J
		
		2017
			
	    
The Evaluation of Marketing Communication
	    SMIŘINSKÁ, Markéta a Václav KUPEC
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		The Evaluation of Marketing Communication
	 
	
		Název česky
		Hodnocení marketingové komunikace
	 
				Autoři
				SMIŘINSKÁ, Markéta (203 Česká republika) a Václav KUPEC (203 Česká republika, garant, domácí)
			 
			
				Vydání
				 Scientia et Societas, Praha, Newton College, 2017, 1801-7118
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Článek v odborném periodiku
		 
	
		
			Obor
			50600 5.6 Political science
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
		
		
			Kód RIV
			RIV/04274644:_____/17:#0000285
		 
	
			
				Organizační jednotka
				Vysoká škola finanční a správní
			 
		
		
			Klíčová slova česky
			analytika; dotazování; komunikace; management; marketing
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			analytics; communication; inquiries; management; marketing
		 
			Příznaky
			Mezinárodní význam, Recenzováno
		 
			
			
				
					V originále
					Marketing communication is an important element of today's management. Therefore, an efficient transmission of information through adequate media is a key strategy of modern firms. The problem of marketing communication can be responsibly managed by analytical approaches allowing comprehensive evaluation from theoretical analysis to practical recommendations. The aim of this paper is to analyse marketing communication in a selected environment, present new findings and recommendations to improve this marketing communication. The assignment is dealt with methodically using audit analyses of selected instruments – marketing communication media in the cosmetic industry sector with focus on a more generalising interpretation. The main findings of the paper include particular results of the inquiries that quantitatively identify deficiencies in analytical processes. Subsequently, recommendations regulating the utilised communication are made. Therefore, it can be said that marketing communication analysis significantly contributes to its responsible management which may be reflected in economic results of firms.
				 
				
					Česky
					Marketingová komunikace je důležitým prvkem současného managementu. Efektivní přenos informací pomocí adekvátních médií je proto klíčovou strategií moderních firem. Problematiku marketingové komunikace lze přitom odpovědně řídit analytickými přístupy, které umožňují komplexní hodnocení od teoretických rozborů po praktická doporučení. Cílem příspěvku je tudíž analytické hodnocení marketingové komunikace ve vybraném prostředí, předložení nových zjištění a doporučení pro zlepšení této marketingové komunikace. K zadání je metodicky přistupováno pomocí auditních analýz vybraných prostředků – médií marketingové komunikace ve sféře kosmetického průmyslu, se zaměřením na zobecňující interpretaci. Mezi hlavní poznatky příspěvku lze zařadit konkrétní výsledky provedeného dotazování, které kvantitativně upozorňují na nedostatky v analyzovaných procesech. Následně jsou navržena doporučení, která upravují používanou komunikaci. Je tak možné konstatovat, že analytické hodnocení marketingové komunikace významně přispívá k jejímu zodpovědnému řízení, což se může promítnout i do hospodářských výsledků firem.
				  
				Zobrazeno: 4. 11. 2025 05:13