KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Podnikový marketing: Jak získat a udržet zákazníka. Praha: VŠFS, 2004, 192 s. ISBN 80-86754-31-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podnikový marketing: Jak získat a udržet zákazníka
Autoři KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK.
Vydání Praha, 192 s. 2004.
Nakladatel VŠFS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN 80-86754-31-6
Štítky AR 2003/2004, skripta
Změnil Změnila: Helena Sýkorová, učo 16369. Změněno: 14. 1. 2010 12:22.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 14:20