KNIHOVÁ, Ladislava. The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy. Communication Today. FMK UCM Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2021, roč. 12, No. 1, s. 162-178. ISSN 1338-130X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Role of Educational Content in a Digital Marketing Strategy
Název česky Role edukačního obsahu v digitální marketingové strategii
Autoři KNIHOVÁ, Ladislava.
Vydání Communication Today, FMK UCM Trnava, Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metóda, 2021, 1338-130X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Odkaz na plný text
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
UT WoS 000654696200012
Klíčová slova česky obsahový marketing, zákaznické imerzivní učení, vyspělost digitální komunikace, digitální marketingová strategie, vzdělávací obsah, edukační marketing, software jako služba
Klíčová slova anglicky content marketing, customer-immersive learning, digital communication maturity, digital marketing strategy, educational content, education-based marketing, software-as-a-service
Štítky AR 2022-2023, nehodnoceno_afiliace_není_k_VŠFS, odmeny_2023, xJ2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 7. 2. 2023 15:00.
Anotace
Being under the pressure of uncertain times, galloping technology and dynamic changes in customer behaviour, companies hold their business managers accountable for fostering greater organisational achievements. While marketing budgets are shrinking, marketing professionals must deal with ongoing media fragmentation and declining advertisement performance. In their attempt to seek innovative communication channels, companies have started to recognise the high potential of customer education. This study’s objective is to identify, analyse and interpret the role of educational content in a digital marketing strategy. Educational content, formats and platforms are examined with the aim of suggesting efficient changes in the design of digital communication strategies appropriate to technology brands. The author has devised a Digital Communication Maturity Assessment Model as a tool for companies to carry out a reliable internal audit of digital communication processes. Based on the Fogg Behaviour Model, new types of customer relationships can be built with the help of relevant educational content which has been carefully crafted and adapted for customer-immersive learning. The insight into educational content implementation in technology brands’ digital communication represents an added value to this study. To further elaborate on the topic, the author suggests new opportunities for future research as well as specific research avenues.
Anotace česky
Pod tlakem nejisté doby, rychlého rozvoje technologií a dynamických změn v chování zákazníků kladou společnosti na své obchodní manažery odpovědnost za podporu větších organizačních úspěchů. Zatímco marketingové rozpočty se snižují, marketingoví odborníci se musí vypořádat s pokračující fragmentací médií a klesajícím výkonem reklamy. Ve snaze hledat inovativní komunikační kanály si firmy začaly uvědomovat vysoký potenciál vzdělávání zákazníků. Cílem této studie je identifikovat, analyzovat a interpretovat roli vzdělávacího obsahu v digitální marketingové strategii. Vzdělávací obsah, formáty a platformy jsou zkoumány s cílem navrhnout účinné změny v návrhu digitálních komunikačních strategií vhodných pro technologické značky. Autorka přichází s návrhem modelu pro hodnocení zralosti digitální komunikace jako nástroje pro firmy, který jim umožní provést spolehlivý interní audit procesů digitální komunikace. Na základě Foggova modelu chování lze budovat nové typy vztahů se zákazníky pomocí relevantního vzdělávacího obsahu, který byl pečlivě vytvořen a přizpůsoben pro imerzivní učení zákazníků. Poznatky týkající se implementace vzdělávacího obsahu do digitální komunikace technologických značek představují přidanou hodnotu této studie. Pro další rozpracování tématu autorka navrhuje nové možnosti budoucího výzkumu i konkrétní výzkumné cesty.
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 01:29