PAVLŮ, Dušan. Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace? In Bačuvčík, R. et.al. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín: VERBUM, 2011. s. 30-38, 8 s. ISBN 978-80-87500-04-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace?
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Zlín, Bačuvčík, R. et.al. Tradiční a nové v marketingové komunikaci, od s. 30-38, 8 s. 2011.
Nakladatel VERBUM
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-87500-04-0
Štítky AR 2010/2011, RIV_ano
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 17. 1. 2012 12:43.
VytisknoutZobrazeno: 2. 6. 2020 22:41