PETRŮ, Naděžda. Marketingové řízení podniků – diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody. 1. vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2012, 72 s. ISBN 978-80-7408-072-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingové řízení podniků – diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody.
Autoři PETRŮ, Naděžda.
Vydání 1. vydání. Praha, 72 s. 2012.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-072-2
Štítky AR 2012-2013, skripta
Změnil Změnila: Mgr. Eva Lebedová, učo 11465. Změněno: 1. 10. 2013 10:41.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 18:30