PAVLŮ, Dušan. Veletrhy v marketingovém komunikačním mixu a krize. VÝBĚR – časopis managementu obchodu. Praha: Výběr Media s.r.o., roč. XVIII, č. 10, s. 52-54, 2 s., 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Veletrhy v marketingovém komunikačním mixu a krize
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání VÝBĚR – časopis managementu obchodu, Praha, Výběr Media s.r.o. 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2010/2011, odborný časopis
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 12. 9. 2011 11:46.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 05:47