TICHÝ, Jaromír a Pavel ROSENLACHER. Eye Tracking as Part of Applied Neuromarketing. In The 4 st International Global Virtual Conference - GV 2016. Žilina, Slovakia: Publishing Society. s. 27-30. ISBN 978-80-554-1197-2. doi:10.18638/gv.2016.4.1. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Eye Tracking as Part of Applied Neuromarketing
Autoři TICHÝ, Jaromír a Pavel ROSENLACHER.
Vydání Žilina, Slovakia, The 4 st International Global Virtual Conference - GV 2016, od s. 27-30, 2016.
Nakladatel Publishing Society
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-554-1197-2
ISSN 1339-9373
Doi http://dx.doi.org/10.18638/gv.2016.4.1.
Štítky AR 2015-2016, xD2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti GA7770, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D., učo 13915. Změněno: 30. 5. 2016 14:22.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 06:03