PAVLŮ, Dušan. Marketingový výzkum jako zdroj úvah pro komunikační strategii (na příkladu zavádění Euro v ČR). Online. In K problémom mediálnej komunikácie. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2010. 11 s. ISBN 978-80-8105-188-3. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingový výzkum jako zdroj úvah pro komunikační strategii (na příkladu zavádění Euro v ČR)
Autoři PAVLŮ, Dušan
Vydání Trnava, K problémom mediálnej komunikácie, 11 s. 2010.
Nakladatel Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-188-3
Štítky AR 2009/2010, ostatní jazyky
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Stýblová, učo 21908. Změněno: 7. 2. 2011 12:22.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 19:56