PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. Rodinné podnikání: Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty, Sborník z mezinárodní vědecké konference. (online). 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., SCIENCEpress. s. 1 - 78. ISBN 978-80-7408-232-0. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rodinné podnikání: Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty, Sborník z mezinárodní vědecké konference. (online)
Název česky Rodinné podnikání: Mezigenerační milníky a generátory jejich hodnoty, Sborník z mezinárodní vědecké konference. (online)
Název anglicky Family business: Intergenerational milestones and generators of their value, Proceedings of an international scientific conference. (online)
Autoři PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Praha, od s. 1 - 78, 78 s. 2021.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní, a.s., SCIENCEpress
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7408-232-0
Klíčová slova česky rodinnost, společenské vnímání rodinného podnikání, vitalita, rodinná farma, mezilidské vztahy na pracovišti, dědictví, nehmotné kulturní vlastnictví, kvalita, ochrana duševního vlastnictví
Klíčová slova anglicky family, social perception of family business, vitality, family farm, interpersonal relations at the workplace, heritage, intangible cultural property, quality, protection of intellectual property
Štítky AR 2021-2022, POZNÁMKA
Návaznosti TL02000434, projekt VaV.
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 2. 11. 2021 09:12.
Anotace
Problematika rodinného podnikání patří mezi intenzivně sledované oblasti výzkumu. Zároveň se jedná o problematiku s nezanedbatelným dopadem na ekonomické a sociální prostředí, tedy o téma s vysokou společenskou relevancí. Téma je vhodné a potřebné, ale je velmi náročné vzhledem ke své interdisciplinaritě, šíři. V akademické oblasti se téma rodinného podnikání objevilo na počátku 80. let 20. století. V 90. letech 20. století se stal výzkum rodinných podniků samostatnou multidisciplinární oblastí. Výzkumy se zaměřovaly na řadu paradoxů, nacházely se na rozhraní různých vědních oborů, kombinovaly ekonomické, manažerské, sociologické, psychologické, historické problematiky a mnoho dalších. Jedinečná povaha rodinných podniků dala příležitost klást mnoho zajímavých výzkumných otázek
Anotace anglicky
The issue of family business is one of the intensively monitored areas of research. At the same time, it is an issue with a significant impact on the economic and social environment, ie on a topic of high social relevance. The topic is appropriate and necessary, but it is very demanding due to its interdisciplinarity, breadth. In the academic field, the topic of family business appeared in the early 1980s. In the 1990s, family business research became an independent multidisciplinary field. Research has focused on a number of paradoxes, located at the interface of various disciplines, combining economic, managerial, sociological, psychological, historical issues and many more. The unique nature of family businesses has given us the opportunity to ask many interesting research questions
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 14:19