PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody. 2. vyd. Praha: VŠFS v Praze. 82 s. ISBN 978-80-7408-116-3. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy – případové studie – příklady a návody
Autoři PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC.
Vydání 2. vyd. Praha, 82 s. 2015.
Nakladatel VŠFS v Praze
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-116-3
Štítky ucebnice_skripta
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D., učo 26362. Změněno: 4. 9. 2015 09:46.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 13:17