FREUND, Zdeněk a Jan LÁNSKÝ. Dynamický marketing: Principy fungování a bezpečnost. In Rybanský, R., Zaušková, A. Marketing Identity - Dizajn, ktorý predáva. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava. s. 26-42. ISBN 978-80-8105-554-6. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dynamický marketing: Principy fungování a bezpečnost
Autoři FREUND, Zdeněk a Jan LÁNSKÝ.
Vydání Trnava, Marketing Identity - Dizajn, ktorý predáva, od s. 26-42, 17 s. 2014.
Nakladatel Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-554-6
Štítky AR 2013-2014, RIV_ano, xD2
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 5. 2. 2015 15:23.
VytisknoutZobrazeno: 17. 4. 2024 00:56