Informační systém VŠFS
TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Lenka MARŠÁLKOVÁ. Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Hradec Králové: Magnanimitas, roč. 7, č. 1, s. 180-183, 191 s. ISSN 1804-7890. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling
Název česky Neuromarketingový přístup k efektivní vzhledové úpravě potravin
Autoři TICHÝ, Jaromír (203 Česká republika, garant, domácí), Pavel ROSENLACHER (203 Česká republika, domácí) a Lenka MARŠÁLKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Magnanimitas, 2017, 1804-7890.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/04274644:_____/17:#0000247
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
UT WoS 000408861000032
Klíčová slova česky neuromarketing, effectiveness, eye tracking, marketing communication, food styling
Klíčová slova anglicky neuromarketing; effectiveness; eye tracking; marketing communication; food styling
Štítky AR 2016-2017, RIV_2018, WOS, xJ3_překvalifikování, xJ6
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 1. 3. 2018 10:56.
Anotace
This study explores the use of neuromarketing eye-tracking methods in verifying the efficiency of food styling, which focuses on creating food photographs to appeal to consumers and to use them for marketing purposes. The aim of this study is to verify the effect of styling on the respondent using the Eye Tracking method.
Anotace česky
Tato studie zkoumá využívání neuromarketingových metod sledování očí při ověřování účinnosti vzhedu potravin, která se zaměřuje na vytváření fotografií v potravinách s cílem oslovit spotřebitele a využít je pro marketingové účely. Cílem této studie je ověřit vliv stylingu na respondenta metodou Eye Tracking.
Zobrazeno: 28. 3. 2024 16:32