KLIČKA, Pavel. Alternativní marketingové kampaně. In PhDr. Dana Petranová. Quo Vadis masmedia/Quo Vadis marketing - II. časť: sekcia marketingovej komunikácie. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012, s. 96-103, 7 s. ISBN 978-80-8105-384-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Alternativní marketingové kampaně
Název anglicky ALTERNATIVE MARKETING CAMPAIGN
Autoři KLIČKA, Pavel.
Vydání Trnava, Quo Vadis masmedia/Quo Vadis marketing - II. časť: sekcia marketingovej komunikácie, od s. 96-103, 7 s. 2012.
Nakladatel Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-384-9
Klíčová slova česky dialog, ambientní média, astroturfing, gamifikace, engagement marketing, guerilla marketing
Štítky AR 2011-2012, AR 2012-2013, RIV_ne
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 23. 9. 2013 10:33.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 15:58