PAVLŮ, Dušan. Značka, image, konkurence, marketingové komunikace. In Marketing a obchod 2009 – Vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod. Zvolen, 2009, s. 188-192. ISBN 978-80-89241-33-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Značka, image, konkurence, marketingové komunikace
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Zvolen, Marketing a obchod 2009 – Vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod, od s. 188-192, 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-89241-33-0
Štítky AR 2009/2010
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 10. 8. 2011 15:49.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 10:26