PAVLŮ, Dušan. Obsahová analýza inzerce jako nástroj poznání konkurenční komunikační strategie. In Európske kontexty interkulturnej komunikáte. Nitra: Filozofická fakulta Univerzity Konstantina Filozofa. s. 674-680. ISBN 978-80-8094-564-0. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obsahová analýza inzerce jako nástroj poznání konkurenční komunikační strategie
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Nitra, Európske kontexty interkulturnej komunikáte, od s. 674-680, 2009.
Nakladatel Filozofická fakulta Univerzity Konstantina Filozofa
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8094-564-0
Štítky AR 2009/2010
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 10. 8. 2011 15:43.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:12