. 11. 13:45–15:15 M25, So 28. 11. 8:00–9:30 M25, So 12. 12. 14:00–15:30 M25, M. Tomčík
N_MMV/vM2PH: So 17. 10. 9:45–11:15 S13, 11:30–13:00 S13, So 31. 10. 11:30–13:00 S13, So 14. 11. 14:00–15:30 S13, I. Petrová
N_MMV/vM3PH: So 31. 10. 9:45–11:15 S26, So 14. 11. 15:45–17:15 S26, So 28. 11. 9:45–11:15 S26, 11:30–13:00 S26, I. Petrová - Předpoklady
- Předpoklady: Absolvování BS, předmětů Marketing
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Anotace je stejná pro obě formy studia. Cílem kurzu je osvojení základních poznatků z oblasti marketingového výzkumu a prohloubit znalosti studentů v oblasti výzkumu trhu v souvislosti s marketingem a marketingovou komunikací. Konkrétně se zaměří na výklad výzkumu trhu, jeho specifika, způsoby provádění. Role a postavení marketingového výzkumu v marketingovém informačním systému. Proces a specifika marketingového výzkumu ve všech jeho fázích a oblastech. Úloha a specifické přístupy výzkumu trhu v jednotlivých oblastech marketingu: analýza konkurence, vývoj produktu, analýza cílové skupiny a efektivita marketingové komunikace, z hlediska potřeb a praktické využitelnosti. Studenti se seznámí i s novými poznatky, které naznačují další vývoj metodického aparátu.
- Osnova
- V rámci předmětu bude věnována pozornost těmto tématům: 1. Marketingový výzkum jako zdroj informací, postavení marketingového výzkumu v systému marketingové praxe a MIS 2. Předmět, definice, historie, objekt, proces a typy marketingového výzkumu 3. Informační prameny, primární a sekundární zdroje informací, vztah agentura - klient, zadání, nabídka 4. Metody marketingového výzkumu.Základní metody kvantitativního výzkumu (pozorování, panel, tazatelské sítě, principy a formy otázek, schéma dotazníku, výběr vzorku, terénní techniky) 5. Základní trendy, nové metody a techniky pořizování a zpracování informací. 6. Metody kvalitativního výzkumu (skupinové diskuse, individuální rozhovory, projektivní techniky) 7. Výzkumný instrument.Techniky sběru kvantitativních dat CATI, CAPI, PAPI, CAWI, TVmeter, oční kamera, aj. 8. Problematika zpracování a analýzy informací, typy ukazatelů, principy interpretace a prezentace výsledků výzkumu syntéza poznatků z výzkumu trhu, predikce 9. Pozorování trhu a analýzy konkurence, segmentační metody, produktový výzkum (techniky výrobkového výzkumu) 10. Komunikační výzkumy a mediální projekty 11. Výzkum zákaznické spokojenosti, retence a loajality 12. Výzkum Image a hodnoty značky, cenový výzkum
- Literatura
- Surynek, A., Komárková, R., Kašparová, E.: Základy sociologického výzkumu, Praha, Management Press 2001, ISBN 80-7261-038-4
- Hauge, P.: Průzkum trhu, Praha, Computer Press 2003, ISBN 80-7226-917-8
- Kozel, R.: Moderní marketingový výzkum, Praha, Grada Publishing 2005, ISBN80-247-0966-X
- Přibová, M.: Marketingový výzkum v praxi, Praha 1996, ISBN 80-7169-299-9
- , M., J. Stávková: Marketingový výzkum, Praha, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0385-8
- Metody hodnocení
- Vyučující metody: přednášky, cvičení Metody hodnocení: zápočet/Zkouška Zápočet: min. 75 % účast na semináři, vypracování seminární práce Zkouška: písemný zkušební test + včetně case study
- Statistika zápisu (nejnovější)