HALÍŘOVÁ, Jana a Bohumír ŠTĚDROŇ. Marketingmanagement v politice. In Nové trendy - nové nápady 2010. Znojmo: Soukromá vysoká škola Znojmo, s r.o. s. 459-464. ISBN 978-80-87314-12-8. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingmanagement v politice
Název anglicky Marketingmanagement in political area
Autoři HALÍŘOVÁ, Jana a Bohumír ŠTĚDROŇ.
Vydání Znojmo, Nové trendy - nové nápady 2010, od s. 459-464, 6 s. 2010.
Nakladatel Soukromá vysoká škola Znojmo, s r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-87314-12-8
Klíčová slova anglicky political marketing; public finance; political system; elections; reforms
Štítky AR 2010/2011, ostatní jazyky
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 30. 3. 2011 11:28.
Anotace
Příspěvek pojednává o významnosti politického marketingu na volební profit politických stran a feudalizaci a degeneraci politické moci. Dále navrhuje možné postupy, které by vedly k ozdravení politického systému a veřejných financí.
Anotace anglicky
The article deals with political marketing influence on elections profit for each political party. It also deals with feudalization and degeneration of political authority. There are also propounded some processes witch could restore political system and public finance.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 13:26