KLIČKA, Pavel. (Ne)závislá média ovlivňují veřejnost. Online. In Megatrendy a média. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012. s. 110-125, 15 s. ISBN 978-80-8105-394-8. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název (Ne)závislá média ovlivňují veřejnost
Autoři KLIČKA, Pavel
Vydání Trnava, Megatrendy a média, od s. 110-125, 15 s. 2012.
Nakladatel Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-394-8
Štítky AR 2011-2012, AR 2012-2013, RIV_ne
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 23. 9. 2013 10:18.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 09:13