PETROVÁ, Iva. Postoj k reklamě jako její sociální efekt. Communication Today, Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2011, roč. 2, č. 2, s. 78-88. ISSN 1338-130X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postoj k reklamě jako její sociální efekt
Autoři PETROVÁ, Iva.
Vydání Communication Today, Trnava, Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave, 2011, 1338-130X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Štítky AR 2011/2012, recenzovaný časopis, RIV_ano
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 20. 7. 2012 10:55.
VytisknoutZobrazeno: 2. 6. 2020 22:52